Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onkohan se ovis sittenki tulossa? Sisso kun teki äsken niin kipeetä. Koko alamahaan sattu, mutta vasemmalla tuntu niin kipeeltä hetken, että piti vääntäytyä kippuralle. o_O
Hoksasin just, että saattaahan mun reilun viikon tulehduskipulääkekuuri selkäkipuun tehdä osansa, ettei oo viivat vielä alkanu vahvistuun.
Hitto tätä kyttäämistä. :LOL: Ja mulla ei muuta olekaan kun aikaa ihmetellä sukkia neuloessa. Mä kun olen siis työtön ja yritän pohtia, mikä musta tulee isona, kun en koulutustani vastaavia töitä enää pysty fibromyalgian vuoksi tekemään.
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
Onkohan se ovis sittenki tulossa? Sisso kun teki äsken niin kipeetä. Koko alamahaan sattu, mutta vasemmalla tuntu niin kipeeltä hetken, että piti vääntäytyä kippuralle. o_O
Hoksasin just, että saattaahan mun reilun viikon tulehduskipulääkekuuri selkäkipuun tehdä osansa, ettei oo viivat vielä alkanu vahvistuun.
Hitto tätä kyttäämistä. :LOL: Ja mulla ei muuta olekaan kun aikaa ihmetellä sukkia neuloessa. Mä kun olen siis työtön ja yritän pohtia, mikä musta tulee isona, kun en koulutustani vastaavia töitä enää pysty fibromyalgian vuoksi tekemään.
Mulla ainakin siirtää tai estää ovista kaikki reseptikipulääkkeet. Mulla on Fibro myös. :) .
 
Talletukset tehty ja nyt ei tuu uni joten täällä taas :oops:
Ihan sairaasti muuten kipristää ja jomottaa ja nippailee...pakko illalla kyllä taas testata mitä pissaliuska näyttää. Mut ei oo tällaista ennen tuntunu.. täytyy johtua siitä Royal geleestä (n) ennen on tuntunu paljon laimeemmin nippailua (ennen on siis 7v.sitten ja sitä ennen :D) mun esikoiselle annettiin lupa tulla n. 7 v sitten ja hän tärppäs yk 6 :love:
@ouzeii onko sulla testejä? Testaa :barefoot:
 
Enhän mä nyt mieltäni sitten malttanut.. Eli dpo8 ja testattu täysin puhdas nega! Mutta en vielä lannistu, edellisen kerran raskautuessa myös dpo10 oli täysin puhdas nega.. Josko sitten vaikka perjantaina seuraavan kerran ellei menkat ala..
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
Enhän mä nyt mieltäni sitten malttanut.. Eli dpo8 ja testattu täysin puhdas nega! Mutta en vielä lannistu, edellisen kerran raskautuessa myös dpo10 oli täysin puhdas nega.. Josko sitten vaikka perjantaina seuraavan kerran ellei menkat ala..
Mulla dpo 10 ja aamulla pregcheck nega.. buaah. Toivo menny, mutta täti ei kylään ole tullut vielä eli ainakin kierto ehkä taas pitenee eikä luteaali ois liian lyhyt !
 
Mulla dpo 10 ja aamulla pregcheck nega.. buaah. Toivo menny, mutta täti ei kylään ole tullut vielä eli ainakin kierto ehkä taas pitenee eikä luteaali ois liian lyhyt !
Mulla oli myös dpo10 nega viimmeksi kun raskauduin, se toki meni kesken.. Se mulla kans olis haaveena että luteaali edes pidentyisi jos ei raskaus ole alkanut.. Mikä sulla on ollut luteaali?
 
Dpo 10 ja kp 24/27 testejä tehty ihan urakalla niinkuin se tulokseen vaikuttaisi

Apteekin oma


First response


Molemmat kuvattu testiajalla ja viiva lasit päässä kuvittelin niissä jotain näkeväni :geek:

Kuivissa testeissä en kyllä mitään enää näe joten kyllä se mielikuvituksen vaikutus on kova
Hyvä että en vielä digiäkin dipannut... Sitten tuli jo järki päähän hetkeksi
 
First response


Molemmat kuvattu testiajalla ja viiva lasit päässä kuvittelin niissä jotain näkeväni :geek:

Kuivissa testeissä en kyllä mitään enää näe joten kyllä se mielikuvituksen vaikutus on kova
Hyvä että en vielä digiäkin dipannut... Sitten tuli jo järki päähän hetkeksi
Mä näen firstissä tosi hailun toisen viivan !!:love::geek:
 
  • Tykkää
Reactions: Wilpuri80

Yhteistyössä