Hakutulokset

  1. S

    Mitä 1-vuotiaalle aamupalaksi?

    no voi hyvää päivää...Kyllä minäkin toki sitä puuroa tarjoan aamuin illoin, mut kun ei syö niin ei syö. Enkä tiedä miksi, kun ei osaa vielä vastata kun kysyn;) Aika tyhmä kysymys, anteeksi. Eiks teidän lapsi sitten ikinä todellakaan ole syönyt mitään muuta kun puuroa, kun ei tiedä paremmasta;)...
  2. S

    Hei toukovauvat 07

    Mä olisin vielä, vähän hissukseen olen ollut ja mun rinsessahan syntyi kesäkuussa ,mut toukokuisiin kuitenkin kuuluin alusta asti. =)
  3. S

    vauvan ulkona nukuttaminen, vaunu kysymys!

    Muuten ulkona, mutta yöksi tuon sisälle. Makuupussin otan aina sisälle vauvan herättyä.
  4. S

    uusperhe

    Hoidan kyllä. Samalla hoidolla menee kun omakin:)Tuntuisi omituiselta, jos en hoitaisi.
  5. S

    peruna vs. bataatti

    Yritin toissapäivänä syöttää perunamuussia, ei suostunut syömään kun yhden lusikallisen ja sen jälkeen melkein oksensi. Meillä tyttö nyt jo 9kk. Tosta määrästä ei ainakaan tullut poskiin mitään. Muuten ei olla kokeiltu.
  6. S

    peruna vs. bataatti

    Aloitin perunalla, tuli kauheat masuvaivat ja posket helahti punaieksi. Sitten kokeiltiin bataattia ja sitä ollaankin siitä asti syöty, sopi hyvin.
  7. S

    G: Paljon kiloja pudonnut ja paljonko aikaa synnytyksestä?

    Mulle tuli kiloja 23 ja nyt kun typy on 9kk, jäljellä on vielä n.5kg.
  8. S

    Minkäikäisinä teidän vauvoille on tullu ensimmäiset hampaat?

    Meijän tytöllä ei oo vieläkään yhtään hammasta ja on 9kk pian.
  9. S

    koska luovuitte

    Meillä on sellain lipasto, minkä päällä hoitotaso. Viime viikolla mies vaihtoi siitä hoitotason pois ja pisti kannen päälle. Pariin kuukauteen (tai enemmänkin varmaan)en ollut enää sitä käyttänyt, tyttö on nyt 9kk. Ei tuota touhuajaa uskalla mihinkään pöydille laittaa, taatusti tulis päälleen...
  10. S

    8kk ruoka

    Aamulla n.klo 8.30-9.00 imetys 9.30 aamupuuro imetystä tässä välissä 11-12 lihaa ja kasviksia,imetystä 14-15 hedelmä tai marja sosetta,maissinaksuja,imetystä n. 17.00 lihaa ja kasviksia,imetystä yleensä syö jotain pientä esim.banaania tässä välissä ja tissiä tietenkin:) 19-20 iltapuuro ja...
  11. S

    Neuvola-terkkari vaihtuu taas.... (minne kannattaisi valittaa, vai auttaako asiaa?)

    Mulla oli koko raskauden ajan sama terkkari ja vielä kun tyttö syntyi, niin pari ekaa neuvokäyntiä oli tämä sama täti. Sitten alkoi olla sijaisia ja on ollut siitä asti. Luulin kanssa, että tämä viimeisin olisi tullut jäädäkseen, mutta ei kuulemma. Eli ensi kerralla taas en tiedä kuka siellä on...
  12. S

    imetys ja äidin ruoka

    Meidän typylle huomasin, että tuli ilmavaivoja näistä: -sipuli -hiilihapolliset juomat -kahvi -appelsiini -vahvat mausteet -omena -ruisleipä -liiallinen sokerin syönti -kaali -maitotuotteet allergian vuoksi, mitä en tietenkään silloin tiennyt
  13. S

    mikä oli turhin ja tarpeellisin hankinta vauvalle?

    Turhin hankinta ehdottomasti meillä pinnasänky ja siihen kaikenmaailman reunapehmusteet ja muut hörhelöt. Tuolla se tyhjänä nököttää,tyttö on nukkunut aina mun vieressä. Tarpeellisia asioita on paljon;rintarepun, vaunut ja turvakaukalon koen ehkä kaikkein tarpeellisemmiksi.
  14. S

    "Erakko" äitejä?

    Skin kommenttiin kotona makoilemisesta...En tiedä millaisia lapsia teillä muilla on, mutta mä en ole todellakaan paljoa makoilemaan ehtinyt vauvan syntymän jälkeen. :)Ei nyt liity edes aiheeseen, mutta jäi vähän sellainen mielikuva, että kotona vaan köllötellään se kolme vuotta =)
  15. S

    ***Toukovauvat 2007*** syyskuu

    Hampaiden tulosta vielä joku kyseli. Meillä tyttö on jo jonkin aikaa kuolannut kauheasti ja selkeesti ikeniä kutittaa. Nyrkkiä hinkkaa kauheesti ikeniin ja alkanut purra ikenillä tissiä. (sekös vasta mukavaa :laugh: )Eli varmaankin sieltä jotain on tuloillaan. Tyttö siis ensi viikolla 4kk.
  16. S

    ***Toukovauvat 2007*** syyskuu

    Kaukomaija tutulta kuulostaa...Meillä tyttö on heräillyt kanssa tosi tiheään yöllä syömään. Alan olla aika poikki, en muista milloin olisin viimeksi nukkunut kunnolla. Tippa linssissä tänäänki nousin seitsemältä tytön kanssa, kun väsytti niin paljon. Tyttö ei nuku päivälläkään yleensä pitkiä...
  17. S

    ***Toukovauvat 2007*** syyskuu

    Hei taas pitkästä aikaa! Taas on aikaa viime kirjoittelusta. Päivät vaan jotenkin kuluu niin nopeeta. Meillä tyttö ei nuku oikein päikkäreitä muuten kun vaunukävelyllä, niin eipä kauheasti mitään ehdi:) Täällä taisi muitakin huonosti nukkuvia olla. Meillä heräillään yöllä tosi usein tissille...
  18. S

    ***Toukovauvat 2007*** elokuu

    Jospa minäkin jotain välillä kirjoittaisin :ashamed: Aika on mennyt niin nopsaa, joskus täällä lukemassa olen käynyt, mutta harvemmin kyllä ehtii/jaksaa enää nykyään tässä koneella olla. Meillä ollaan kärsitty masuvaivoista viisiviikkoisesta alkaen. Välillä huutaa muutaman tunnin illalla...
  19. S

    Milloin vauvasi on hymyillyt ensi kerran?

    Kyllä meillä on siitä kolmesta viikosta eteenpäin ihan oikeasti hymyilty ja paljon hymyileekin. Hymyilee aina kun tytölle juttelee ja vastaa hymyyn. Kuukauden ikäisenä aloitti itsekin jokeltelun, joka päivä on meillä pitkät keskusteluhetket :heart:
  20. S

    ***Toukovauvat 2007*** heinäkuu

    Moikka pitkästä aikaa :) Täällä on kiirettä pitänyt typyn kanssa, ei ole tullut paljoa koneella istuttua. Nyt jatkoi vielä yöunia syötön jälkeen, tuolla tuhisee viltin päällä. Meillä on mennyt hienosti, tyttö vaikuttaa kaikenpuolin tyytyväiseltä ja on aika rauhallinen tapaus. Ei paljoa...

Yhteistyössä