Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mistä testeistä teillä on muuten parhaita kokemuksia? Nää PC ja RFSU halppisliuskat on minusta ihan onnettomia!! Ennen olen käyttänyt apteekin omaa testiä eikä ole kertaakaan jättänyt tulkinnan varaan!

Ja mistä erottaa värikertymän ja haamun? :alien:
 
Viikko sit ma sain apteekin omaan hailakan viivan ja sit ti alko tää tiputtelu. En oosit enää tehny r-testejä kun aattelin turhaks. Luulin että vuoto yltyis ja kun ei oo yltyny vaan tiputtelee edelleen oon noita ovistestejä tehny... en ees tiiä miks.
Voisko tosiaan olla alkuraskauden tiputteluvuotoa?

Millainen on vuoto keskenmenossa? Ajattelin, että jopa runsaampaa kuin normaali kuukautisvuoto + hyytymiä? Vai voiko olla tiputtelua, jos hyvin alussa menee kesken?
 
Mielellään kans kuulisin, et mitä r-testejä kannattaa käyttää, kun täällä suositeltu lähinnä PC testejä. Ei oikein tiedä enää itekään mihin testeihin luottaa ja mitä kannattas seuraavaks ostaa.

Mun käsittääkseni haamu on viivanpaikalla oleva hailakka punanen viiva. Värikertymä on kait laajemmalla alueella testiä eikä erotu selkeetä viivaa. Oonkohan ihan väärässä?! :rolleyes:
 
Värikertymä nyt voi olla millanen tahansa missä kohtaa testiä tahansa. Viiva on aina tarkkarajainen :)
Testeissä varmaan kaikki on hyviä jos ne tehdään vasta ku menkat o myöhässä. Mutta esim noi halpisherkät tai rfsun r.testit on ihan todistetusti huonoja antamaan viivaa. Siinä missä muu testi antaa jo selkeän viivan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Mielellään kans kuulisin, et mitä r-testejä kannattaa käyttää, kun täällä suositeltu lähinnä PC testejä. Ei oikein tiedä enää itekään mihin testeihin luottaa ja mitä kannattas seuraavaks ostaa.

Mun käsittääkseni haamu on viivanpaikalla oleva hailakka punanen viiva. Värikertymä on kait laajemmalla alueella testiä eikä erotu selkeetä viivaa. Oonkohan ihan väärässä?! :rolleyes:
Apteekin oma ja pc näiden vuosien jälkeen on parhaimmat mitä oon kokeillut.
 
RFSU on siis kuraa kaikkien mielestä etenkin aikaisessa vaiheessa? :D
Tietääpähän, ettei osta enää.

Jos ei olis näin hätänen ja olis vähän järkevämpi niin olis kerta heitolla ostanut apteekin oman 2 kpl ja tehnyt eri aamuina ne. Mutta kun ei pysty tuommoseen kurinalaisuuteen.
 
En oo raskaana, alkion siirto vasta ylihuomenna mutta halusin testata miten Ovitrelle näkyy mulla testissä ja samalla saan verrattua 10 ja 25 testien eroa samasta merkistä. Laitan teillekin ihan vaan siksi jos jotain kiinnostaa vertailut. Nää siis kaikki one stepin keijulta tilaamani testit
25, 10 ja ovis
http://aijaa.com/pbvUMF
Niin ja testit tehty siis samasta kusesta noin tunnin pidätyksellä.
Samat testit vähän selvempi kuva
http://aijaa.com/6Y6Cs7
 
Viimeksi muokattu:
En oo raskaana, alkion siirto vasta ylihuomenna mutta halusin testata miten Ovitrelle näkyy mulla testissä ja samalla saan verrattua 10 ja 25 testien eroa samasta merkistä. Laitan teillekin ihan vaan siksi jos jotain kiinnostaa vertailut. Nää siis kaikki one stepin keijulta tilaamani testit
25, 10 ja ovis
http://aijaa.com/pbvUMF
Kuva oli ehkä vähän sumea. Ei ollut lähitarkennus toiminut :(

Monesko alkionsiirto sinulla Darni?
 
Nään kyllä ihan selvästi haileet pinkit viivat!!

Täällä odottelen labraan pääsyä. Vielä on 20 numeroa ennen mua.

Eilen illalla kun menin makaamaan sänkyyn alkoi ihme supistukset. Ihan semmosia millä synnytyksen alussa on. Tunsin kun kohtu supistu ja se kipu säteili selkään alamahaan ja melkein reisiinkin. Ei hirveen kova se kipu, mutta todella outo.

Tänään aamulla kun lähdin kävelee niin tuli semmosia ns sukkapuikko tuikkasuja kohdunsuulle.. jos termi on teille tuttu...

Ihan kuin kierukka haluis syntyä ulos!!! Ei vuotoja.
Kuulostaapa hurjalta noi sun kivut eilen illalla. :eek: Ettei kuitenkin kierukka pyrkisi ulos?! Onko sulla tänään lääkäritutkimusta ollenkaan, joka vois todeta onko kierukka tulossa ulos?
Itse en tuntenut ollenkaan, että kierukka oli tuloillaan ulos, mutta olisin sen varmasti huomannut viimeistään siinä vaiheessa kun humpsahtaa ulos. :p Mullakaan ei ollut silloin mitään vuotoja. Onneks oli se gynekologin tarkastus ihan sattumoisin silloin samoihin aikoihin, olisi ollut aikamoinen järkytys muuten sen kotona todeta, et hupsista vaan sehän lähti itsestään pois.:LOL: Sanoi vielä että olisin hyvin voinut tulla jo raskaaksikin kun kierukka ei enää toiminut kunnolla, oli kohdun seinämät paksuntuneet jne. Samainen gynekologi myös totesi ultraten munasarjojani, ettei hedelmöittyminen välttämättä enää niin helposti käy...mistä lie näki senkin, olikohan munarakkuloita vähemmän tms..o_O

Mutta tulipahan taas tarinaa kerrakseen. :D Tsemppiä vielä! :)
 
Kuulostaapa hurjalta noi sun kivut eilen illalla. :eek: Ettei kuitenkin kierukka pyrkisi ulos?! Onko sulla tänään lääkäritutkimusta ollenkaan, joka vois todeta onko kierukka tulossa ulos?
Ei ole lääkärintarkastusta tänään. Täytyy yrittää jos saisi jo esim. huomiselle. Samalla kun kysyn tuloksia yritän varata aikaa.

Parina päivänä olen kokeillut kohdunnapukkaa ja on kova ja korkeella (yleensä ei ole ainakaan menkkojen aikana noin). Langat on tallella eikä tunnu, että olisi tulossa mitään ulos (kierukkaa siis). Vuotoa ei yhtään. Täytyypä kokeilla taas.
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Onpas empuskalla piinailua, toi on ärsyttävää, kun testit ei toimi kunnolla tai toimii epämääräisellä tavalla!

Samoin toivotaan, että pihalla:n tilanteeseenkin tulisi nopeasti selvyyttä!

Darni73, mulla myös Ovitrelle käytössä tässä kierrossa ja olen itsekin pari testiä ihan vain nähdäkseni, että toimii!
 
Hei ootteko kuulleet semmosesta jutusta, että ns. creamy valkovuoto ois merkki raskautumisesta?

"If a woman whose cervical mucus usually dries up after ovulation begins to notice creamy cm before period, this could be an early sign of pregnancy"

http://www.enkivillage.com/creamy-cm-before-period.html

Oon eksynyt taas jollekin ihme sivustoille. Yllätys yllätys.
No mulla ainakin tulee, mutta on tullut aina millon mihinkin aikaan, mm. Ennen menkkojankin. Mie en ainakaan pysty lukemaan omaa kehoa valkkarin perusteella. :/
 

Yhteistyössä