Hakutulokset

  1. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mä tuossa jouluaattona kait kirjoittelinkin että menkat alkoi. Nyt siis menossa KP14/26-30 yk3. Taas alkaa jännät viikot :) Nippailuja on ollu mutta ei mitään suurta ovisbongausta ainakaan vielä.. Plussatuulia ihanaiset!
  2. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täällä nyt kp 2/27-30, yk 3. Tätihän se eilen sieltä taas pamahti. Uutta kiertoo vaan!!! Ihanaa joulua kaikille <3
  3. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Oikein on :) Täällä illu hirveät ovisnippailut ja tuntemukset useemman päivän ja talleteltukin on! Mullakin kierron pituus siis ihan täysi mysteeri. Kapseli ollut kolme vuotta ja sitä ennen pillerit... noh, kaippa se pikkuhiljaa selviää :) Mä en oo ovista koskaan tikutellut. Mitä testiä...
  4. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täällä mennään kp13. Ovis tuntemuksia on ollut eilen ja tänään. Mahaa nippailee oikein kunnolla. Peittoa on heiluteltu ahkerasti. Vilijonkka, plussalta näyttää :)
  5. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tänne mukaan liittyisin myös . Esikoinen on nyt 6-vuotias ja nyt olisi tervetullut toinen lapsi. Molemmat ollaan miehen kanssa yrittäjiä, minä 32 ja mies 35. Multa poistettu hiljattain kapseli, joten vähän vielä hukassa tuo kierron pituus, mutta lähdetään listoille näillä: KP 11/26-30, yk 2...
  6. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Joo toi minkä tein oli RFSU, eikös niistäkin oo vaan huonoja kokemuksia? Tarvii hakea joku muu jossain vaiheessa. Kun nyt sais selvyyden tästä omasta kierrosta niin olis helpompaa :)
  7. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    http://aijaa.com/kcKIt0 Toimiikohan tää...
  8. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mukaan hyppään tähän rinkiin :) Kapseli poistettu noin 1kk sitten. Yhdet vain 2 pvä kestävät menkat tullut. Keho tekee tepposia ja super huono ja etova ja väsynyt olo koko ajan viimesen viikon. Äskön jo testailin ja jonkun viivan paikan vissiin sain. Se tosin oli s-marketista ostettu testi jossa...

Yhteistyössä