Hakutulokset

  1. P

    mitä serkulle 30v lahjaksi

    Eli antakaa idooita mitä voisin ostaa serkulleni 30v. lahjaksi? Juhalat ovat ihan kaveripiirissä.
  2. P

    mietityttää toi päivähoito

    Ollaan tässä pari päivää oltu tutustumassa päivähoitopaikkaan pojan 1v2kk kanssa ja kovin on poikaa ujostuttanut ja ollut mussa kiinni ja tuntuu, että jää siellä isompien jalkoihin. Uskon, että alkaa kyllä viihtyä siellä lopulta, koska siellä on mukavat lapset ja hoitotädit ja kaikki... mutta...
  3. P

    Kokemuksia Brio Double Wave

    Haluaisin kokemuksia Brion Double Wave rattaista kaksosille. Erityisesti askarruttaa niiden sisäleveys ja sen riittävyys. Myös vertailuja esim Oran tai Emmaljungan vastaaviin rattaisiin olisi kiva saada.
  4. P

    Uhmaikä jo nyt?

    Poikani on 1 v ja 2 kk:tta ja osottaa sellasia oman tahdon elkeitä, että tässä alkaa jo ihan itseäkin jännittää, että tätäkö se sitten on seuraavat 4 vuotta! Nytkin veti ruokapöydässä sellaset raivarit, että lopputulos oli se, että sai mennä tyhjällä vatsalla nukkumaan päikkäreitä. Ei suostunut...
  5. P

    saako antaa?

    Saako antaa cheerios aamiaismroja alle 2v lapselle vai onko siitnä jotain mitä ei suositellä?
  6. P

    PORVOOSTA lenkkiseuraa...

    pienten lasten äideistä :) mulla (tai siis meillä) kaksostytöt-04 =) Kevarissa asutaan. Meilaa: pia_susan@hotmail.com
  7. P

    Porvoosta lenkkiseuraa ?

    Elikkäs muutetaan tossa joulukuun alussa Peippolasta Kevari2:seen. Meillä on elokuussa syntyneet kaksostytöt ja halusin löytää lenkkiseuraa lähialueelta =) pia_susan@hotmail.com
  8. P

    Porvoosta lenkkikavereita?...Kevarista :) ?

    Eli otsikossahan se jo selvisi, olen muuttamassa Peippolasta Kevari2 ja haluttaisiin tyttöjen kanssa päivällä lenkkitoveria :) Eli mulla on kaksostytöt, synt. 12.8.04. Meilaa =) niin lähetään ulkoilemaan.

Yhteistyössä