Näkyy
Väärä hälytys, testissä on jotain vikaa -.- yllätys.
Minä nään kanssa näissä viivanalkua
Nään kyllä ihan selvästi haileet pinkit viivat!!
Mun silmät ei jostain syystä näe mitään haamuja noissa sun testeissä, mut ehkä täällä jotkut ovat tarkkasilmäisempiä. Mutta verikokeista se selviää ihan varmasti, vaikka ikävää joutua vielä odottamaankin.Huomenna mä menen verikokeisiin! Sain lähetteen ihmeen helposti. Kai säikähtivät hormonikierukkaa
Aamuksi ei jäänyt taaskaan yhtään tikkua.
Mä oon tosiaan raskautunut molemmista lapsista ensimmäisillä kierroilla, että kai jokseenkin hedelmällinen olen. En vaan tiedä miten käsitellä asiaa, kun kuitenkin ajattelin, että hormonikierukka on periaatteessa ehkäisykeinoista varmin. Seinät kaatuu päälle siinä mielessä, että jatkossa en todella tiedä mihin ehkäisyyn tulisi luottaa, jos tämä on nyt pettänyt.
Verikokeiden tuloksia vaan saa odotella taas sen yhden piiiiiiiiiiitkän lisäpäivän!
Miksi mun silmään alemmassa näen hailakkaa pinkkiä viivaa ja ihan oikeassa kohtaa... Toivottavasti saat pian parempia testejä.
Minusta se on haamu! Pinkkiä on siinä ihan. Ei näytä miltään viivanpaikalta.http://aijaa.com/TBdjH9
Tässä se on nyt, en osaa sanoa oikein juuta enkä jaata. Pitänee vissiin ostaa toisenlainen testi.
Voihan joillakin olla alkuraskaudessa tiputteluvuotoa? Tai voiko olla varhainen keskenmeno?Mä jo luulin olevan raskaana.
Viikko sit alko tiputtelu vuoto joka jatkuu edelleen. Oon ihan "huvikseni" testaillu noilla ovistesteillä ja ne on viikon ajan olleet tällasia:
http://aijaa.com/Y8i3p5
Miks??
Verinäyte otettu. Säikähdin jo, kun lähete ei ollut vielä mennyt perille. Soittivat omalle terveysasemalleni ja homma hoitui kuitenkin.Pihalla no on kyllä erikoinen tilanne. Tsemppiä tähän päivään. Supistukset ja kivut ei kuulosta kyllä hyvältä..
Se on livenä ihan punainen tai vaaleanpunainen kyllä, mutta ei kuviin asti niin erotu. Pakko vissiin yrittää käydä hakemassa tänään joku muu testi.Minusta se on haamu! Pinkkiä on siinä ihan. Ei näytä miltään viivanpaikalta.
Sitä mäkin vahvasti epäilen että jokin semmoinen kun on niin kummallinen.Empuska..hae joku toinen tikku .. aika värikertymän näköinen viiva mut voihan se olla oikea alku !!!