Hakutulokset

  1. J

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Moi olen uusi täällä myös.. Olemme yrittäneet lasta marraskuusta lähtien.. Silloin heti tärppäsi, mutta meni kesken joulukuussa Nyt kuukautisteni pitäisi tänään alkaa mutta eivät ole alkaneet, vatsa on kyllä kipuillut..
  2. J

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Näin ajattelinkin.. Tänään pitäisi alkaa kuukautiset.. Vatsaan kyllä sattuu mutta ei ole vielä alkanut
  3. J

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Siinä vielä yksi kuva.. Nyt kun kauemmin katsellut niin en itsekkään näe :(
  4. J

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Moikka! Olen uusi täällä ja tänään tein testin.. Olen näkevinäni siinä haalean haalean haamusen.. En ole tosin ihan varma asiasta
  5. J

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Raskaus meni kesken.. :cry:
  6. J

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla nyt eilisestä ollut alavatsa kipeä ja tullut verta aina kun menen vessaan ja siellä mukana myös hyytymiä joten taitaa olla km kyseessä ikävä kyllä.. Tuntuu kamalalta.. Pääsenköhän mihinkään tarkistuttamaan tillannetta kun raskaus oli vasta niin alussa..
  7. J

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Moikka taas!, pahoittelut etten ole hetkeen kirjoittanut tänne.. Tosiaan tein digitestit ja kaikki muut mahdolliset ja plussaa näyttää kaikki, tosin nyt tänään alkoi verenvuoto ja alavatsa ollut kipeä että kesken taisi mennä kamalin päivä ikinä täytyy myöntää Soittelin päivystykseen ja sanoivat...
  8. J

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Moikka taas!, pahoittelut etten ole hetkeen kirjoittanut tänne.. Tosiaan tein digitestit ja kaikki muut mahdolliset ja plussaa näyttää kaikki, tosin nyt tänään alkoi verenvuoto ja alavatsa ollut kipeä että kesken taisi mennä kamalin päivä ikinä täytyy myöntää Soittelin päivystykseen ja sanoivat...
  9. J

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tälläsen tein eilen.. Pakko oli ostaa digi tänään kun tätä haaleeta vain näyttää
  10. J

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Tämmönen tuli eilenkin..tämäkin haalea :/
  11. J

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Loistavat fiilikset :)Vähän vaan jännittää kun olen tehny niin monta haaleaa plussaa eikä oikeen vahvistu että onko kaikki hyvin :D täytyy vaan toivoa, meillä on varhaisultra 1.12.
  12. J

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Selkee haamunen :) varovaiset onnittelut (y)
  13. J

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos :)❤️
  14. J

    Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

    Niin taitaa olla ❤️❤️ Kiitos
  15. J

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos paljon ☺️ Tätä toivon myös itse
  16. J

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    2kuukautta noin ❤️ Tosi nopeesti tärppäs
  17. J

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos paljon!! :)❤️
  18. J

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos toivon kans ❤️
  19. J

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tässä nyt illalla tehty :D

Yhteistyössä