Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

miss_piggy
Elossa ollaan täällä päässä. En oo kirjotellu kuukausiin ku ei oo mitään päivitettävää. Yritys ei oo niin aktiivista ku esikon kohalla eikä testailu yhtä fanaattista.
Clomikierto menossa, nyt kp 22 ja yk 7. Ovis oli kp 15 mutta jäi hyödyntämättä ja touhuiltiin vasta pari päivää myöhemmin.
 
Mukaan hyppään tähän rinkiin :)
Kapseli poistettu noin 1kk sitten. Yhdet vain 2 pvä kestävät menkat tullut. Keho tekee tepposia ja super huono ja etova ja väsynyt olo koko ajan viimesen viikon. Äskön jo testailin ja jonkun viivan paikan vissiin sain. Se tosin oli s-marketista ostettu testi jossa herkkyys 25? Eikös niitä ole herkempiäkin. Mutta mukana siis kun peräpukama tässä porukassa (y)
 
Heijohadi, onko kuvat otettu kuinka nopeasti testin teon jälkeen? Itse juuri dippailin dpo 10, blankko testi mutta ei yllätä..
Minzuli, en suosittele ostamaan netistä herkkiä testejä, löytyy parjausta tästäkin ketjusta vaikka kuinka. Nuo marketin edulliset pregcheckit ovat hyviä sunnannäyttäjiä eikä hintakaan ole kova (y)
 
Heijohadi, onko kuvat otettu kuinka nopeasti testin teon jälkeen? Itse juuri dippailin dpo 10, blankko testi mutta ei yllätä..
Minzuli, en suosittele ostamaan netistä herkkiä testejä, löytyy parjausta tästäkin ketjusta vaikka kuinka. Nuo marketin edulliset pregcheckit ovat hyviä sunnannäyttäjiä eikä hintakaan ole kova (y)
Joo toi minkä tein oli RFSU, eikös niistäkin oo vaan huonoja kokemuksia? Tarvii hakea joku muu jossain vaiheessa. Kun nyt sais selvyyden tästä omasta kierrosta niin olis helpompaa :)
 
Vieläkään ei ole nuo ns. raskausoireet loppuneet. Tässä nyt viime päivinä ollut mm.

-alavatsaan nippailee välillä kummallekin puolelle ja välillä navankin alta. myös alapäässä ollut satunnaista nipistystä. välillä tuntuu myös "repäisyä" alavatsalla
-koko ajan pissahätä
-alaselkä kipuilee
-väsyttää
-nenä vuotaa välillä ilman syytä
-leukaan ilmesty yhtäkkiä näppylöitä, mitkä ei meinaa lähteä pois
-haistan ihan kaiken (jotkut hajut myös ärsyttävät jotenkin ennen kuin enemmän)
-kauhea makeanhimo ja saatan syödä keksipussin kerrallaan
-tulen todella pienistä määristä täyteen ja varsinkin tällöin vaikea hengittää
-sellainen outo, raskas olo
-huimausta ja pääkipua etenkin takaraivolla kummaa jomotusta
-välillä röyhtällessä meinaa tulla oksennus suuhun
-vähän kuumeinen olo koko ajan ja äsken mittasin iteltäni 36.9c (normisti joku 36.5c)
-koko ajan outo tunne siitä, että on raskaana (ei ole tällaista ollut koskaan ennen)

Olen tehnyt siis jo negatiivisen testin, mutta kuukautiset ei ole vielä edes myöhässä. Teen uuden testin vasta jos menkat myöhästyy. Ihmettelen vaan että miten voisi olla oireita, jos menkatkaan ei ole vielä myöhässä ja testi negatiivinen. Silti koko ajan outo tunne siitä, että vatsassa kehittyisi jotain.
 
Hei, kysymys!
Varasin gynen ja se olisi juuri seuraavan kierron mahdollinen dpo 7, voiko vaikeuttaa mahdollista kiinnittymisyritystä kun otetaan papakin? Pitäskö suorilta sittenkin varata alkukiertoon mielummin? Kiitos jos joku voi vastata <3
 
Kiitos :) tämä tulos tuli eilen iltapissasta, kuukautiset piti alkaa eilen, aina alkaneet aamulla melkein kellon tarkasti.

Onko testeissä paljon eroja kun tänään en saanut kahteen eri merkkiseen testiin edes haamua? Virtsa tosin oli melko laimeaa.

En uskalla iloita vielä vaikka kuukautisista ei ole meininkiäkään...
 
Juu kyllä ne minun testit on omaankin silmään negoja ollut, ihan tähänki päivään asti. Tänä aamuna myös tuli ruskeaa vuotoa, vanhaa verta, siteenkin laitoin mutta siihen ei sitten ole tullut kuin teelusikallinen...Onko sitten kp1 vai ei?! :cautious:
 
Hei apua kamalaa, avasin vasta äsken ton laittamani linkin ja ton linkin takana ei ole mun testitikku!! Apuaa... En ymmärrä miten on mahdollista että näin kävi, mut tosiaan toi ei ole mun eilis iltainen testaus.

Anyways, tässä on siis mun testitulos eilisestä iltapissasta, eilen piti kuukautiset alkaa, mutta ei ole kuulunut ei näkyny. Tämä minun tulos ei ole läheskään noin selkeä kuin tuo virheellisesti laittamani.

Eli mitäpä mieltä olette tästä, haamu vai ei?

http://aijaa.com/wHxM4W
 
  • Tykkää
Reactions: mirajalapset
Kiitos :) tämä tulos tuli eilen iltapissasta, kuukautiset piti alkaa eilen, aina alkaneet aamulla melkein kellon tarkasti.

Onko testeissä paljon eroja kun tänään en saanut kahteen eri merkkiseen testiin edes haamua? Virtsa tosin oli melko laimeaa.

En uskalla iloita vielä vaikka kuukautisista ei ole meininkiäkään...
Kyllä noissa tuntuu eroja olevan. Ja esimerkiksi kaksi samanmerkkistä testiäkin voivat antaa eri tulokset ainakin alkuvaiheessa (käsittääkseni). Mä plussasin pari viikkoa sitten ja tein seuraavana aamuna samanlaisen testin ja parkuhan siitä pääsi kun viivat oli vaaleammat vaikka raskaana siis oltiin. :p
 
Kyllä noissa tuntuu eroja olevan. Ja esimerkiksi kaksi samanmerkkistä testiäkin voivat antaa eri tulokset ainakin alkuvaiheessa (käsittääkseni). Mä plussasin pari viikkoa sitten ja tein seuraavana aamuna samanlaisen testin ja parkuhan siitä pääsi kun viivat oli vaaleammat vaikka raskaana siis oltiin. :p
Okei, no ehkä toivoa siis on. :)

Tämä testi oli herkkä testi ja tämän päivän testit ilmeisesti eivät olleet yhtä herkkiä. Lisäksi virtsa rakossa tosiaan ihan hetken kun pissalla saa käydä alvariinsa.

Ärsyttää tällainen testailu, miksei voi testata sitten kun kuukautiset vaikka viikon myöhässä

Esikoisesta testasin kun kk 4 päivää myöhässä ja tulosta ei paljon tarvinnut arvailla, tulos lehahti tikkuun välittömästi.

Kuukautiset olleet aina todella tarkat ja kyllä nyt vähän ihmettelen mikseivät ala..
 
Kyllä noissa tuntuu eroja olevan. Ja esimerkiksi kaksi samanmerkkistä testiäkin voivat antaa eri tulokset ainakin alkuvaiheessa (käsittääkseni). Mä plussasin pari viikkoa sitten ja tein seuraavana aamuna samanlaisen testin ja parkuhan siitä pääsi kun viivat oli vaaleammat vaikka raskaana siis oltiin. :p
Niin ja onnea plussasta!! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiikeriankka

Yhteistyössä