Hakutulokset

  1. I

    Heinäkuiset 2021

    Mulla on Metformiini käytössä, aamuin illoin, ja ei oo ollu mitään vaikutuksia. Ei haittoja, muttei myöskään oo auttanu verensokereihin yhtään :/ Joten sen lisäksi mulla on nyt iltainsuliinitkin. Niiden avulla sain aamupaastot kuriin, mut ongelmana nyt mun syöminen. En saa ollenkaan enää...
  2. I

    Heinäkuiset 2021

    Mä oon aloittanut pakkaamaan jo sairaalakassia, kun tuntuu, että eihän tässä nyt oo enää kauan aikaa. Kaikki vauvan jutut on nyt ostettu, vielä pitäis kasata pinnasänkyä yms. mut aika lailla viikon päästä oon varmaan valmis. Onneksi on pitkä to do lista kotona tehtäväksi :D
  3. I

    Heinäkuiset 2021

    Miten teidän parisuhteet voi? Meillä on ollut viime aikoina tosi riitaista. Mä oon tosi väsynyt, kun nukun yöt taas huonosti ja heräilen paljon, töitä on ihan liikaa ja ne stressaa ja esikoisella kova uhma. En osaa yhtään olla mieheni tukena hänen työjutuissaan, vaan lähinnä vaan ärsyynnyn kun...
  4. I

    Heinäkuiset 2021

    Meillä oli kans rakenneultra ja selvisi, että meille tulee poika. Tosi vaikea sulattaa tätä tietoa, sillä olen aina haaveillut kahdesta tytöstä. Tuntuu ihan naurettavalta reagoida ees koko sukupuoleen, onhan se nyt jumankauta pääasia, että tulee vauva ja kuinka hienoa, että vielä kaikkien...
  5. I

    Heinäkuiset 2021

    Mua kans vähän ahdistaa kertoa jouluna, kun on musta vähän liian aikaisin, mutta ei haluta pitää näin isoa asiaa salaisuutena, vaikka tuskin kukaan kiinnittää mitään huomiota mun syömisiin tai juomisiin. Vähän harkitsin, et käydäänkö vielä tällä viikolla ultrassa tarkistamassa tilanne, mutta...
  6. I

    Heinäkuiset 2021

    Tää on nyt ehkä vähän hassu kysymys, mut tuleeko teiltä valkovuotoa? Mulla edellisessä raskaudessa alkoi tulla valkovuotoa jostain viikolta 8 alkaen, välillä tosi runsaastikin ja myös raskausappi kertoi, että tulee paljon valkovuotoa, mutta multa ei tuu kyllä niin yhtään Tässä mietin, et...
  7. I

    Heinäkuiset 2021

    Höh, mulla np-ultralähete tuli ja vasta 28.12. alkaen olis vapaita aikoja eli just menee joulun yli. Sitä mietin, et pitäiskö mielenrauhan takia käydä Nipt-testissä. Ootteko muut tätä harkinneet?
  8. I

    Heinäkuiset 2021

    @Tserry Ei jaksakaan, ei mitenkään :( Mä oon niin puhki, etten meinaa pysyä tuolilla pystyssä ja kuvottaa ja ällöttää vaan koko ajan. Mut pakko jaksaa, poissaoloja tulee muutenkin pienen lapsen sairauksien takia. Ei enää montaa viikkoa! @Sabriiiina Ja sen jälkeen alkaa jännittää synnytys ja...
  9. I

    Heinäkuiset 2021

    Viime yönä 2-vuotias nukkui tosi huonosti ja kiipesi jossain kohtaa viereeni nukkumaan. Pelästyin ihan sikana, että hän litistää vauvan, sillä olin nähnyt unta, että mulla nukkui pieni vauva kainalossa. Kun sit havahduin, iski hirveä paniikki, että missä vauva, onko peittojen alla tms. Hetki...
  10. I

    Heinäkuiset 2021

    Mekin käytiin nyt tänä aamuna ultrassa ja siellä sykki pienen pieni sydän <3
  11. I

    Heinäkuiset 2021

    @Vehkis Voi toivottavasti ei o_O:LOL:
  12. I

    Heinäkuiset 2021

    @Sabriiiina Mies puhui jo vähän pojasta, en tiedä haaveileeko pojasta kun meillä on jo tyttö. Itse olen aika varma, että tulee toinen tyttö. Mulle ei oo kyllä tällä kertaa mitään väliä, ekalla kerralla toivoin tosi kovasti tyttöä. Meillä on tulossa varhaisultra torstaina ja mua suoraan...
  13. I

    Heinäkuiset 2021

    Mä tässä aiemmin hehkuttelin, et kivaa vaan kun ei oo oireita, mut kyl mä nyt vaan oon aika oireinen sit kuitenkin. Eroaa siis aika lailla esikoisen odotusaikaan :O En meinaa millään saada töitä tehtyä, kun väsyttää koko ajan ihan sikana, ruoka ei maistu ja kaikki ruoka tekee pahaa. Palelen kuin...
  14. I

    Heinäkuiset 2021

    @kähpynen Joo, mä kävin ekassa raskaudessa ja oon varannut nyt ajan tähän tokaankin ens viikolle. Silloin ainakin osui tosi mukava kätilö, joka ennakkoon vähän varoitteli, että ei kannata huolestua jos ei vielä kauheasti mitään näy, kun oli niin aikaisilla viikoilla (6+3 ja tarkka...
  15. I

    Heinäkuiset 2021

    Hei mul on rinnat ihan superherkät ja vähän jopa kipeät, kun tuntuu, että kaikki liivit raapii. Ei kellään olisi suositella jotain mahdollisimman pehmeitä ja ihania rintaliivejä, jotka ei puristaisi, raapisi tai kutittaisi ja voisi käyttää vaikka koko raskauden?
  16. I

    Heinäkuiset 2021

    Ei mullakaan oo eikä ollut edellisestäkään raskaudessa. Vasta viikoilla 7-9 alkoi tulla ällötyksiä ja viikot 9-11 oli pahimmat eikä nekään niin kauheen pahoja näin jälkikäteen ajatellen, vähän jotain ruokaällötyksiä ja väsymystä. Myönnän kyllä, et itsekin tällä kertaa ihan totaalisen pienillä...
  17. I

    Heinäkuiset 2021

    Mä otin tänään influenssarokotuksen lapsen neuvolakäynnin yhteydessä. Onhan se kiva, jos ei ite tarvis influenssaan sairastua :) Mä olin ekassa raskaudessa sellainen, etten uskaltanut ollenkaan liikkua enkä tehdä oikein mitään, kun tulkitsin liikuntaohjeet tiukimman kautta ja tuntui, että...
  18. I

    Heinäkuiset 2021

    Heinäkuiset 2021 ❤❤❤ 28.6. / Oliivi3 / 3. lapsi (miehen 1.) 30.6. / Alinna86 / 3. lapsi (miehen 1.) 3.7. / Vehkis / 1. lapsi 4.7. / Brave / 1. lapsi 7.7. / Lintuliini95 / 1. lapsi 7.7. / Mustalilja / 1. lapsi 8.7. / Sannaap123 / 3. lapsi 10.7. / Norappi / 3. lapsi 10.7. / Ingaliini / 2. lapsi
  19. I

    Heinäkuiset 2021

    Moi, mäkin liityn tänne joukkoon eli sain eilen plussan testiin ja nyt olisi menkkojen mukaan 4+4 ja la laskentatavasta riippuen suunnilleen 10.7. Yksi lapsi jo on eli tämä olisi toinen. Vielä ei juurikaan oireita oo, kuten ei esikoisestaan tässä kohtaa ollut, jotain vähän mahan särkyä ja...
  20. I

    Toiveissa vauva 2021

    Ajattelin tänään aamulla tehdä testin, kun menkatkin on jo sen verran myöhässä. Heräsin sit neljältä sitä testiä jännittämään :D Tein testin ja aloin ottaa aikaa siitä 3 minuutista. Ei mennyt kuin ehkä 20 sekuntia ja oli kyllä niin vahva plussa ettei toista :LOL:Esikoisesta tuli kuitenkin kun...

Yhteistyössä