Hakutulokset

1. H

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

jossei se nyt edellistä haaleampi ole niin en huolestuisi. hormonin eritykseen kun vaikuttaa niin monet asiat. mä pidän sulle peukkuja (y) itse en voi käsittää että näen haamun paljain silmin.:ROFLMAO: niin monta testiä olen repinyt ja avannut ja kulkenut liuska kädessä sisällä ja ulkona eri...
  2. H

uijui ihanaa :love:
  3. H

onko sulla ollut säännöllinen kierto?
  4. H

mä en ole noin vahva.. testasin jälleen. tosin vain tunnin rakkoajalla ssillä jotenkin testit loppuneet ja jouduin odottamaan klo 9 ja apteekin avaamista... :D bongaatteko haikaraa? ylemmässä 3min ja alemmassa 10min prediktor early ja dpo 10. livenä kapea ja vaalean punainen :love: kuva on...
  5. H

iltapäiväpisusta rfsu-25: ylemmässä tuoreena ja alemmassa kuivempana tiedän superviivalasini, mutta hei näkyykö muille? :whistle:
  6. H

muistankohan väärin vai oliko niin että ihmiset ylipäätään ovat saaneet aika myöhäisillä dpoilla just frsuun haaleitakaan viivoja.. en luovuttaisi vielä.
  7. H

ihan kuin jotain näkyisi mutta mulla on ilmeisesti aika vahvat viivalasit. toivotaan että vahvistuu (y)
  8. H

raskausvkon 14 jälkeenhän hcg laskee kun istukka ottaa keltarauhasen tehtävät hoitaakseen eikä keltarauhasta tarvi enää stimuloida hcg hormonilla. loppuraskausaikana harvoilla siis virtsasta mitattava raskaustesti edes näyttää plussaa. Tästä tulitte Minni ja Tenavax5 mieleeni...
  9. H

kyllä tuo näkyy vaikka kapea onkin (y) vahvistumaan vaan! mun aamutesti ei ollut eilistä kummempi.
  10. H

ainakaan kännyn näytöltä en erota toisia o_O näitkö mun aikaisemmissa kuvissa mitään? :rolleyes:

Yhteistyössä