Oot r-testejä tehnyt?Mä jo luulin olevan raskaana.
Viikko sit alko tiputtelu vuoto joka jatkuu edelleen. Oon ihan "huvikseni" testaillu noilla ovistesteillä ja ne on viikon ajan olleet tällasia:
http://aijaa.com/Y8i3p5
Miks??
Oot r-testejä tehnyt?Mä jo luulin olevan raskaana.
Viikko sit alko tiputtelu vuoto joka jatkuu edelleen. Oon ihan "huvikseni" testaillu noilla ovistesteillä ja ne on viikon ajan olleet tällasia:
http://aijaa.com/Y8i3p5
Miks??
Viikko sit ma sain apteekin omaan hailakan viivan ja sit ti alko tää tiputtelu. En oosit enää tehny r-testejä kun aattelin turhaks. Luulin että vuoto yltyis ja kun ei oo yltyny vaan tiputtelee edelleen oon noita ovistestejä tehny... en ees tiiä miks.Oot r-testejä tehnyt?
Tee ihmeessä uusi r-testi. Luulen että näyttää plussaa. Kuva tänneViikko sit ma sain apteekin omaan hailakan viivan ja sit ti alko tää tiputtelu. En oosit enää tehny r-testejä kun aattelin turhaks. Luulin että vuoto yltyis ja kun ei oo yltyny vaan tiputtelee edelleen oon noita ovistestejä tehny... en ees tiiä miks.
Voisko tosiaan olla alkuraskauden tiputteluvuotoa?Viikko sit ma sain apteekin omaan hailakan viivan ja sit ti alko tää tiputtelu. En oosit enää tehny r-testejä kun aattelin turhaks. Luulin että vuoto yltyis ja kun ei oo yltyny vaan tiputtelee edelleen oon noita ovistestejä tehny... en ees tiiä miks.
Niin mäkin mietin, että kannattaisi tehdä.Tee ihmeessä uusi r-testi. Luulen että näyttää plussaa. Kuva tänne
Vuodot ei aina ole merkki km. Voi vuodella runsaastikin vaikka kaikki olisi hyvin.Niin mäkin mietin, että kannattaisi tehdä.
Mutta jos on keskenmeno, niin eikö siltikin voisi näyttää vielä plussaa?
Tämä kyllä on hätähousujen ketju, että kyllä mä sen testin ostaisin
Ei niin, mutta sitä just tässä mietin, että vaikka tekisi r-testin, mistä voi tietää onko kyseessä vain raskaudenaikainen normaali tiputteluvuoto vai km-vuoto? Itselläni ei kokemusta kummastakaan, siksi mietiskelen.Vuodot ei aina ole merkki km. Voi vuodella runsaastikin vaikka kaikki olisi hyvin.
Apteekin oma ja pc näiden vuosien jälkeen on parhaimmat mitä oon kokeillut.Mielellään kans kuulisin, et mitä r-testejä kannattaa käyttää, kun täällä suositeltu lähinnä PC testejä. Ei oikein tiedä enää itekään mihin testeihin luottaa ja mitä kannattas seuraavaks ostaa.
Mun käsittääkseni haamu on viivanpaikalla oleva hailakka punanen viiva. Värikertymä on kait laajemmalla alueella testiä eikä erotu selkeetä viivaa. Oonkohan ihan väärässä?!
Isot hyytymät ja kovat kivut ainakin aikalailla merkki km.Ei niin, mutta sitä just tässä mietin, että vaikka tekisi r-testin, mistä voi tietää onko kyseessä vain raskaudenaikainen normaali tiputteluvuoto vai km-vuoto? Itselläni ei kokemusta kummastakaan, siksi mietiskelen.
Kuva oli ehkä vähän sumea. Ei ollut lähitarkennus toiminutEn oo raskaana, alkion siirto vasta ylihuomenna mutta halusin testata miten Ovitrelle näkyy mulla testissä ja samalla saan verrattua 10 ja 25 testien eroa samasta merkistä. Laitan teillekin ihan vaan siksi jos jotain kiinnostaa vertailut. Nää siis kaikki one stepin keijulta tilaamani testit
25, 10 ja ovis
http://aijaa.com/pbvUMF
Nyt on hyvä kuva.Toinen siirto nyt tulossa.
Otin uuden kuvan ja liitin sen edelliseen viestiin, josko olis parempi laatuinen?
Kuulostaapa hurjalta noi sun kivut eilen illalla. Ettei kuitenkin kierukka pyrkisi ulos?! Onko sulla tänään lääkäritutkimusta ollenkaan, joka vois todeta onko kierukka tulossa ulos?Nään kyllä ihan selvästi haileet pinkit viivat!!
Täällä odottelen labraan pääsyä. Vielä on 20 numeroa ennen mua.
Eilen illalla kun menin makaamaan sänkyyn alkoi ihme supistukset. Ihan semmosia millä synnytyksen alussa on. Tunsin kun kohtu supistu ja se kipu säteili selkään alamahaan ja melkein reisiinkin. Ei hirveen kova se kipu, mutta todella outo.
Tänään aamulla kun lähdin kävelee niin tuli semmosia ns sukkapuikko tuikkasuja kohdunsuulle.. jos termi on teille tuttu...
Ihan kuin kierukka haluis syntyä ulos!!! Ei vuotoja.
Ei ole lääkärintarkastusta tänään. Täytyy yrittää jos saisi jo esim. huomiselle. Samalla kun kysyn tuloksia yritän varata aikaa.Kuulostaapa hurjalta noi sun kivut eilen illalla. Ettei kuitenkin kierukka pyrkisi ulos?! Onko sulla tänään lääkäritutkimusta ollenkaan, joka vois todeta onko kierukka tulossa ulos?
Kaikki samaa merkkiä one step raskauskeijusta tilattuja. Herkkyydeltä r-testit 25 ja 10 sekä ovis 20Nyt on hyvä kuva.
On kyllä iso ero testien välillä
Mitä noi testit olikaan? Merkit ym.
Monta päivää se sulla näkyy testissä?Darni73, mulla myös Ovitrelle käytössä tässä kierrossa ja olen itsekin pari testiä ihan vain nähdäkseni, että toimii!
Ne puhui et ainakin viikon, pakkauksen mukana olleissa tiedoissa taidettiin mainita 10 vuorokautta, eli aika kauan periaatteessa!Monta päivää se sulla näkyy testissä?
No mulla ainakin tulee, mutta on tullut aina millon mihinkin aikaan, mm. Ennen menkkojankin. Mie en ainakaan pysty lukemaan omaa kehoa valkkarin perusteella. :/Hei ootteko kuulleet semmosesta jutusta, että ns. creamy valkovuoto ois merkki raskautumisesta?
"If a woman whose cervical mucus usually dries up after ovulation begins to notice creamy cm before period, this could be an early sign of pregnancy"
http://www.enkivillage.com/creamy-cm-before-period.html
Oon eksynyt taas jollekin ihme sivustoille. Yllätys yllätys.