Hakutulokset

  1. L

    toinen nainen

    Onko kokemuksia toisena naisena olemisesta.Itselläni tilanne,että olen se toinen nainen naimisissa olevalle miehelle.Tätä miestä en ottaisi "kokonaan" itselleni vaikka saisin ei sellainen jonka haluaisin mutta kuitenkin harrastan hänenkanssaan seksiä ja tapailemme salaa.Kertokaahan kokemuksia....
  2. L

    EML-sektion "saaneet".

    Ihan yleisesti olisin kiinnostunut asiasta ja ne joille on eml-sektio tehty, niin viitsisittekö ystävällisesti vastata seuraaviin kysymyksiin. 1. Missä tehty? 2. Koska tehty? 3. Kuinka paljon ennen la:ta menitte sopimaan sektiosta? 4. Oliko vaikeuksia järjestää eml-sektiota? 5. Montako kertaa...
  3. L

    Uusia kavereita Lahden/Hollolan seudulta kaivataan

    Moikka! Kaipailemme uusia kavereita Lahden/Hollolan seudulta. Olen kohta 30-kymppinen äiti ja kaksi alle 3 vee tyttöstä. Perheessä on isä myös (töissä päivisin) ja siksipä olisi kiva saada leikki ym. seuraa piristämään arkea. Itse asumme Lahden seudulla. Pidempikään matka ei haittaa, sillä...
  4. L

    Kuinka pitkään alet jatkuvat?

    Meillä on vasta raskauden alku menossa joten ei ihan heti haluttais rattaita ostaa mutta kun nyt tuntuu olevan niitä alessa kun tulee uudet mallit..Onko se kuosienvaihtoaika nyt, vai vaihtuuko esim vuodenvaihteessa lisää? Olemme tykästyneet Oraan, mahdollisesti halvempaan Jovi Airiin...
  5. L

    Mikä valmistaja tekee tätä kuosia?

    Autakaa, olen sairaalassa töissä ollessani törmännyt suloiseen vauvoille tarkoitettuun pussilakanaan jossa on semmosia värikkäitä "naamoja" valkosta vasten. Siis aika isoja naamoja, keltasen ja oisko vihreenä.ä.Näin jossain lehdessä myös semmosia naamoja kertakäyttölautasena, mutta unohdin...
  6. L

    polkupyörä 2 vuotiaalle???

    Hei oletteko ostaneet jo 2 vuotiaalle pöyrän? Kolmipyöräse vaiko pienen pyörän missä apurenkaat, kumpikohan olisi helpompi polkea, kokemuksia?? :wave: :wave:
  7. L

    kääpiöhamsteri

    Hei, onko kellään sellaista mini-hamsteria??? onko millanen lemmikkinä? mitä maksais sellasen pito??ihastuin sellaiseen mutta minulla ei ole mitään tietoa hamstereista..kertokaan vakoi juttuja ja vähän tietoa mitä pitäisi hankkia ja maksaa!!!! :wave: :wave: :heart:
  8. L

    Amsterdamiin lapsen kanssa?

    Onko kellään kokemusta reissusta n. 1v. lapsen kanssa Amsterdamiin? Ajatuksissamme olisi pieni 3vrk:n reissu sinne maaliskuun lopussa? Onko rattailla mitään käyttöä eli pääseekö niillä Amsterdamin katuja rullaamaan? entä hotellit? kokemuksia olisi kiva kuulla, please =)
  9. L

    alaosasto:mikä nimi 'kaunein' opettaa lapselle?

    Hei, nyt ollaan tultu vaiheeseen jolloin lapsi (1,3v) osoittaa nenää, napaa, massua jne. kuullakseen mikä mikin on. Nyt äitinä olen 'vaikean valinnan edessä' millä nimellä kutsua alaosastoa- mielestäni pylly on hyvä ja pippeli ok- mutta onko pimppa sitten oikea ja 'kaunis' sana. Onko muita...
  10. L

    Yllätys raskaus

    Paljon kuulee yllätysraskauksista mm. kierukka yms. pettää. Kertokaa miten on käynyt ja miten olette jaksaneet sitten?
  11. L

    vanhempi mies

    meillä miehen kanssa ikäeroa 24 vuotta.On 2 lasta. Iältään 2 ja 4 vuotiaat. Onko teitä muita samanlaisia.
  12. L

    täältä saat kakkuvinkkiä lastenjuhliin

    www.juhlantaika.fi siellä on syötäviä disney-aiheisia kakunpäällisiä ja taatusti saat kauniin syntymäpäiväkakun ja muitakin juhlatavaroita löytyy. käykää kurkkimassa =) itse ainakin tykästyin ;)
  13. L

    Soijamaidosta

    Lapsellamme epäillään maitoallergiaa. Kokeilemme soijamaitoa. Miten te muut valmistatte maidon? Tuntuu hankalalta keittää vesi, jäähdyttää, sekoittaa ja odottaa sitten ruoka-aikaa... Nytkin on 2 tuntia siitä kun sain maidon valmiiksi "juonti lämpöisenä" ja muksu nukkuu vieläkin! Joten siirsin...
  14. L

    5-vuotis neuvola

    Hei te joilla on 5 vuotias lapsi ja asutte Espoossa. Kysyisin teiltä että oletteko saaneet täytettäväksi lomakkeita 5- vuotis neuvolaa varten lapsesta ja lapsen kehitykseen liittyen. Ja minkälaisia kysymyksiä kysytään. Tarviin tietää tämä asia, kiitos etukäteen.
  15. L

    Änkytyksestä

    Moikka! Meidän 1v.10kk pojalla alkoi eilen ihan yllättäen änkytys,joka jatkuu myös tänään. Meidän mielestä ei ole tapahtunut mitään erikoista, mutta änkytyshän on aika "tavallista" vissiinki.On kyllä oppinut puhumaan kahden kuukauden sisällä ja sanavarasto huikea, apinoi kaikkea mitä puhutaan...
  16. L

    Onko kokemuksia neurologisesta?

    Kysyn "Taaperoiltakin", kun teillä jo enemmän kokemuksia, eli: Vauvalla heijasteita ja kehitys poikkeaa joissain suhteessa n. 2 kk ns. normaalista. Odotamme kutsua neurologiselle ja nyt mietityttää, että miten siellä tutkitaan. Onko jollakin kokemuksia?

Yhteistyössä