Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Voi jestas että mulla on olo pyllystä ja syvältä sieltä...nyt ei ole kun tasan 3 vaihtoehtoa.. 1. Menkat alkamassa ja luteaali jää tosi lyhyeksi :( 2. Mahatauti :cautious::censored: tai 3. Raskaana :love:

Haluaisin uskoa kovasti tuohon kolmoseen mutta toiveet ei kyllä nyt oireiden perusteella kovin korkealla ole.... Maha kipee ja ihan sairaan huono olo, mutta kummastakaan päästä ei tuu mitään :sick: myös alaselkää särkee ja se on viitannu aina menkkoihin.. tosin oksu oloa ei ole ollut menkkojen aikaan eikä kyllä edellisissä raskauksissa (n) ja tää alko ihan yhtäkkiä puskista saunan jälkeen jossa en ollu kovin kauaa enkä kovissa löylyissä :notworthy: jos ei vuoto ala yöllä ni huomenna ois dpo 10 ja mulla kaapissa apteekista ostettu joku testi jossa luki että jopa 6pvä ennen kuukautisia voi näyttää...
 
Moikka taas!, pahoittelut etten ole hetkeen kirjoittanut tänne.. Tosiaan tein digitestit ja kaikki muut mahdolliset ja plussaa näyttää kaikki, tosin nyt tänään alkoi verenvuoto ja alavatsa ollut kipeä että kesken taisi mennä kamalin päivä ikinä täytyy myöntää Soittelin päivystykseen ja sanoivat että ei välttämättä ome mennyt kesken mutta on jotenkin sellainen olo että niin nyt taisi käydä..
 
Ei ole ainakaan vielä vuoto alkanut.. Ei tiedä enää mikä on oikeita tuntemuksia ja mitkä pelkoa ja vainoharhaisuutta.. Maanantaina aion tehdä uuden digin ja toivon että näyttää viikkoja 3+.. Voi kun osais olla ressaamatta ja miettimättä liikaa..typeräähän tämä on.. Järjellä tietää asiat! Mutta kun koskee itseä niin panikoi ihan liikaa.
 
Moikka taas!, pahoittelut etten ole hetkeen kirjoittanut tänne.. Tosiaan tein digitestit ja kaikki muut mahdolliset ja plussaa näyttää kaikki, tosin nyt tänään alkoi verenvuoto ja alavatsa ollut kipeä että kesken taisi mennä kamalin päivä ikinä täytyy myöntää Soittelin päivystykseen ja sanoivat että ei välttämättä ome mennyt kesken mutta on jotenkin sellainen olo että niin nyt taisi käydä..
Mulla oli edellisessä onnistuneessä raskaudessa vuotoja tosi paljon.. Tais alkaa 5+ ja kesti johonki 16 viikolle asti.. Eikä ollut kyse mistään pikkuvuodosta! Kaksi kertaa jo itkin täysin varmana keskenmenosta! Kaikki kuitenkin oli hyvin! Kun vuoto alkoi olin varma että kesken meni! Vuotoa tuli piäniä määriä joka päivä, kunnes ennen 12 viikkoa verta tuli ihan hulahtelemalla, niin että oli pönttökin ihan täynnä! Silloon olin varma ettei ole mitään mahdollisuutta että raskaus jatkuu, jatkui kuitenkin! Nyt kun on keskenmenokin takana niin mulla ainakin oli kivut ja vuoto sellaista että sen kyllä tiesi varmasti että km on kyse! Toivotaan että teillä kaikki hyvin!
 
Mulla oli edellisessä onnistuneessä raskaudessa vuotoja tosi paljon.. Tais alkaa 5+ ja kesti johonki 16 viikolle asti.. Eikä ollut kyse mistään pikkuvuodosta! Kaksi kertaa jo itkin täysin varmana keskenmenosta! Kaikki kuitenkin oli hyvin! Kun vuoto alkoi olin varma että kesken meni! Vuotoa tuli piäniä määriä joka päivä, kunnes ennen 12 viikkoa verta tuli ihan hulahtelemalla, niin että oli pönttökin ihan täynnä! Silloon olin varma ettei ole mitään mahdollisuutta että raskaus jatkuu, jatkui kuitenkin! Nyt kun on keskenmenokin takana niin mulla ainakin oli kivut ja vuoto sellaista että sen kyllä tiesi varmasti että km on kyse! Toivotaan että teillä kaikki hyvin!
Mulla nyt eilisestä ollut alavatsa kipeä ja tullut verta aina kun menen vessaan ja siellä mukana myös hyytymiä joten taitaa olla km kyseessä ikävä kyllä.. Tuntuu kamalalta.. Pääsenköhän mihinkään tarkistuttamaan tillannetta kun raskaus oli vasta niin alussa..
 
Hmh...ei sitte voinu tulla tuo kuva :confused:

Siis minuutin jälkeen selvä haamu ja viiteen minuuttiin ihan tosi selvä viiva mut vaaleempi ku kontrolli silti...
Predictorin early testi
Mulla edelleen vähän huono olo ja maha on sellanen tosi...hmmmn tiukka tai sitä silleen kiristää ja turvottaa kauheesti (n)
En uskalla täältä lähteä mihinkään kyllä vielä!
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu ja Hipiti
Kiitos kaikille kommenteista ja tulkinnoista. Kyllä nyt jotain on tapahtumassa. Tänään pc:n testissä selkeä haamulainen. Apteekin testiä en tehnyt, ajattelin jättää alkuviikkoon.

Tässä vielä kuva aamun testistä http://aijaa.com/7eITcH

Tämä ei kuitenkaan välttämättä tarkoita mitään. Lasta toivottu kesästä 2012 asti, reilut kolme vuotta hoidoissa. Tuloksena yksi varhainen km ja tuulimuna. Taas kuitenkin toiveet nousee, vaikka kuinka yritän olla realistinen.
 
Kiitos kaikille kommenteista ja tulkinnoista. Kyllä nyt jotain on tapahtumassa. Tänään pc:n testissä selkeä haamulainen. Apteekin testiä en tehnyt, ajattelin jättää alkuviikkoon.

Tässä vielä kuva aamun testistä http://aijaa.com/7eITcH

Tämä ei kuitenkaan välttämättä tarkoita mitään. Lasta toivottu kesästä 2012 asti, reilut kolme vuotta hoidoissa. Tuloksena yksi varhainen km ja tuulimuna. Taas kuitenkin toiveet nousee, vaikka kuinka yritän olla realistinen.
Kyllähän tuossa selvä haamulainen näkyy :love: peukut pystyssä (y) kyllä nyt olis jo teidän aika!!
 

Yhteistyössä