Hmmmmm....eli jos toivon rippeitä vielä on niin heti kuhan ukko kotiutuu niin se sitte menoa pare ois olla sillä tuulella
Jos nyt plussa niin hyvin pitäis ehtiä vieläHmmmmm....eli jos toivon rippeitä vielä on niin heti kuhan ukko kotiutuu niin se sitte menoa pare ois olla sillä tuulella
Mulla ainakin siirtää tai estää ovista kaikki reseptikipulääkkeet. Mulla on Fibro myös. .Onkohan se ovis sittenki tulossa? Sisso kun teki äsken niin kipeetä. Koko alamahaan sattu, mutta vasemmalla tuntu niin kipeeltä hetken, että piti vääntäytyä kippuralle.
Hoksasin just, että saattaahan mun reilun viikon tulehduskipulääkekuuri selkäkipuun tehdä osansa, ettei oo viivat vielä alkanu vahvistuun.
Hitto tätä kyttäämistä. Ja mulla ei muuta olekaan kun aikaa ihmetellä sukkia neuloessa. Mä kun olen siis työtön ja yritän pohtia, mikä musta tulee isona, kun en koulutustani vastaavia töitä enää pysty fibromyalgian vuoksi tekemään.
Kyllä se digin teksti tekee asiasta itselleenkin uskottavamman OnneaKyllä pikkasen paremmin menee tajuntaan toi digitestin sana kuin tikun haalee viiva..
Mulla dpo 10 ja aamulla pregcheck nega.. buaah. Toivo menny, mutta täti ei kylään ole tullut vielä eli ainakin kierto ehkä taas pitenee eikä luteaali ois liian lyhyt !Enhän mä nyt mieltäni sitten malttanut.. Eli dpo8 ja testattu täysin puhdas nega! Mutta en vielä lannistu, edellisen kerran raskautuessa myös dpo10 oli täysin puhdas nega.. Josko sitten vaikka perjantaina seuraavan kerran ellei menkat ala..
Mulla oli myös dpo10 nega viimmeksi kun raskauduin, se toki meni kesken.. Se mulla kans olis haaveena että luteaali edes pidentyisi jos ei raskaus ole alkanut.. Mikä sulla on ollut luteaali?Mulla dpo 10 ja aamulla pregcheck nega.. buaah. Toivo menny, mutta täti ei kylään ole tullut vielä eli ainakin kierto ehkä taas pitenee eikä luteaali ois liian lyhyt !
Kaks ekaa kiertoa pillereiden jälkeen luteaali 7pv ja viimeks 10 , ja viime kierrostahan mä sain kans plussan joka meni kesken ja vuoti 1.5 viikkoa :/Mulla oli myös dpo10 nega viimmeksi kun raskauduin, se toki meni kesken.. Se mulla kans olis haaveena että luteaali edes pidentyisi jos ei raskaus ole alkanut.. Mikä sulla on ollut luteaali?
Mä näen firstissä tosi hailun toisen viivan !!
Tein eka apteekin oman ja siinä olevinaan näin haamun. Piti säästää huomiseksi tuo toinen testiMä näen firstissä tosi hailun toisen viivan !!
Mulla ainakin vaihtelee ovispäivä, viime kierrot ollut kp19, kp15 ja kp17..Testejä on ja negaa näyttää. :/ Ei siis mene tämä kierto viimekierron kans yksiin.
Noh, kattellaan. Alkaa vaan tympiin tää testailu.
Mä oon tikutellu kp 6 alkaen, nyt kp 21. Pisin kierto NuvaRingin jättämisen jälkeen 37, lyhin 19. Että kyllä nuo kierrot heittelee.Mulla ainakin vaihtelee ovispäivä, viime kierrot ollut kp19, kp15 ja kp17..
Kyllähän siinä viiva näkyy onko mikä dpo? Ootko aamusta tehnyt testiä?Tämän testin tein päivällä tänään.. Mielestäni ei oo kyllä hirveesti vahvistunut Kunpaa mielestänne näyttää? kärsivällisyys ei kuulu mun hyveisiin
Varovainen onnittelu, toivottavasti kaikki menee hyvin.Tässä nyt illalla tehty