Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Täällä näkyy olevan suht aktiivista porukkaa niin kirjottelen tänne :) Meinaa järki loppua kun tänään menossa kp 36/33 ja pelkkää negaa näyttää testit mutta joitakin raskausoireita niinku olis, ja aiemmat testit osa näytti selviä viivanpaikkoja yms eli oliskohan ollut kemiallinen raskaus joka siirtää menkkoja vai miksei ne kuukautiset nyt sitten ala.. :/ Vaikka toki toivoisinkin myöhäistä plussaa.. :)
 
HUH mikä urakka! Luin kaikki viestit sitte tuolta joulukuun alusta asti :)

Trianna hyvältä näyttää!
Theran olevinaan kyllä erotin jotain viivasta!
Wolt voi toivon sulle kyllä NIIN kovasti nyt viivansen vahvistumista!
Pikkupossu onnea viivasista ja tarrasukkia!

).( Viimeks kirjottelin täällä viime kierron lopussa, kun testi näytti plussaa ja oli vuotoa. No kemialliseksi osottautu se raskaus...mun ensimmäinen raskaus mikä ei oo menny loppuun asti :( No nyt sitten tein testin jouluaattona ja katoin, että pc:n viivanpaikka näkyy. Tein testin joulupäivän aamuna ja nyt viiva olikin taas ihan selkeä...vaalea, mutta selkeä. Nyt sit jännätään lähteekö tämä viiva tummumaan?!

http://aijaa.com/Wqjk21
 
Onnea Tiuhti! :love:

Pahoittelut menkoista..:unsure:

Wolt harmi että ei märkänä nähty. Onko tälle aamulle testiä tehty?

Empuska *hali*

Jos joku ikinä ostaa raskauskeijun one step puikkoja 10mlU... Ne ei oo parantunut näiden kuukausien aikana..o_O Onneksi ne loppu. Toisaalta sitä plussaa kun ei helposti saa niin tuhlaa mieluummin noita halpoja tähän himotestaamiseen. :rolleyes: http://aijaa.com/w6YKjv:poop:
 
  • Tykkää
Reactions: Harakanpoikanen
Täällä näkyy olevan suht aktiivista porukkaa niin kirjottelen tänne :) Meinaa järki loppua kun tänään menossa kp 36/33 ja pelkkää negaa näyttää testit mutta joitakin raskausoireita niinku olis, ja aiemmat testit osa näytti selviä viivanpaikkoja yms eli oliskohan ollut kemiallinen raskaus joka siirtää menkkoja vai miksei ne kuukautiset nyt sitten ala.. :/ Vaikka toki toivoisinkin myöhäistä plussaa.. :)
Onko aina täsmälliset 33pvä? Jos on ollut ovuloimaton kierto niin saattaa pidentää. Toivotaan että kuitenkin olisi vaan myöhäinen ovis ja myöhäinen plussa. (y)
 
Tiuhti ikävä kuulla, nyt toivotaan että viiva vahvistuu <3

Jenna sul on ollu totiset piinapäivät sitten. :eek: oisko mahdollista käydä testauttamassa verestä? En kyllä tiiä onks se yhtään sen luotettavampi?

mirajalapset onpa hurjaa tommoi. Ei siis ilmeisesti oo siellä ihan perussetti noin runsas vuotaminen?

Ja tottakai aiheen mukaisesti myös tänäaamuna tehty testi. Kyllähän se ehkä alkaa vahvistumaan, pysyis vaa matkassa! Kp siis 26/27-28 kuva
 
Viimeksi muokattu:
Trianna, no nyt ollut menkat pois lähes vuoden kierukan ansiosta. Sitä ennen lasten välissä ollut kohtuu normaalia vuotoa. Kuppi tyhjästä aamuin illoin ja se on riittänyt.
Viime yönä tuli taas niin et lakanat veressä. Kuppi + yöside.
Uskon et liittyy kierukan poistamiseen nyt tää tällainen vuotaminen.
No jospa tää tästä tasaantuu :)
 
Kyllä se suht koht säännöllinen ollu, jospa sitten on vaa joku ihme häiriö tai jotain.. :/ Mutta eikös se niin ollu että siihen asti kun ei menkat ala on mahdollisuus :D (pieni toivonkipinä aina vaan vaikka oonki jo melkeen satavarma että on vaan muuten vaan myöhässä.. :(
 
Pahoittelut negan saaneille/tädin kohdanneille.
Onnitteluja plussanneille, ainakin pikkupossu näytti plussanneen. :)

Täällä vähän tylsä vaihe meneillään kp 7 ja oletettuun ovikseen vielä yli viikko aikaa.

Sain tuossa alkuviikolla puhelinajan gynelle joka sitten ehdotti clomeja. Vaikka mulla ei ole varsinaisesti mitään vikaa missään. Kierto on säännöllinen ja ovisplussa löytynyt joka kierrossa jossa olen tikuttanut. Mutta on vissiin mahdollista että munasolu ei irtoakaan vaikka saiskin lh-huipun kiinni. Vaatis ultran ja jotain verikokeita oikeaan aikaan jotta näkis onko mikä tilanne oviksen suhteen. Nyt vaan ei onnistu ultrassa käynti pitäisi matkustaa sen verran kauan että pääsis gynen vastaanotolle. Täällä vaan tk ja ne ei ultraa tällaisessa tapauksessa ja jonnekin polille saa lähetteen vasta vuoden yrittämisen jälkeen. Meillä menossa yk 5. En tiedä uskaltaako noita clomeja käyttää sitten ilman ultra seurantaa yms?

No täs kierrossa turvaudutaan vielä pehmeisiin menetelmiin eli greippimehua, vitamiinit ja nyt kokeillaan tuota pre-seed liukuvoidetta. Jospa siitä olis jotain apua kun mulla paikat niin kuivat ja ovislimat hukassa :D

kismett- kp7/30-32, yk 5
 
miss_piggy
Clomeista, mulla ei niiden kanssa ole koskaan ollut seurantaa. Poikaa aloin odottamaan 05/13 heti ekasta clomikierrosta, clomit kp 3-7 ja ilman ultraa. Nyt on taas clomit käytössä toista kiertoa eikä ultria ole edelleenkään. Ja clomit olen saanut niin lapsettomuuslääkäriltä ekalla kerralla kuin nyt yksityiseltä lääkäriltä. Ultrien suhteen käytäntö vaihtelee paikkakunnittain. Mulla clomeilla ovis on ollut nyt noin kp 15 (nyt oli jouluaaton tienoilla), poikaa ennen se oli kp 17. Ilman mitään apuja pitkä ja epäsäännöllinen kierto kun on monirakkulaiset munasarjat.

HUOM! Hätähousut himotestaajat löytyy myös facebookista. Yksäriä Cisulle niin pääsee ryhmään mukaan! Mun mielestä siellä on kotoisampaa ja kivempaa lätistä mitä täällä.
 
  • Tykkää
Reactions: Ihaa82
Heipparallaa! Ilmoittaudun mukaan hätähousuilemaan ja himotestailemaan tästä kierrosta alkaen. Nyt on menossa yk. 4 ja yksi lapsi on ennestään. Jostain kun löytäisi kuvan edellisen raskauden testeistä niin ois aika kiva. :D On mulla toki ne testit vielä tallella digiä lukuunottamatta... Mutta nyt siis menossa uusi yritys ja kiertopäivä 21/n.25. Tämä kierto on tässä yrityksessä ensimmäinen, jonka aikana olen tikuttanut ovista. Ovistestiin sain plussan kp 15, mutta sylkitesti näytti plussaa jo pari päivää aiemmin. Nyt siis olisi kai dpo 6-8. Tietääkö kukaan, onko mahdollista, että ovulaatiotesti näyttäisi plussaa vasta ovulaation jälkeen? Tässä kierrossa tosiaan tuo sylkitesti näytti plussaa ensin ja edellisessäkin raskaudessa kävi niin, että vauva oli ultran mukaan aina 3 vrk vanhempi kuin ovistestin näyttämä ovulaatio olisi mahdollistanut...
 
Clomeista, mulla ei niiden kanssa ole koskaan ollut seurantaa. Poikaa aloin odottamaan 05/13 heti ekasta clomikierrosta, clomit kp 3-7 ja ilman ultraa. Nyt on taas clomit käytössä toista kiertoa eikä ultria ole edelleenkään. Ja clomit olen saanut niin lapsettomuuslääkäriltä ekalla kerralla kuin nyt yksityiseltä lääkäriltä. Ultrien suhteen käytäntö vaihtelee paikkakunnittain. Mulla clomeilla ovis on ollut nyt noin kp 15 (nyt oli jouluaaton tienoilla), poikaa ennen se oli kp 17. Ilman mitään apuja pitkä ja epäsäännöllinen kierto kun on monirakkulaiset munasarjat.

HUOM! Hätähousut himotestaajat löytyy myös facebookista. Yksäriä Cisulle niin pääsee ryhmään mukaan! Mun mielestä siellä on kotoisampaa ja kivempaa lätistä mitä täällä.
Laitan piggy sulle viestiä
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Tsemppiä tänne kaikille, onnea plussista ja pahoittut täällä odotteleville..

Cempalolle piti erikseen tulla kirjottaa,
Mä tein keväällä sekä digi ovistestiä , perinteistä ja sylkeä. Sylkitestiin tuli saniainen sinö päivänä ku mulla oli ultra runsaiden menkkojen takia (kp19) ..tai seruaavana , en muista mutta sillä ei väliä. Ultrassa folli oli vasta 14mm ja lääkäri sanoi etten ovuloisi. Enempää kunnon saniaisia en saanut testiin, ovisplus oli kp21 ja siitä raskaus. Ultrassa sikiön koko riippuu viikoista milloin se tehdään, etenkin rv8 eteenpäin sikiö alkaa kasvaa omaa tahtia eikä viikkoja voida määrottää päivälleen. Itselläkin rv 6+jotain sikiö oli about ovista vastaava mutta jo 8+1 muutamaa pv isompi.
Luottasin sinuna ihan siihen tikkutestiin. Sylkitesti ei näyttäny saniaisia edes kun vasta mylhemmin raskaana (tein kokeeksi monena pv kun tein r.testiä. Negaa näytti vaikka raskaana estrotasot alkaa nousta. Lisäksi se perustuu estrogeeninousuun eikä LH piikkiin, ja saniainen tulee kun estropiikki on isoimmillaa eli yleensä päivä pari ennen LH piikkiä. Olvisplus ei voi olla oviksen jälkeen paitsi jos on raskaana tikku voi olla plussa.
Tsemppiä.
 
Kiitos Tammityttö vastauksestasi!

Niin olen itsekin ajatellut, että ei ovistestin pitäisi näyttää plussaa paria päivää oviksen jälkeen... Mutta jännä juttu, miten mulla meni edellisessä raskaudessa tuo alkion/sikiön ikä ultrassa verrattuna ovistikun plussaan. Kierto ja ovisplussa oli silloin sellaiset, että ne meni yksiin kuukautisista lasketun la:n kanssa. Kaikissa ultrissa, eli rv7, rv11 ja rv20 vauva vastasi kuitenkin kolme vuorokautta vanhempaa ja sattui myös syntymään ultran mukaan laskettuna päivänä, eli sen kolme päivää ennen kuukautisten mukaan laskettua. :D Eihän tuo syntymäaika ainakaan mitään kerro, mutta hauska sattuma. :)

Mutta eipä tässä auta kuin odotella. Nyt on ovistestin mukaan vasta dpo 7, joten ei kai voisi oikein mitään näkyä...
 
Viivojen vahvistumista jännäilijöille :)
Täällä kp3.. On kyllä todella niukat menkat ei voi muuta sanoa... Usko loppuu tähän vauvan yritys hommaan.

Vahvistukoon kaikkien viivat, muuta en toivo :love:

Täällä tuli plussa o-testiin toissapäivänä eli kp19. Onko se nyt sitten dpo1 vai miten se meni? :D Hyödynnetty on ihan reippaasti!
No jos toissapäivänä oli ovis niin tänään on dpo 1 :)
 

Yhteistyössä