Kuinka pian raskaaksi

Heips.

Eli kyselisin, että kuinka pian tulitte raskaaksi uudelleen keskenmenon jälkeen??
Netissä sanottiin, että keskenmenon jälkeen tulisi ERITTÄIN helposti raskaaksi, mutta onko tuohon uskominen?
Me yritimme juuri menettämäämme pikkuista melkein vuoden ja nyt tietysti pelottaa, että taas saa odottaa vuoden ennenkuin tärppää.
Onko siis muita jotka yrittivät pitkään ja keskenmenon jälkeen tärppäsi nopeasti?
Yritän valaa itseeni toivoa lukemalla muiden onnistumisista vastaavanlaisista tapauksista.

Ja pakko vielä sanoa, että olette ihania kanssasisaret kun jaksatte tukea ja valaa uskoa tällaisen raskaan asian jälkeen. Kiitos siitä :)
 
Itsellä olen samaa miettinyt... Tosin mun ne yhet menkat oottaa, mulla kun oli km:n jälkeen kohtutulehdus, niin sanoivat että on tosiaankin parasta odottaa. Tulis nyt äkkiä täti, ja sit tärppäis heti.
Itse luin tuon saman tekstin netistä, tai jostai lääkärisivulta jäi mieleen et ois km:n jälkeen helppo raskautua.
Mut sit kun omalta lääkäriltäni kysyin, niin sanoi, että tämä koskee vain niitä, jotka ennen km:a joutuivat useamman kierron yrittämään. He tulisivat sitten helpommin raskaaksi km:n jälkeen! Eli toivotaan että tämä pätee ainakin sinun kohdallasi, kun vuoden verran jouduitte aiemmin yrittämään!
 
Mintti
Hei, itse tulin heti seuraavasta kierrosta raskaaksi keskenmenon jälkeen. Kyseessä oli tosi varhainen keskenmeno (alle rv 5). Eli yhtään kuukautisia ei ehtinyt väliin tulla. Toivoa siis on! Tosin nytkin on vielä kova huoli siitä, pysyykö tämäkään maha-asukki matkassa kun vielä on viikkoja niin vähän (6+2).
 
ninni12345
Ensimmäinen raskaus alkoi kolmannesta yrityskierrosta, mikä päättyi keskenmenoon. Ensimmäisestä keskenmenosta toiseen tärppiin meni vuosi. Toisen keskenmenon jälkeen ei ole kuulunut raskautta kahteen vuoteen.

Eli yhteensä neljä vuotta lapsettomuutta takana.

Toivottavasti sinulle ei käy kuten minulle.
 
Itselläni spontaani km heinäkuussa (rv9). Yhdet menkat odotimme ennen uutta yritystä. Tänään raskaustesti näytti "heikkoa" plussaa. Täytyy toivoa, että vauva pysyisi tällä kertaa matkassa loppuun asti. Eli heti ekasta yrityksestä tulin km:n jälkeen raskaaksi. Kaikki on siis mahdollista!!!
 

Yhteistyössä