Hakutulokset

  1. N

    alkoholismi

    nyt tällänen kysely... onko kellään alkoholisti miestä?vai oonko ainut :'( että ottaa pattiin. juo joka päivä ei nyt mitään räkäkännejä mut kuiteskin noin kuus pulloo/päivä.vkl enemmän.siis kaljaa. mun mielestä tosi paljon. sit hän on vielä ilkeä sanallisesti kännissä.sanoo muksuillekin tosi...
  2. N

    Kirppishinnat? mitä kehtaa pyytää?

    En ole käynyt vuosiin kirpputoreilla. Mitä nykyään pyydetään vaatteista? Mun vaatteet on tältä vuosituhannelta, oikeasti muodikkaita ja hyväkuntoisia. Mitä esim. paidoista / kevätjuhlamekosta / muodikkaasta, valkoisesta toppatakista voi pyytää? En haluaisi myydä alihintaankaan, etteivät ne...
  3. N

    Reiman GoreTex -kengät

    Onko kellään kokemusta? Tuntuvat kovin jäykiltä sekä pohjasta että varresta....Pystyykö kolmen vanha niillä liikkumaan mihinkään? Olis nyt alessa tehtaanmyymälässä, mutta vähän arveluttaa toi jäykkyys..... Onko kellään kokemuksia?
  4. N

    ovis ja km.

    Onkos kellään käynyt niin, että ennen keskenmenoa on ovulaatio tapahtunut normaalisti mutta km:n jälkeen ovulaatiota ei olisi tapahtunutkaan??!! Mulla nyt toinen kierto km:n jälkeen enkä ole tikuttanut ovulatiota. Hätä heräsi heti ja mietin, että voiko km. sekoittaa nämä ovulaatio jutut. Onko...
  5. N

    laihdutus kaveria tampereelta?

    löytyykö ketään? :D
  6. N

    äkkiä apua

    voiko venhänäalkioita käyttää, enää kun viikon on ollut avattuna kaapissa, vasta huomasin että kylmässä pitäisi pitää...tarvitsen taaperon välipalaan?
  7. N

    kiva ylläri!

    Ostin Fredrikson merkkisen talvihatun, eikä siinä mainittu mitään vedenpitävyydestä. En siis olettanutkaan sen pitävän, laitoin kuitenkin raanan alle kokeilumielessä, ja kyllä sisällä oleva fleece-vuori pysyi kuivana! Taitaa rahat säästyä, kun ei tarvitse ostaa Reimateciä lisäksi näille...
  8. N

    ovisvuotoa vai hormonihäiriö

    :/ ovis oli laskujen mukaan viikon alussa. siitä asti olen tiputellut verta, ensin kirkasta, nyt ruskeaa. onko tämä jokin hormonihäiriö vai jotain ovulaatiovuotoa?
  9. N

    muumitalo/teltta

    Mistähän voisi ostaa sellaisen ison muumitalon, muistaakseni ihan muovinen....? Siis lapselle ns. teltaksi huoneeseen? Korkea ja kapea, veisi vähän tilaa..Mielellään kuulisin jos joku on sellaisen löytänyt tampereen seudulta :)
  10. N

    ruokaöljy pois tukasta

    Eilen poistettiin karstaa ja pestiin tukka, mutta aamulla tukka aivan öljyinen ja rasvainen...mikä neuvoksi?
  11. N

    kasvuvaihe?

    Voiko olla kysens. kasvupyrähdyksestä, kun poika 1v7kk nukkuu tosi paljon ja nukahtaa esim. autoon helposti? Eilen esim. nukkui 4h päikkäreitä ja yöllä 10-11 h, useimmiten yleensä yht. vain n. 12h (silloin mietin että nukkuu liian vähän, nyt liikaa... :headwall: ) On kyllä virkeä...
  12. N

    muita tosi hoikkia

    taaperoita? Olisi rohkaisevaa kuulla, meillä hoikka poika, aina ollut :heart: Tässä vain miettii, että onko muilla "paksu rasvakerros" luiden päällä, musta kun välillä tuntuu että lapa- / kylkiluut paistavat niin selkeästi. Samoin aika kapeat kädet ja jalat...pituutta kyllä löytyy.
  13. N

    te joilla epäsäännölliset menkat

    Elikkäs mulla keskeytynyt keskenmeno elokuun lopulla ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin muistaakseni 31.8 vielä ei ole menkkoja kuulunut. Pelkään ettei kuulukaan, koska mulla on ollut aina tosi epäsäännölliset menkat, olenkin syönyt teroluteja menkkojen säännöllistämiseen. Mutta siis te joilla...
  14. N

    pneumokokkirote-tutkimus

    Tietääkö joku jotain kyseisestä asiasta? Saatiin kutsu, mutta minulle aivan uusi asia...Minkä ikäisenä tuohon voi sairastua, antaako rokote suojan pitkäksi aikaa jne! Huomenna voi sitten soitella tutkimuslaitokselle, olisi vain kiva jo kuulla asiasta :)
  15. N

    Kuinka pian raskaaksi

    Heips. Eli kyselisin, että kuinka pian tulitte raskaaksi uudelleen keskenmenon jälkeen?? Netissä sanottiin, että keskenmenon jälkeen tulisi ERITTÄIN helposti raskaaksi, mutta onko tuohon uskominen? Me yritimme juuri menettämäämme pikkuista melkein vuoden ja nyt tietysti pelottaa, että taas saa...
  16. N

    Kaavinnan jälkiseuraukset

    Taas minä täälä kirjoittelen, mutta kun asia niin huolettaa. Elikkä eilen tehtiin lääkkeellinen tyhjennys joka ei sitten kai onnistunut koska vuoto on lakannut lähes kokonaan. Eli maanantaina taitaa olla edessä kaavinta. Voisitteko asiasta tietävät kertoa mitä haittaa kaavinnasta voi olla...
  17. N

    lääkkeellinen tyhjennys ja vuoto

    Hei! Olin eilen lääkkellisessä tyhjennylsessä. Olin sairaalassa 10 tuntia. Emätin pillereitä laitettiin 3x2 vuoto alkoi pitkän odottelun jälkeen, mutta aika niukkana. Pöntöllä istuessa tuli kyllä muutamia klönttejä. Mutta se mietityttää, että vasta nyt jouduin ekan kerran vaihtamaan siteen kun...
  18. N

    hetken kesti iloa..

    Tänään käytiin ultrassa ja siinä todettiin, että on tapahtunut keskenmeno viikkoja olisi ollut 9+3 vielä viikoilla 7+2 ultrassa pienen sydän löi ja kaikki oli kunnossa. Keskenmenoa ei osattu odottaa koska mitään vuotoja ei ollut, mitä ihmettelen, raskausoireita on vielä mutta ne olivat kyllä...
  19. N

    pitkä ponnistusvaihe

    Saatiin viime viikolla suloinen tyttö maailmaan! Synnytys jäi pelottamaan, myllertämään. Ponnistusvaihe kesti muutaman minuutin yli tunnin. Tunti on kuulemma joku kriittinen raja tässä. Kätilö lähti hakemaan lääkäriä imukuppisynnytystä varten. Sain jostain voimaa kuultuani imukupista ja...
  20. N

    lima?

    Aina puhutaan limatulpasta... mutta olisin kysynyt, että onko normaalia, että viimeisillä viikoilla (38->) tulee pitkää, sitkeää kirkasta/kellertävää limaa? Olen yhdistänyt tämän limanerityksen jotenkin supistuksiin, en tosin ole varma. Pitäisiköhän siitä kysyä äitipolilta vai onko ihan...

Yhteistyössä