Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Jaahas, tulen tänne tuolta lapsettomuuspuolelta taas kurkkimaan.

Yrittäjä täällähän sitä retostellaan testien kanssa ja tuolla toisessa ketjussa vaan yllytetään muita tekemään ;):p. Mulla ei ole viivalaseja, niin en uskalla vastailla näkyykö jotain vai ei..

Mutta siis huutelun aihe on nuo pc:t jotka antaa nykyään turhaa viivanpaikkaa/haamua. Sain sellainen viime PASsissa ja verikoetulos ihan nolla! Onkohan tämäkin taas sellainen http://aijaa.com/YI4oMP
Livenä näkyy vähän ehkä punaista, ehkä :eek:??
Menossa siis 1 IVF:N neljäs PAS. Tänään pp8 ja kyseessä 5-päiväinen blasto eli 'periaatteessa' jo dpo 12, vai mitenköhän se lasketaan. No ens ma vasta verikoe eli ajoissa aloin testata.
 
Vilijonkka :LOL: jäin kiinni :cool: Hei sun testi ei todellakaan ole viivanpaikka, uso pois :love: Edellisessä PAS:ssa oli ehkä yritystä kiinnittyä ja sen vuoksi ei näkynyt enää verikokeissa?

Mun testi on todennäköisemmin viivanpaikka, mutta huomenna se varmaan selviää...
 
Välli, mulla on one stepin ovistestit toiminu aina tosi hyvin, selkeästi näyttää jos on ovis eikä tarvi arvuutella! (y)
Mä oon ihan ihmeissäni. Lämmöt oli eilen 36,6 ja tänään 36,7. Ikinä oo näin korkeita ollu oviksen jälkeen, aina ollu siinä 36.3-36.4 hujakoilla (n):cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
En täällä ennää pyöri mutta tulin toivottamaan onnea menkoista, Puppis :) Mullaki maholla napsahti ekasta kunnon kierrosta kun ne alakoi :)!

Tsemppiä matkaan muillekin.

Tässä muuten uuden ja vanhan RFSUn ovistikun ero.
http://aijaa.com/6EsMly
Aika samaa viivaa antaa mutta erilaiset paksuudet. Toinen aamulta ja toinen illalta. Tikuttelin lähinnä omaksi iloksi kun jäi noita tikkuja. Hormonitkin on nii sekaisin että mä varmaan pääsen kohta jo vanhusosastoon

Tsau taas :love:
 
Vilijonkka, kyllä siinä tikussa oli paljon enemmän kun viivanpaikka!(y):love:
Ja yrittäjällä siellä kans jotain pilkistelee(y) missä tämän aamun testi?;)
Ovulaatio kuviin en kommentoi koska se on vierasta alaa mulle mutta mukavia hetkiä kammarin puolella kaikille!(y):love:
Itelläki ovis on luultavimmin viikon sisällä..:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
Eilisessä liuskassa on tosiaan törkee viivanpaikka, joka komeilee edelleen, tänään ei niinkään.

Olihan tulos odotettavissa, mutta pikkasen se silti kirpasee. Tammikuun ivf-hoitoja odotellessa...

Lintsin ovistestit on ihan mysteerisiä :) Peukkuja yritykseen kaikille!
 
Yrittäjä kääks, mutta ohan tässä vielä aikaa, eikö sulla oo nyt vasta dpo 9?

Tammis tänks :) Aivan käsittämättömän hieno fiilis saaha menkat ko kymmenen kuukautta tikuttanu jotaki tulevaksi :D Toivottavasti mie tuun sinun jalanjäljissä ja nappaan jakpotin tästä kierrosta ;)

Tosi vähän tullu verta, ehkä puolen tamppoonin verran siitä ko alako koko menkat eilen. Vaan tietty kestää muutaman kierron että normalisoituu. Enkä panis pahitteeksi vaikka jäis näin niukoiksi menkat ;)
 
Yrittäjä J pakko sanoa, et voimakkaimmat PMS-oireet tuleekin juuri silloin, kun ON raskautunut. :D Esikoisesta olin aikoinaan satavarma, että menkat alkaa. Ihan täysin sellainen olo. Ja nytkin just tässä keskenmenneessä olin ennen plussaa niin kärttynen ja lyhytpinnainen, et itseäkin hirvitti.. :oops:
 
Kiitos kaikille vastanneille, ehkä se ei tosiaan ollut viivanpaikka.

Aamulla oli pakko tehdä apteekin oma, kun mukamas luotan siihen enemmän. Kyllä sieltäkin haaleanpunaista haamua pukkas :).

http://aijaa.com/VKZVCj ja ammattimaiseen tapaan osiin purettua, tietty :LOL:.

Yrittäjä pahus sentään, toivotaan vielä että luomuihme yllättää. Kyllä sitä vaan tämän melkein neljän vuoden aikana on monen monta kertaa toivottu, mutta mun ainoo plussat valitettavasti tulla vaan hoidoilla.

Voi kunpa tuo mun viiva tuosta alkais vahvistaman ja kaikki menis tällä kertaa hyvin (elokuussa plusssain, josta km syyskuussa).
 
Onnea Vilijonkka haamusta, nyt vain paljon beibiliimaa kyytiläiselle <3

Mä tilasin eilen muutaman pcn, ja ne tulee varmaan tänään tai huomenna. Sitten taas alkaa testirumba, negatiivisia testejä siis tulossa ;) tänään kp23, toivotaan ettei pitene taas 40 päivän kierroksi -.- Tissit oli hitokseen kipiät tuossa taannoin, mutta nyt ihan normaalit jo.
 
Kärppäna kuule, pahoittelut keskenmenosta <3 Kiitti tsempeistä!

Vilijonkka, ihana plussa <3 nyt kaikki menee hyvin.

Luomuplussaa on turha odottaa täälläkään, meillä mennyt kolmisen vuotta tähän touhuun ja sitä ennen olisi ollut monta monituista kertaa raskautua. Olen saanut toivoa teidän muiden hoitolaisten plussista :love:
 

Yhteistyössä