Hakutulokset

  1. U

    PHKS kesätauko?

    Alkaa juhannuksesta ja jatkuu siitä 6 viikkoa eteenpäin eli viikot 26-32
  2. U

    Merimekon

    Niin kyseessähän oli Marimekon unikko :ashamed:
  3. U

    Merimekon

    unikko kangas tai siitä ommeltu verho olis huutiksessa mitä himoitsen. Kappa kyseessä ja väritys turkoosi/ruskea. Onko 30? jo liikaa maksaa siitä? Tais olla 250cm pitkä kappa... Mietin vaan et tarjoonko enää :whistle:
  4. U

    vauvaa odottavia yli 30-vuotiaita riihimäeltä

    Hei! Täälläkin on yli kolmekymppinen tuleva äiti Riihimäeltä, jos kiinnostaa osoitteeni on: abbs@suomi24.fi
  5. U

    Ennustaja Ellistä :)

    eilen laitoin postia ja oli vastannut illalla, sanoi Sinulle syntyy tyttö 3.3.2008 ja tyttö 17.5.2011. :heart: saisi kyllä napata jo vähän aikaisemminkin.. =)
  6. U

    Pikaisesti spagettikastikkeen ohje

    Kertokaahan viisaammat kuinka tehdään itse spagettikastike ? Tähän asti olen tehnyt pussista valmiina. Kiitos !!!! :flower:
  7. U

    Jätetty..Kuinka selvisitte?

    Älä ihmeessä menetä elämänhaluasi ! Maailma on täynnä uusia ihmisiä ja yksi jos jättää niin toinen jo ottaa...
  8. U

    Imetys

    :attn: oisin sellasta kysyny ku luin jostain et nännihaavoihin voi tulla hiivasieni-infektio ja sillon ne haavat paranee viä huonommin... varsinaisia haavoja ei tällähetkellä oo mut kirvelee rinnan päitä koko ajan ja varsinkin ku otan ilmakylpyjä tai oon just imettäny... mistä tietää et millon...
  9. U

    VÄÄRÄÄ ELÄMÄÄ

    Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin ?? Minkäs sille voi ? Elämässä pitää olla jännitystä... Mutta jos kokeilisi elää sen rentun kanssa arkea, alkaisi oma kulta tuntua taas aarteelta...
  10. U

    vauva 45-vuotiaana?

    Kealle kommentti; olet osittain oikeassa mutta mitkään kerätyt resurssit ei poista sitä tosiasiaa että ilman lapsia elellyt 45-vuotias on liian tottunut "helppoon" elämään. On ennustettavissa suuria vaikeuksia jos tämän ikäinen ilman lapsia elellyt vielä vauvan saa...
  11. U

    Virtsa tuoksahtaa hiivalle ?

    Onko kellään kokemusta tai tietoa otsikkoon liittyen ? Mulla on jo melko pitkään, useamman kuukauden ajan, ollut virtsassa ikäänkuin hiivamainen tuoksu. Virtsaamistarve on tihentynyt mutta se johtunee virtsarakon laskeumasta, joka on jonkinasteinen. Lirahtamisia ei tule kuin äärimmäisessä...
  12. U

    MIELIALALÄÄKEPINO

    Käsittämättömälle...ei voi muuta sanoa, kuin että henkisesti olet vielä aivan lapsen kengissä, olkoonkin sitten ikäsi mikä tahansa. Vain teini ikäisen suusta, voisin odottaa jotakin tuollaista. Kukaan ei turvaudu pelkästään "nappeihin" ja odota että sitten se elämä hymyilee...Se on vain yksi osa...
  13. U

    MIELIALALÄÄKEPINO

    Kuinkahan kauan muuten kestää, ennenkuin tuo lääke alkaa vaikuttamaan?? Olen lähdössä muutaman viikon päästä matkoille, viikoksi etelään...ja vähän hirvittää miten kamalaksi tuo lääke olon tekee. Olen vast eilen sen aloitellut, ja monethan ovat sanoneet että ensin olo huononee...ja 4-5 viikkoa...
  14. U

    MIELIALALÄÄKEPINO

    Just aloittanut Fevarinin...
  15. U

    kuinka nopesti...

    Minulla hävisivät suurin osa samana päivänä kun kivut ja vuoto alkoivat (rvko 6+0). Loput sitten parin pvn kuluessa.
  16. U

    Munarakkula ei kypsy?

    Minulle sanottiin, kun sata kertaa soitin vielä lääkärille jälkikäteen, että ei tarvitse seurantaultraa, vaikka olisin halunnut. Ja tämä gyne oli vielä yksityinen!!!!! Eli pitäisikö teidän mielestä mennä ultraan heti ekankin clomi-kuurin jälkeen????? Vai milloin????
  17. U

    jaahas..

    Täällä olisi yksi, joka haluaisi jutustella muittenkin miehien kansa kun oman...siis vaan jutella!!!
  18. U

    löytyykö muita masentuneita?

    Mistäpäin olet kevätkukka? mulla vähän samanlaisia fiiliksiä ja samanikäisiä lapsia. Täältä tulee lämpimiä ajatuksia ja voimia arjen kanssa :hug:
  19. U

    Miten oppisi "helposti" kuivaksi??

    Minä luovutin kans!! Meiän poika 2v5kk oppi 2v synttäreiden aikaan päiväkuivaks, kakat teki vielä vaippaan ja yöllä oli vaippa. Kärsivällisyyttä oli moneen otteeseen tarvittu ja paljon, niin monet pisut oli aina lattialla ja ties missä..Ja vilkas poika kun on ni ei suostunu istuun potalla...
  20. U

    toimiiko teillä lasten vaatteiden kierrätys?

    Et muuten oo ainoo näin ajatteleva..hillo! Määkään en tykkää ostaa kirppikseltä valmiiksi venyneitä ja kuluneita vaatteita. Ainoastaan jotain ulkohaalareita oon pihakäyttöön kattellu sieltä. Meillä kierrätys sujuu oman perheen kesken, kolmas lapsi on nyt tulossa, joten vauvanvaatteet alkaa olla...

Yhteistyössä