Hakutulokset

  1. M

    Joulukuiset 2020

    Huh! Itse jo olin vauvahaaveet haudannut viimeiseen keskenmenoon 8/2016 rv 12+5. Pari viikkoa sitten testi näytti yllätyksekseni plussaa. Mies on riemuissaan, samoin myös minä vaikka tässä nyt on mennyt vähän hämmentyneessä olotilassa ihmetellessä. Ikää kiitettävät 47 vuotta, minkä vuoksi tässä...
  2. M

    40+ so what wol.13

    Voih, ihan samoilla mietteillä itsekin. Tilasin inositolia, josko vielä sen kokeilisi. Mies ei ole yhtään innostunut lahjasoluista eikä olla luomuyrittämistä pitemmälle päästy. Voihan se olla että mies jää lapsettomaksi, mutta onneksi itsellä kuitenkin on nuo kolme tuossa vaikka kovin isoja jo...
  3. M

    40+ so what wol.13

    Eetuha, sä mikään vanha vielä ole!! Se mitä muut sanoo on ihan yks ja hailee. Eiköhän me "vanhatkin" saada ihan itse päissämme miettiä mitä halutaan ja milloin halutaan. Älä missään nimessä anna toisten höpötysten tulla omien ajatusten, toiveiden jahalujen väliin! Mitä ne muka tietää?
  4. M

    40+ so what wol.13

    Ai niin ja piti sanomani et ihana tyypin kuva HH:lla. Itkun meinasi pukata kun meidän tyypin la olis ollu eilen... mut elämä on!
  5. M

    40+ so what wol.13

    Paljon asioita on tapahtunut. Nimet on mulla ihan sekaisin mut onnitteluja kovasti kaikille kellä tärpännyt tai muuten positiivista iloista odotusta ilmassa ja pahoittelut, joille on hiukan huonompia uutisia tullut. Pakko uskoa että paistaa se päivä risukasaankin . Seurannut olen palstaa mutta...
  6. M

    40+ so what wol.13

    Ihania uutisia . Onnea plussasta ja toivottavasti kaikki sujuu hienosti tästä eteenkinpäin!
  7. M

    40+ so what wol.13

    Athina74 mulla todettiin kaavinnan jälkeisessä jälkitarkastuksessa kalkkia kohdussa. Mut mitä se tarkoittaa niin sitä en pettymykseltäni edes älynnyt kysyä. Mulla siis oli viikolla 14+1 keskenjäänyt keskenmeno elokuussa. N 5 vkoa lääkkeellisestä tyhjennyksestä tehtiin kaavinta kun mömmöä oli...
  8. M

    40+ so what wol.13

    Täälläpäs on tapahtunut paljon, niin hyvässä kuin harmituksessakin. Tsemppiä ja iloa kuitenkin meille jokaiselle, sitähän sitä tarvitaan Joku kysyi mistä se kalkki on peräisin ja sitähän mä en tiedä. Lääkäri totesi vain että kaavinnan seurausta ja että ei pitäisi vaikuttaa raskautumiseen...
  9. M

    40+ so what wol.13

    Heipsan ja hyvää uutta vuotta kaikille. Sopiiko joukkoon yksi 43 v. Kuumeilija? Kolme ihanaa tervettä lasta 17, 14 ja 10 v. Eron jälkeen uusi mies ja molemmilla haave yhteisestä lapsesta. Yritystä takana 9 kk, sisältäen keskenmenon elokuussa viikolla 14+1 :(. Suru oli suuri, mutta lääkärin...

Yhteistyössä