Yllätys raskaus

Kuopukseni olemassaolo on hormonikierukan pettämisen aikaansaannosta. Lapsiluvun oli tarkoitus jäädä kolmeen, minun piti hakea töitä parin vuoden opiskelujen jälkeen, sitä enne olin työttömänä. Mutta neiti päätti toisin, ja olen ikionnellinen että juuri meille sattui tämä vahinko =) Ensimmäinen reaktio tosin oli kaikkea muuta kuin onnea... Mutta eipä ollut juuri vaihtoehtoja, se lapsi oli otettava vastaan, ja kaikesta huolimatta hänestä tuli sitten toivottu. Kyllä sitä jaksaa kun on pakko =)
 
Kuparikierukka ilmeisesti poistunut kohdusta kertomatta mulle mitään(kolmessa ultrassa olen käynyt viikoilla 5,8,11 eikä sitä ole näkynyt). Kolmatta meille odotetaan rv 19+4. Sterilisaatio on edessä synnytyksen yhteydessä

 


älä hyvä ihminen tee sterilisaatiota!! (':attn:') tuut katumaan sitä tosi paljon jälkeenpäin! ja ne lapset jotka olet saanut voi kokea ittensä ulkopuoliseksi! aatella että oltiiko me toivottuja tähän perheeseen!! miks et halua ottaa vastaan ainutkertaisia omia lapsia!!!? lapset on suurin lahja mitä ikinä olen saanut! toivon ettet tee sterilisaatiota!!!!!!
 
Tulin raskaaksi kuparikierukasta huolimatta, kolme lasta ennestään. Olimme aiemmin ajatelleet, että jos joskus vielä lapsi, niin ei ainakaan lähimpään viiteen vuoteen.

No, pari viikkkoa meni asiaa sulatellessa ja sopeutuessa. Lapsen tulo ei kuitenkaan ollut mikään katastrofi -alkujärkytyksen jälkeen tyttö oli ihan toivottu vaikkakaan ei aiottu.

Sterilisaatio täälläkin harkinnassa, luultavasti mies menee tekemään.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2006 klo 17:49 vieras kirjoitti:
älä hyvä ihminen tee sterilisaatiota!! (':attn:') tuut katumaan sitä tosi paljon jälkeenpäin! ja ne lapset jotka olet saanut voi kokea ittensä ulkopuoliseksi! aatella että oltiiko me toivottuja tähän perheeseen!! miks et halua ottaa vastaan ainutkertaisia omia lapsia!!!? lapset on suurin lahja mitä ikinä olen saanut! toivon ettet tee sterilisaatiota!!!!!!
Mulla on kaksi luojan suomaa lasta ja kolmatta odotan rv 20+1 ja tiedän, että enempää lapsia en halua. Jokainen lapsi(myös tämä jota nyt odotan kierukasta huolimatta) on toivottuja meidän perheeseen. Myös yksi keskenmeno on kohdallani ollut, joten tiedän myös sen puolen, kun lapsia ei saa. Minulle tuo sterilisaatio on pysyvä ehkäisyvaihtoehto muiden joukossa. Kierukkaan oli tyytyväinen, paitsi raskautuminen vei luoton sen ehkäisytehoon, hormonaalinen ekäisy ei sovi. kortsujen, varmojen päivie, tms menetelmien kanssa mä en lähde leikkimään.
Kerro sitten mulle vaihtoehto tuolle sterilisaatiolle!!!(pitkäaikainen, hormooniton, huoleton)Itselläni vaihtoehdot on sterilisaatio tai selibaatti ja arvaatte, kumman puoleen noista kallistun B)
 
hilirimpsis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2006 klo 17:49 vieras kirjoitti:
älä hyvä ihminen tee sterilisaatiota!! (':attn:') tuut katumaan sitä tosi paljon jälkeenpäin! ja ne lapset jotka olet saanut voi kokea ittensä ulkopuoliseksi! aatella että oltiiko me toivottuja tähän perheeseen!! miks et halua ottaa vastaan ainutkertaisia omia lapsia!!!? lapset on suurin lahja mitä ikinä olen saanut! toivon ettet tee sterilisaatiota!!!!!!
:eek: Mistäs puusta sie oot puonu? Eihän lasten yleensäkään tarvi tietää vanhempien ehkäisykeinoista!?! Sama kai se on, miten ehkäisee, kunhan ehkäisee silloin kun ei koe olevansa valmis uudelle vauvalle! Toisille sterilisaatio on ihan terveydenkin kannalta paras ratkaisu. On nääs meitäkin, joiden seuraavat raskaudet olisivat vaaraksi sekä vauvalle että äidille... Kannattaisi miettiä muutakin kuin uskonnollista vakaumustaan ennen kuin näppäimistöään hakkaa...
 

Yhteistyössä