Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hmm...

Mä nään ehkä jotakin tossa toiseksi ylimmäisessä RFSU-testissä.

Ailahtelee tuntemukset ihan laidasta toiseen. Välillä oon ihan varma, että oon raskaana ja kahden tunnin päästä oon 100 % varma, että en todellakaan ole.

Muita oireita ei tällä hetkellä ole kuin toi ihme juiliminen jatkuvasti alamahassa/selässä? Ehkä enemmän kuin edellisissä raskauksissa. Jos ois kohdunulkoinen niin siksi näyttäis noin hailakkaa (jos edes on jotain nähtävää testeissä)? Tai sitten vaan kierukka tulossa ulos tai lävistämässä kohtua.

Ps. mikään ei oo aamuvirtsasta tehty. Hätänen kun olen.
 
Huomenna mä menen verikokeisiin! Sain lähetteen ihmeen helposti. Kai säikähtivät hormonikierukkaa :D

Aamuksi ei jäänyt taaskaan yhtään tikkua.

Mä oon tosiaan raskautunut molemmista lapsista ensimmäisillä kierroilla, että kai jokseenkin hedelmällinen olen. En vaan tiedä miten käsitellä asiaa, kun kuitenkin ajattelin, että hormonikierukka on periaatteessa ehkäisykeinoista varmin. Seinät kaatuu päälle siinä mielessä, että jatkossa en todella tiedä mihin ehkäisyyn tulisi luottaa, jos tämä on nyt pettänyt.

Verikokeiden tuloksia vaan saa odotella taas sen yhden piiiiiiiiiiitkän lisäpäivän! :sick:
 
Pihalla: Mielenkiintoista kyllä, koska mäkin näen selvän pinkihtävän viivan tuossa. Ja RFSU:t ei todellakaan kyllä oo heleppoja antamaan edes vaikka paksuna oiski selevästi :D
Jospa päivä menis sutjakkaasti! Kehittele jottain tekemistä hirveesti.. :D Tsemppiä!
 
Nään kyllä ihan selvästi haileet pinkit viivat!!

Täällä odottelen labraan pääsyä. Vielä on 20 numeroa ennen mua.

Eilen illalla kun menin makaamaan sänkyyn alkoi ihme supistukset. Ihan semmosia millä synnytyksen alussa on. Tunsin kun kohtu supistu ja se kipu säteili selkään alamahaan ja melkein reisiinkin. Ei hirveen kova se kipu, mutta todella outo.

Tänään aamulla kun lähdin kävelee niin tuli semmosia ns sukkapuikko tuikkasuja kohdunsuulle.. jos termi on teille tuttu...

Ihan kuin kierukka haluis syntyä ulos!!! Ei vuotoja.
 
Huomenna mä menen verikokeisiin! Sain lähetteen ihmeen helposti. Kai säikähtivät hormonikierukkaa :D

Aamuksi ei jäänyt taaskaan yhtään tikkua.

Mä oon tosiaan raskautunut molemmista lapsista ensimmäisillä kierroilla, että kai jokseenkin hedelmällinen olen. En vaan tiedä miten käsitellä asiaa, kun kuitenkin ajattelin, että hormonikierukka on periaatteessa ehkäisykeinoista varmin. Seinät kaatuu päälle siinä mielessä, että jatkossa en todella tiedä mihin ehkäisyyn tulisi luottaa, jos tämä on nyt pettänyt.

Verikokeiden tuloksia vaan saa odotella taas sen yhden piiiiiiiiiiitkän lisäpäivän! :sick:
Mun silmät ei jostain syystä näe mitään haamuja noissa sun testeissä, mut ehkä täällä jotkut ovat tarkkasilmäisempiä. :geek: Mutta verikokeista se selviää ihan varmasti, vaikka ikävää joutua vielä odottamaankin.

Mulla on nyt jotenkin voimistunut se jomotus mikä ollut lievempänä viime päivät ja tuntunut lähinnä seksin aikana. Nyt tuntuu vähän kuin menkkakivuilta tai ehkä jopa oviskivuilta kun olin tuntevani enemmän oikealla puolella juilintaa. Ja renkaan jätöstä on nyt 10 päivää, joten kait se oviskin vois jo olla?! :LOL: Tiedä sitten...olen pähkäillyt tulehdukset ja raskaudenkin. Ärsyttää, kun on tämmöstä epämääräistä eikä tiedä mistä johtuu. Joten olen kans päättänyt mennä lääkäriin/gynekologille, jos jatkuu vielä. Raskaustestinkin vois vielä tehdä varmuuden vuoksi. :rolleyes: Mulla on vaan kaapissa enää yks raskauskeijun herkkä liuskatesti, joten taidan hakea vielä pc testejä, kun ovat kuulemma luotettavampia. Voin kuvitella et sua jännittää, jos onkin kohdun ulkopuolinen raskaus tms. Itekin oon aikamoinen pähkäilijä ja oma pää saa vaikka mitä diagnooseja aikaan.:eek:

Mutta tsemppiä sulle verikokeisiin ja kerrohan meillekin tulokset kun ne saat! :)
 
Pihalla no on kyllä erikoinen tilanne. Tsemppiä tähän päivään. Supistukset ja kivut ei kuulosta kyllä hyvältä.. :(
Verinäyte otettu. Säikähdin jo, kun lähete ei ollut vielä mennyt perille. Soittivat omalle terveysasemalleni ja homma hoitui kuitenkin.

Labra sanoi, että jo tänään voi kysellä tuloksia klo 14!!!
 

Yhteistyössä