Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onnea plussasta <3

Mulla tulee lähes jokaiseen 20/25iu one steppiin (eikös pc ole myös One step) aina joku viiva. PregCheckiin jopa punertava. Pidän jälkimmäistä silti parhaana testinä. Uskon että nekin olisi täysin ok, jos ei aina testaisi liian aikaisin.

Noita 10iu:n testejä on aina haukuttu, kokeilin nyt viikon ajan niitä ja en voi sanoa mitään huonoa. Ilmeisesti kovin herkkiä ne ei ole, mutta olipahan testiviiva täysin vitivalkoinen kun aihetta ei ollut.

Tänään kyllä aika masentuneilla fiiliksillä mennään. Yk ehkä 42 käyntiin aamulla. Vuosi sitten ainoa plussa ja toki se päättyi jouluna. Mistähän sitä voimaa jaksaisi ammentaa tähän touhuun?
 
Unicorn, ootteko missään testeissä käyneet vai ihan luomuna halunnut yrittää? Mulla eka sai alkunsa 1,5v yrityksen jälkeen joten kovin korkeat odotukset ei oo nytkään, jotain vikaa mun ovuloinnissa :( tosin nyt on eri mieskin mutta eipä se mitään auta kun oma kroppa temppuilee
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
Vaikka mulla ei ole tänne mitään kuvia laittaa, kun vata kp 1 alkoi tänään pitkän kierron jälkeen..sekä yritän pysytellä räälrä poissa, itselle turhaa stressiä tulee kun näkee muiden plussia. Vaikka olen hyvin iloinen kaikkien muiden raskauksista, tuottaa se silti mielipahaa tämän 4v yrityksen jälkeen :oops:

Mutta mutta, piti siis tulla kertomaan jos ette ole huomannut niin mamin testeillä on varaston tyhjennys, eli testejä alennuksella..tuli vaan mieleen että tänne kannattaa tälläiset huomiot tulla kertomaan :giggle:
 
Vaikka mulla ei ole tänne mitään kuvia laittaa, kun vata kp 1 alkoi tänään pitkän kierron jälkeen..sekä yritän pysytellä räälrä poissa, itselle turhaa stressiä tulee kun näkee muiden plussia. Vaikka olen hyvin iloinen kaikkien muiden raskauksista, tuottaa se silti mielipahaa tämän 4v yrityksen jälkeen :oops:

Mutta mutta, piti siis tulla kertomaan jos ette ole huomannut niin mamin testeillä on varaston tyhjennys, eli testejä alennuksella..tuli vaan mieleen että tänne kannattaa tälläiset huomiot tulla kertomaan :giggle:
Piti heti käydä katsomassa ja pisti silmään että puikkotestit (raskaus) näytti aivan samalta mitä itse tilasin wish mamasta, yli puolet halvemmalla...
 
Unicorn, ootteko missään testeissä käyneet vai ihan luomuna halunnut yrittää? Mulla eka sai alkunsa 1,5v yrityksen jälkeen joten kovin korkeat odotukset ei oo nytkään, jotain vikaa mun ovuloinnissa :( tosin nyt on eri mieskin mutta eipä se mitään auta kun oma kroppa temppuilee
Kiitos kysymästä. Sen verran tiedän, että vika on minussa. Miehellä on luovutuskelpoiset tavarat. Luomuna mennään. Mä en lähde hoitoihin. Kohta ajattelin kyllä ottaa selvää missä mulla mättää. Jos ei onnistu ikinä, niin pystyn opetella elämään sen kanssa. Kuitenkin on ihana mies, ei se elämä siihen pääty. Mutta tämä joka kuukausittainen odotus ja pettymys alkaa nyt muutamien vuosien jälkeen käymään lievästi sanottuna hermoon. :D Mielummin otan sen "ei koskaan" -tuomion, kuin elän tätä vuodesta toiseen. Perusgynellä ei ole koskaan näkynyt mitään vikaa missään. Eikä keskenmenon aikoihin missään tarkastuksissa. Mulla oli kovat jälkiseurannat, kun on yksi perussairaus (joka ei vaikuta lisääntymiseen millään lailla). Ovulaatio tulee käsittääkseni joka kuukausi (en tikuta enää, sen oppi jo ajat sitten tikuista ja tunnen sen kyllä). Luteaalikaan ei jää liian lyhyeksi.
Nyt ajattelin kokeilla sitä disperiiniä, kun kuulemma ohentaa verta ja tosiaan hemoglobiini pyörii siellä 160 paikkeilla.

Osaako joku Gelee Royalin syöjistä sanoa, voiko niitä syödä jos on allerginen ampiaisille? :D Jenkkisivuilla lukee, että "saattaa aiheuttaa allergisia reaktioita". Kenelle? :D

Zemppiä! Kyllä mä uskon, että onnistut vielä jos on jo kerran onnistunut. :) <3 Mullakin meni siihen ekaan raskauteen (joka siis meni kesken) yli 1,5 vuotta ja yhtäkkiä ihan puskista. En enää edes jaksanut ajatella asiaa. Sitten tajusin että menkat on päiviä myöhässä ja testiä peliin.
 
Unicorn en osaa varsinaisesti vastata sun kysymykseen, että voiko syödä jos on allerginen. Mutta kokemuksesta tiedän että aiheuttaa ainakin järkyttävät sappivaivat jos on sappikivet. Mulla kun nää kivet on ja jouduin lopettaa noiden syömisen kun teki sappikohtauksia :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
Oon vähän samoilla linjoilla etten hoitoihin haluais, mies haluaa ehdottomasti jos ei jossain kohtaa ala kuulua... No sen näkee sitten. Ehkä clomit voisin huolia vielä mutta en usko että mihinkään muuhun olisin valmis.
Toivottavasti se pienisuuri ihme teillekin vielä tapahtuu Unicorn :love:
 
Haaveilija, no apua :O Taidan lukita tuon disperiinin ja kokeilla sitä kuuluisaa greippimehua:D

Minnuli, lämmin kiitos. Toivon toki näin mutta alkaa vähän huonolta näyttää. Mutta niin kauan kuin on Ovis ja seksiä säännöllisest, on toivoa :D
Olen vähän samoilla linjoilla, jonkun pillerin voisin harkita, mutta en usko että sen enempää. Nostan hattua kaikille hoidot käyneille. :)
 
Me odotellaan nyt tää kierto loppuun ja jos ei tärppää, jatketaan selvitystä miehen simppatestillä. Lääkärillä käydessä ilmotettiin, että ollaan valmiita alottaan hoidot, tai mitä tarvitaankaan, mahdollisimman pian, kun on tarvittavat selvitykset tehty.
Mutta ymmärrän kyllä, jos/kun joku ei hoitoihin halua lähtee. Mulla on jo nuo kaks tyttöä, joten ehkä en lähtis jos tilanne ois toinen. Mutta kun oon nyt nähny miehen vauvakuumeen laadun, oon valmis tekeen mitä vaan, että mieskin saa oman lapsen ja suvulle edes yhden jatkajan.
 
Dpo10, puhdas nega :/ kaikkia menkka tuntemukset jo on. Huomenna pitäis alkaa ja toivottavasti menis edes sinne huomiseen eikä alkaisi jo tänää.. En haluaisi luteaalin lyhentyvän yhtään.. Pienistä toivon rippeistä pidän kuitenkin kiinni siihen asti että menkat alkaa..
 
Dpo 12 on nyt! Eipä oo näillä testeillä itsekkään vastaavaa tullut eteen!
Ei kai siinä auta kun jatkaa testailuja :) ehkä se koittaa siihen jo viivaa muodostaa :) en tiedä miten hyvin nuo testit näyttää, mutta edellisessä keskenmenneessä samana päivänä rfsu oli täysin puhdas valkoinen kun verikokeesta hcg oli 25.. Eli sitä se ei ainakaan silloin näyttänyt, edes mitään haaleaa..
 
  • Tykkää
Reactions: Wilpuri80
Dpo10, puhdas nega :/ kaikkia menkka tuntemukset jo on. Huomenna pitäis alkaa ja toivottavasti menis edes sinne huomiseen eikä alkaisi jo tänää.. En haluaisi luteaalin lyhentyvän yhtään.. Pienistä toivon rippeistä pidän kuitenkin kiinni siihen asti että menkat alkaa..
:notworthy: mulla tuli toi eka haamu vasta dpo 11 ja siihen tosi herkkään first responseen.. toivoa vielä on kun tätiä ei näy ! Niin toivoisin sinne plussaa ♡
 
  • Tykkää
Reactions: Hipiti

Yhteistyössä