Hakutulokset

1. H

Haaveena vauva 2020

@Unimaa :cry: eih! kyllä harmittaa puolesta.
  2. H

Haaveena vauva 2020

@Unimaa Onnea! :love: ja @Nessu87 toi on selkeä plussa eikä haamu enää! :love: Joku kyseli miehen jaksamisesta petipuuhissa.. Meillä sattui tähän kiertoon huonosti niin että just parhaat päivät mies makas oksennustaudissa sängyn pohjalla.:sick: Mut oon jotenkin silti toiveikas, vaikka nyt...
  3. H

Haaveena vauva 2020

@Wintersun :love: kyllä siellä viiva selvästi näkyy! kunpa nyt vahvistuisi reippaasti. @Kasikuus mulla ei ole sellaista kuukautta/aikaa etten haluaisi vauvaa, mutta kyllä toiveissa olisi kesävauva, joka parhaiten sopisi opiskelijan kalenteriin. :D Olimme oikeastaan sopineen yrittämisen...
  4. H

Haaveena vauva 2020

@Nessu87 Onnea! :love: @Titi-Love kunpa pian normalisoituisi kroppa, niin ei koko ajan ole olot muistuttamassa asiasta. :unsure: @W.we tsemppiä patti-tutkimuksiinkin, eipä oli ylimääräistä jännitystä välttämättä kaivannut, vaikka muuta ajattelimista siitä tietty saakin. Meidän joulu meni...
  5. H

Haaveena vauva 2020

@Wintersun @W.we :love::love: @Titi-Love hurja lasku hb:ssa. Hyvä kun menit näytille! Tänne on tullu paljon kommentteja, kivaa kun on aktiivinen porukka (y) Omat päivät olleet tosi kiireisiä. Kun työhommat tuli valmiiksi, niin ukko alkoi sairastamaan vatsatautia, joka pari päivää aikaisemmin...
  6. H

Haaveena vauva 2020

Kauanko teillä ovisoiteet kestää ennen ovisplussaa tikuissa? siis nipistelyt ja limat.
  7. H

Haaveena vauva 2020

@hemuliina90 mulla oli hormonikierukka, mirena. Ehti olee 9kk, ja tosiaan omia aikojaan tippui itsenäisyyspäivän iltayöstä. Oli just vuoto alkamassa ja jatkuikin sitten viikon, vaikka normaalisti tosiaan kestää jotain 3-4 päivää. Tän kierukan kanssa mulla oli vuodot normaalisti. Odotin koko ajan...
  8. H

Haaveena vauva 2020

@Titi-Love tsemppiä! :cry::love: @Helmiina1978 (y) @Keltasirkku- Toivottavasti saatte kertoa ihania joulu-uutisia :love: Täällä kp10. Mä lh-tikuttelin aamulla, hailakkaa viivaa näkyy mutta ei varmaan pariin päivää plussaksi tuu muuttumaan. Ja siis outoo tuhnuttelu vuotoo ton kierukan...
  9. H

Haaveena vauva 2020

Oireet voi periaatteessa alkaa heti sen jälkeen, kun kiinnittyminen on tapahtunut riippuen siitä, miten herkkä kroppa on hormonipitoisuuksien muutoksille. Itselläni on ennen plussaa tullut pari päivää kestävät migreenit, mistä jo arvannut, että nyt hormonit on muuttuneet toisenlaisiin. Ja...
  10. H

Haaveena vauva 2020

Heippa! :) höpsykkä / 33v. / 4. / ya12/19 Liityn tänne kuumeilijoihin nyt virallisesti. Vauvakuume taitaa olla liian korkealla, koska kierukkakin irtosi omia aikojaan. On ollut selkeää, ettei perheemme pääluku ole vielä täynnä, joten päätimme olla laittamatta uutta ehkäisyä. Edellisestä...
  11. H

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

kyllä haamuilee (y) nyt vaan vahvistumista!
  12. H

ihan kuin olis väriä (y) mulla näkyi dpo 8 niin että itse erotin viivan ja dpo 10 sain kuvan. dpo 12 diki "raskaana 1-2". dpo 17 diki "raskaana 2-3" ja viivat vain vahvistuivat. tsemppiä! :)
  13. H

joo sori ne tosiaan pitää ottaa irti ja kääntää :D nyt vaan sitten uuteen puhuriin (y)
  14. H

avasitko testin, cb ssä on aika hyvät viivat. tässä liitteenä tulkintaohjeet. se pitää joka tapauksessa avata kun poistaa patterit kierrätykseen niin siinä voi vähän vilkaista :whistle:
  15. H

Marraskuun murut

hieno kiinnittymisdippi sinunkin lämpökäyrälläsi :) laitanpa vertailun vuoksi omanikin :ROFLMAO:
  16. H

Marraskuun murut

mä taidan kans varata tuon varhaisultran. kävin myös ensimmäisessä raskaudessa ja muistan kyllä millaisen mielenrauhan sillä itselleni sain. täällä oireilu painottuu lähinnä sänkyyn kaatavaan väsymykseen, klo 17 tuntuu kuin olisi jo klo 23. lisäksi on armoton turvotus, housun nappi painaa ja...
  17. H

Marraskuun murut

hei! tänä aamuna dikikin sen kertoi, joten siirryn minäkin tähän ketjuun, jota olen kyllä seurannut jo reilu viikon... tuli selkeä tunne, että nyt olen raskaana, vaikka väitän olleeni valeraskaana liki kaksi vuotta. :ROFLMAO: tässä poikkeuksellista aikaisemmista mukaraskausoireista oli että...
  18. H

vielä varmistus asialle, ja tätä testiä mieskin uskoo :love: ja sitten joudun kai siirtymään toiseen ketjuun.
  19. H

Kiinnittymisdippi raskausenteenä?

mä mittasin joka aamu samaan aikaan samasta paikasta samalla mittarilla. bongasin dipin dpo 6 ja dpo 10 sainkin jo predictor early kapean vaalean punaisen viivan joka nyt vahvistunut hienosti. Itselläni dippi siis toimi enteenä.
  20. H

Kiinnittymisdippi raskausenteenä?

nyt voin todeta että itselläni tämä oli totta. :love:

Yhteistyössä