Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

:notworthy: mulla tuli toi eka haamu vasta dpo 11 ja siihen tosi herkkään first responseen.. toivoa vielä on kun tätiä ei näy ! Niin toivoisin sinne plussaa ♡
Kiitos! Kyllä mä koitan vielä jaksaa toivoa! Ja toivonki siihen asti että vuoto alkaa! On nämä päivät piinallisia.. Huomenna olis se päivä kun menkat pitäis alkaa, jos on luteaali saman 10 ku tähänkin asti..
 
Ihmeellinen värimytty tosiaan ! :cautious: ja just tuohon viivan kohdalle jääny. Mulla rfsu ollu ihan vitivalkonen aina :D
Kyllä mua aika paljon jännittää huominen testi... Kun vaikka kuinka yrittää itselleen vakuuttaa että testissä oli joku vika niin kyllähän se toinenkin mahdollisuus mielessä pyörii :rolleyes:o_O että entäs jos sittenkin...
Tänään tullut juotua aivan liikaa kahvia pitkin päivää niin ei oikein oo ollut järkevää toista testiä tehdä...
Jännittää kyllä ja pirusti :sick:
 
Kyllä mua aika paljon jännittää huominen testi... Kun vaikka kuinka yrittää itselleen vakuuttaa että testissä oli joku vika niin kyllähän se toinenkin mahdollisuus mielessä pyörii :rolleyes:o_O että entäs jos sittenkin...
Tänään tullut juotua aivan liikaa kahvia pitkin päivää niin ei oikein oo ollut järkevää toista testiä tehdä...
Jännittää kyllä ja pirusti :sick:
Tuut sitte heti kertomaan mitä testi näyttää! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu ja Wilpuri80
Se olis kp 24. Jokohan aamulla alkais ovistesti näyttään plussaa? Jos ei, niin täytyy lähtee metsästään lisää liuskoja varastoon. En malta CB digistä tuhlata tikkuja enempää, ennenku PC:ssä viivat vahvistuu. :LOL:
Mutta jos nyt unille, niin pääsee taas testaileen.
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
Mähän sanoin !!! Siellä on hyvin selvä viiva:love: ihanaa !!

Tänääb dpo 13 ja cb digi sanoi aamuyöstä raskaana 1-2 :love:
Arvaa tekiskö mieli tehdä digi :D ehkä en nyt tänään kuitenkaan! Pelottaa että menkat kuitenkin alkaa kun ei vielä ole kuitenkaa ns. Myöhässä! Testaan varmaan nyt joka päivä, mä niin toivon että viiva vahvistuu!
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu
Arvaa tekiskö mieli tehdä digi :D ehkä en nyt tänään kuitenkaan! Pelottaa että menkat kuitenkin alkaa kun ei vielä ole kuitenkaa ns. Myöhässä! Testaan varmaan nyt joka päivä, mä niin toivon että viiva vahvistuu!
No mua myös mutta en seb enempää ajattele asiaa.. ajattelen että niin kauan raskaana kunnes toisin todistetaan. Toivonmukaan nää päättyy vauvaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hipiti ja Wilpuri80
Hiphei ja hurraa! Kp siis 24 ja dpo 0! Sieltä se hymynassu pätkähti. :D Testasin ensin PC:llä ja se käyttäyty ihan eri tavalla ku ennen. :eek: Muuttu ensin punaseks etureunasta alkaen, sit alko vaaleneen ja testiviiva tuli näkyviin ensin ja kontrolli vasta, kun testi oli muuten vaalentunu. Tökkäsin sit samaan pissaan digin ja... Siinä se oli. Selvä hymynassu, joka hymyilee mulle nyt useamman päivän vessan kaapissa. :LOL:

@Hipiti kyllä sun testi plussaa näyttää. Josko mä nyt sit tulisin perästä plussaileen.(y)
 
Hiphei ja hurraa! Kp siis 24 ja dpo 0! Sieltä se hymynassu pätkähti. :D Testasin ensin PC:llä ja se käyttäyty ihan eri tavalla ku ennen. :eek: Muuttu ensin punaseks etureunasta alkaen, sit alko vaaleneen ja testiviiva tuli näkyviin ensin ja kontrolli vasta, kun testi oli muuten vaalentunu. Tökkäsin sit samaan pissaan digin ja... Siinä se oli. Selvä hymynassu, joka hymyilee mulle nyt useamman päivän vessan kaapissa. :LOL:

@Hipiti kyllä sun testi plussaa näyttää. Josko mä nyt sit tulisin perästä plussaileen.(y)
Hyvä että ovis saapui! :) ja nyt sitte toivotaan että tämä on se tärppi kierto!!

Itse en vielä kovin uskalla iloita.. Nyt kp28/24-29.. Pelottaa että menkat vielä viikonlopun aikana alkaa.. Jos viikonlopun yli selviää ilman vuotoja ja testi vahvistuis niin uskaltais ehkä ruveta vähän uskomaan.
 

Yhteistyössä