Ennustaja Ellistä :)

  • Viestiketjun aloittaja HeippatiHeiVaan
  • Ensimmäinen viesti
ei oo totta
Mulle tuli molemmilta ennustajilta viesti;ettei sinulle synny enää lapsia ja kuinka väärässä he olivatkaan!Onko ketään muita ,joille olisi tullut samanlainen vastaus?
 
Sinulle syntyy poika 4.12.2005 ja tyttö 11.8.2007.
Ennustaja Elli

Korttieni mukaan saatte 2 lasta: tytön syyskuussa v. 2006 ja pojan joulukuussa v. 2008.
Madam Mamma

Ainakin ensimmäisen kanssa meni molemmilla pieleen! Tein tuon kyselyn joskus reilu vuosi sitten.
 
MM:Korttieni mukaan saatte 4 lasta: pojan lokakuussa v. 2007, pojan marraskuussa v. 2012, pojan heinäkuussa v. 2014 ja tytön tammikuussa v. 2016.

EE:Sinulle syntyy tyttö 14.3.2007 ja tyttö 30.9.2008.

:whistle:
 
Sinulle syntyy poika 10.2.2008, tyttö 11.7.2013, tyttö 12.1.2015 ja poika 19.10.2016.

T. EE


Kyllä mulle(enometrioosiepäilysistä huolimatta)näyttää Ellin mukaan tulevan ihan 4kpl, itse en ole kyllä ikinä ajatellut 4 lasta vaan ehkä kahta. Mutta nyt viime aikoina ollut ajatus kun saisi sen yhdenkin edes. Ellin mukaan pitäisi jaksaa varrota vielä reillut 2vuotta ensimmäistä. Saas nähdä onko Elli oikeassa. Mikäs tämän toisen(MM)ennustajan osoite on?
 
olihan se pakko munkin kokeilla mitäs se ennustaja tuumaa.. ;)
elikkäs: Sinulle syntyy poika 10.10.2007 ja tyttö 13.9.2009.
sen mukaanhan mulla pitäs seuraavasta kierrosta tulla tärppi...
ku nyt vaan tulis..
 
Sienna74
Minuakin kiinnostaisi tietää kuinka ennustukset ovat pitäneet paikkaansa? Minulle sekä Elli että Madam ennusti kaksosia alkuvuodesta 2008! Saas nähdä, kohta pitäs alulle lähteä, näin 4 vuoden yrityksen jälkeen....
 
joulupukkivaan
eli mun vastaukset. eli mun laskettu aika on 15,5,07 ja tyttö tulossa (tarkastettu noiden viestien jälkeen 4-d ultrassa) madame mammalla meni aika umpeen.. nyt tänään pitäs olla toi ennustaja ellin.... ei toivoakaan ett syntyis tänään


Hei!

Korttieni mukaan odottamanne vauva on tyttö ja syntyy 1.5.2007. Lisäksi saatte pojan + tytön maaliskuussa v. 2011.

Terv. Madam Mamma


Sinulle syntyy tyttö 3.5.2007 ja poika 15.2.2010.

t. EE
:snotty:
 
minä-
miekin kuvittelin ett ikuisesti pysytään yhdessä mutta mitäs kävikään sen 7.5 vuoden yhdessä olon jälkeen. ero tuli. yksi tyttö saatiin aikaseksi. ei ainakaan suomessa pysy moni avioliitto kasassa. samoin siskoni 15 v olivat yhdessä eikä koskaan olis uskonut ett he eroavat... mutta toisin kävi, nykyaikana ei jakseta kantaa yhteistä tulevaisuutta niin pitkälle.
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.07.2005 klo 11:34 marlena-82 kirjoitti:
Täytyis tässä nyt ensin hankkiutua raskaaksi ja katsotaan sitten..:D No ei sentään, mä uskon kyllä rakkauteen, mutta en ikuiseen sellaiseen.. ;)

Lisäys vielä: Mun mielestä toi on aika lapsellista kuvitella, että jos nyt parikymppisenä ollaan yhdessä, niin oltaisiin vielä 80-vuotiaanakin. Tilastot ei valehtele.. Hienoa toki jos niin käy, mutta mulla on vähän realistisempi (joidenkin mielestä kyynisempi) kuva maailmasta. Mä olen kuitenkin vasta 23-vuotias ja mulla on jo yksi avioero takana, jonka solmin tyypin kanssa, jonka kanssa vietin 7 vuotta.

<div class="small">[marlena-82 muokkasi tätä viestiä 15.07.2005 klo 11:38]</div>
 
asdadfa
kaverille ennustaja elli povas poikaa 9,3,06 ja syntyi 10,3,06 vaikka laskettuaika oli 26,2,06

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.06.2006 klo 20:54 minnukka82 kirjoitti:
KELLE TEILLE ON OSUNNU ENNUSTUKSET KOHDALLEEN??? katsokaa pv ja vuotta että onko tullu tuloksii???
 
no keljuilee
mulla kesti madame mammalta kaksi viikkoa ennen joulua kun laitoin, mutta sitt tolta ennustaja ellilta oisko ollut kuukaus.. meinasin laittaa jo uudestaan.
mie odotan jännityksellä. koska laskettu aika on ihan kahden viikon päästä ja noi on liian tarkkaan osunut laskettua aikaa. en edes maininnut ett olen raskaana.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 09:36 utelias kirjoitti:
kauan menee ku tältä saa vastauksen??
 
hanimami
Hei, mä vaan pomppasin tähän keskusteluun ja kysynkin kuka ihmeen Elli ja Madame? Ovatko oikeasti osanneet ennustaa lapsen saamisen? Tahtoo kans tietää!!!
laitetaanko heille sähköpostia vai oikeaa postia? Ja mitä maksaa?

Kiitti etukäteen vastauksestanne =)
 
Hanimami
Otin yhteyttä Madameen -ja ennusti mulle KAKSOSET 2008 LOKAKUUSSA =) :kieh:
Siis huikeeta...
Tosin en usko vielä...ennenkuin näen =) Voishan sitä koittaa kysyä vielä Elliltäkin =) Jos molemmat (vai ovatko sama henkilö?) ovat samaa mieltä niiin...se pistää vakavaksi....!
 

Yhteistyössä