Soitti!!!!
En ole raskaana mikä sinäänsä huokaisu. MUTTA mitä tämä sitten on???? Todella outoa, että 2,5 v menkat tulevat säännöllisesti ja nyt ei mitään! Ja nämä krampit? Varmaan psykosomaattista ;)
Papaan aika ja jos krampit pahenevat niin sitten uusi yhteydenotto.
Mulla kaksi raskautta oireilleet noin viikon päästä ovulaatiosta nimenomaan tuolla alavatsan/kohdun alueen vihlonalla ym. tuntemuksilla. Lisäksi vilunväreitä alkoi siinä pikku hiljaa 1-2 vk ovulaatiosta. Muita oireita en edes muista enää mitä oli ennen plussaa.
Mä oon vähän semmonen, että saan...
Ei mitään ihan hirveitä supisteluja tai kipukohtauksia, mutta pientä painetta ja jomottelua tuntuu melkein jatkuvasti. Liekö kuvitelmaa.
Soitan pian kun pääsen rauhalliseen paikkaan.
Hei ootteko kuulleet semmosesta jutusta, että ns. creamy valkovuoto ois merkki raskautumisesta?
"If a woman whose cervical mucus usually dries up after ovulation begins to notice creamy cm before period, this could be an early sign of pregnancy"...
Ei ole lääkärintarkastusta tänään. Täytyy yrittää jos saisi jo esim. huomiselle. Samalla kun kysyn tuloksia yritän varata aikaa.
Parina päivänä olen kokeillut kohdunnapukkaa ja on kova ja korkeella (yleensä ei ole ainakaan menkkojen aikana noin). Langat on tallella eikä tunnu, että olisi...
En näe isoa ongelmaa. Kysehän on vain yhdestä päivästä. Alat vaikka nyt pikku hiljaa pumppailemaan maito pakkaseen, jos korvikkeen anto epäilyttää. Sitä voi isä antaa pullosta sitten. Ja vielä on aikaa treenata pulloruokintaa tässä välissä, jos se ei ole hallussa.
Jos omat rinnat alkavat...
En ymmärrä miten tällä palstalla saadaan kaikesta aikaiseksi tappelu. Minusta ap:lla on järki päässä, eikä hän ole mikään taksikuski, jonka voi tilata halutessaan.
Asuttehan erilläänkin. Ei tainnut tulla puheeksi kuinka pitkä suhteenne on ollut. Jopa tapauksessa jos suhde on sellaisessa...
RFSU on siis kuraa kaikkien mielestä etenkin aikaisessa vaiheessa? :D
Tietääpähän, ettei osta enää.
Jos ei olis näin hätänen ja olis vähän järkevämpi niin olis kerta heitolla ostanut apteekin oman 2 kpl ja tehnyt eri aamuina ne. Mutta kun ei pysty tuommoseen kurinalaisuuteen.
Ei niin, mutta sitä just tässä mietin, että vaikka tekisi r-testin, mistä voi tietää onko kyseessä vain raskaudenaikainen normaali tiputteluvuoto vai km-vuoto? Itselläni ei kokemusta kummastakaan, siksi mietiskelen.
Niin mäkin mietin, että kannattaisi tehdä.
Mutta jos on keskenmeno, niin eikö siltikin voisi näyttää vielä plussaa?
Tämä kyllä on hätähousujen ketju, että kyllä mä sen testin ostaisin :geek:
Voisko tosiaan olla alkuraskauden tiputteluvuotoa?
Millainen on vuoto keskenmenossa? Ajattelin, että jopa runsaampaa kuin normaali kuukautisvuoto + hyytymiä? Vai voiko olla tiputtelua, jos hyvin alussa menee kesken?
Mistä testeistä teillä on muuten parhaita kokemuksia? Nää PC ja RFSU halppisliuskat on minusta ihan onnettomia!! Ennen olen käyttänyt apteekin omaa testiä eikä ole kertaakaan jättänyt tulkinnan varaan!
Ja mistä erottaa värikertymän ja haamun? :alien:
Verinäyte otettu. Säikähdin jo, kun lähete ei ollut vielä mennyt perille. Soittivat omalle terveysasemalleni ja homma hoitui kuitenkin.
Labra sanoi, että jo tänään voi kysellä tuloksia klo 14!!!