Hakutulokset

1. I

Toiveissa vauva 2021

Kuinka monta päivää ennen sulla on ollut tällaista? Menkkoihin pitäis olla vielä yli viikko
  2. I

Toiveissa vauva 2021

Onks teil kellään ollut rintojen kutiamista osana kiertoa?
  3. I

Toiveissa vauva 2021

Hei onko teillä kellään ollut raskausoireiden kaltaisia oireita, vaikka ette ole raskaana? Mietin, että voiskohan vauvakuume aiheuttaa sen, että tulee niinkuin valeraskausoireita. Jauhelihan paistaminen ällöttää, ruoka ei maistu, närästää yms. ja kuitenkin ihan normaalit, jopa runsaat menkat...
  4. I

Toiveissa vauva 2021

Heräsin tänään verilammikosta. Eli eipä ole meille sittenkään tulossa vauvaa, vaikka kerkesin jo niin kuvitella kun oli kolme päivää myöhässä. En tiedä itkeäkö vai mitä. Tällä mennään. Tsemppiä siis meille vielä vauvaa toivomaan jääville.
  5. I

Toiveissa vauva 2021

Kuukautislaskurin mukaan menkat piti alkaa perjantaina ja oireiden mukaan ovis olis ollut just ennustettuna ajankohtana. Oon nyt vielä odotellut tänään, että alkaisko vuotaa, mutta ei vieläkään näy. Voi toki alkaa vielä tässä illalla, mut jostain syystä ei tunnu siltä. Jos ei huomennakaan ala...
  6. I

Toiveissa vauva 2021

Moi, mä liityn kans nyt tähän joukkoon, terve vaan! Yhden lapsen 35-vuotias äiti täällä siis hei. Tarkoituksena on ollut, että jäädään yksilapsiseksi perheeksi, mutta nyt tässä kuussa kävi niin, että tuli harrastettua pari kertaa seksiä viime viikolla ovulaation aikoihin ilman suojausta. Ja...
  7. I

Lokakuiset 2018

Aa, okei, surutta vaan viittasi sanana siihen, ettei rajoita määrää mitenkään ja sehän voisi olla vaikka pussi päivässä :p En siis mitenkään pahalla tuota linkannut, vaan moni täällä on tosiaan vielä niin alussa raskaudessa, ettei ehkä ole ollut ensimmäistä neuvolaa eikä siksi ole kuullut syitä...
  8. I

Lokakuiset 2018

Mä oon noudattanut HUS:in virallista suositusta värjäämisessä (http://www.hus.fi/sairaanhoito/sairaanhoitopalvelut/teratologinen-tietopalvelu/kosmetiikka/hiusvarit/Sivut/default.aspx) eli värjännyt vain raidoilla. Muutenkin helpompi lähteä nyt luonnollisempaan suuntaan, jos ei sit aina jatkossa...
  9. I

Lokakuiset 2018

Ehkä kuitenkin kannattaa vielä harkita lakun määrää: https://www.thl.fi/fi/web/elintavat-ja-ravitsemus/-/lakritsia-ja-salmiakkia-ei-suositella-raskaana-oleville
  10. I

Lokakuiset 2018

10.10./ Ingaliini / ensimmäinen / ehkä NKL Käytiin eilen ekassa varhaisultrassa ja siellä todella oli sellainen pikkuinen kaveri, jolla sykki sellainen pienen pienen pieni sydän :love: Ehkä tässä nyt sitten vihdoin uskaltaa sanoa ääneen, että raskaana ollaan! Takana siis melkein 2 vuotta...
  11. I

Toiveena vauva 2017-2018

Ihania plussauutisia täällä tullut! :love: Mä oon ihan sekaisin mun ovulaation kanssa...osaatteko auttaa mua, milloin mulla on ovulaatio? Tässä esimerkki: Kp 10-15 runsaasti limaa, viimeiset päivät oikein kananmunavalkuaismaista, himoja Kp 12-14 kohdunnapukka ylempänä, pehmeä ja auki, kasvoihin...
  12. I

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

@Ihanapa pidetään silti vielä peukkuja (y) @NAGES Jos saa suositella, niin musta helpoimpia on ne Clearbluen hymynaamat - ei tarvii arvella viivoja vaan tulee tosiaan selkeä hymynaama näyttöön. Aika monella tuntuu olevan niiden viivojen tulkitsemisen kanssa ongelmia. @IinesAnkka82 juu, oma mies...
  13. I

Toiveena vauva 2017-2018

@MamaBlue ja @Äitirouva M voimia :cry: @Norway ja @mincha pidetään peukkuja (y) ON: Menkat loppui jo eilen (vain kolmen vuotopäivän jälkeen...waaat?) ja jo nyt ekat limailut alkaneet. Jotenkin luulen, että aiheutan tän mieleni avulla kun haluaisin niin kovasti jo ovuloida :eek: Mä en haluais...
  14. I

3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Kolmekymppinen ensikertalaisuudesta haaveileva ilmoittautuu joukkoon! Vauvasta olen haaveillut ensin itsekseni viime kesästä asti, ääneen loppuvuodesta asti ja nyt yhdessä miehen kanssa ensin vähän "vahinkoa" (ilman ehkäisyä) odottaen ja nyt sitten ihan ääneen toivoen viimeisen muutaman viikon...
  15. I

Toiveena vauva 2017-2018

@saaruska86 hyvä vinkki tuo e-vitamiini, lisätäänpä omallekin ostoslistalle! mulla luteaalivaihe taitaa olla noin 11 päivää eli alle sen keskiverron, tuskin sen pidentäminen ainakaan heikentäisi mahdollisuuksia (y)
  16. I

Toiveena vauva 2017-2018

Moikka, olen täällä taustalla jo lukenut ahkeraan tätä ketjua ja päätin nyt liittyä ihan virallisesti joukkoon. Tämän vuoden ajan meillä ei ole ollut mitään ehkäisyä (eli on saanut tulla, jos on tullakseen) ja nyt vihdoin sitten pari päivää sitten syntyi päätös siitä, että vauva saa ihan...

Yhteistyössä