uusperhe

  • Viestiketjun aloittaja marianne
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:
Tiedän tapauksia jossa uusperheen äitiä on kielletty viettämästä lapsen kanssa kahdestaan aikaa, kun äiti ei halua että lapsi kiintyy tähän äiti-puoleen.
Kyse siis etäisästä ja uudesta puolisosta.
Meillä on just näin. Ja jos ollaan samassa paikassa meidän perhe, miehen ex ja heidän lapsi niin en sais edes puhua koko lapselle.
En tiedä mitä äiti on musta lapsen kuullen puhunu mut ilmesesti jotain todella vinhaa ku lapsi ei suunnilleen edes päin uskalla katsoa.

No tulos on se et lapsen haut ja viennit menee sit miehen töiden mukaan (eli voi venyy ja paljon ). Lapsi kulkee viikonloppusin miehen mukana töissä oli kello mitä tahansa ja jos mies ei voi lasta mukaan ottaa esim Olkiluotoon niin lapsi menee mummolaan siks aikaa.
Meillä on siis suorastaa ratkiriemukkaita viikonloppuja usein... Onneks enää max 8 vuotta säännöllisesti
 
Mun mies ainakin hoitaa tytärtäni aika ajoin kun käyn lenkillä,leffassa,kaupassa tms.Töissä kun en ole :xmas: Mutta maksan itse kaikki lapseeni menevät kustannukset,vaipat summuut.ei sillä että siitä olisi miehelle ongelmaa,vaan olen sitä mieltä että vaikka uusioperhe ollaankin niin minä' ja exäni ollaan velvollisia kustantamaan tyttäremme menot ja hankinnat eikä isäpuoli.
 
Alkuperäinen kirjoittaja marianne:
olen tässä ihmetellyt kun parissa uusperheessä on niin et toisen lapsia ei hoida toinen vanhempi kun toinen on poissa kotoa. Eikö uusperheessä kaikki ole yhtä perhettä ja kaikki lapset saman arvoisia? vai etkö sinä hoitaisi uuden miehesi lapsia jos esim. isä töissä pidempään töissä kuin sinä?

Hoidan kyllä. Samalla hoidolla menee kun omakin:)Tuntuisi omituiselta, jos en hoitaisi.
 
vieras
tätäkin kun lukee, niin kyl saa olla onnellinen et ei tarvitse pohtia noita uusperheen ongelmia. on siis tosi inhottaiva kysymyksiä noi tollaset. kyl ei kantsi kevein perustein erota ja uutta suhdetta perustaa, hankaluuksia siit vaan seuraa.
 

Yhteistyössä