Hakutulokset

  1. E

    Kauniita nimiä tytölle sekä pojalle?

    Niin ja tänne ei tarvita sitten kommentoijia kiistelemään mikä on hieno nimi ja mikä ei! :) Jokainenhan varmasti ymmärtää että jokaikisellä ihmisellä on eri maku nimien suhteen eikä makuasioista voi kiistellä! Eikä silä ole väliä mistä muut tykkää kunha löytää itselleen mieleisen ja ajattelin...
  2. E

    Kauniita nimiä tytölle sekä pojalle?

    Kiitos nimiehdotuksista! En hae harvinaisia nimiä välttämättä, erilaisia kun nämä ihan perus! Nuo aloituksessa olevat nimet ovat ihan tavallisia nimiä kyllä, mutta pidän niistä, siksi täällä kyselenkin tietääkö kukaan lisäksi mitään vähän erilaisempaa mutta ei liian erikoista.
  3. E

    Kauniita nimiä tytölle sekä pojalle?

    Moikka! Kertokaa teidän mielestänne kauniita tytön sekä pojan nimiä! Itse en niinkään omalle lapselle antaisi näitä tavallisia Lauroja ja Sannoja yms.. Tykkään hieman erilaisista nimistä mutta nimen pitää sopia suomalaiseen suuhun eikä se saa olla liian erikoinen, että esim lasta alettaisiin...
  4. E

    Voisinko olla raskaana? Potkuja ja vatsan kasvua, silti menkat ja testi nega.

    Tein clearbluen ja nega oli joten en sitten lähtenyt lääkärillä käymään, jostain syystä yritän aina vältellä lääkärissä käyntiä viimeiseen asti. Ehkä pitää luottaa tuohon testiin vaan vaikka potkuja tuntuu vieläkin, eivät ole siitä voimistuneet kylläkään että luulis jos ois raskautta niin siitä...
  5. E

    Voisinko olla raskaana? Potkuja ja vatsan kasvua, silti menkat ja testi nega.

    Niin siitä vielä, että huomaan itse mahassani suuren eron ja että se on suurentunut. Painoin 50kg kun aloin odottamaan ja olin hyvin hoikka! Pituus 162cm. Raskauden aikana tuli kiloja jonkun verran ja pientä pömppöä tosiaan jäi etten enään aivan yhtä hoikka ollut, mutta nyt on siitäkin vielä...
  6. E

    Voisinko olla raskaana? Potkuja ja vatsan kasvua, silti menkat ja testi nega.

    Ovat kyllä niin aidon tuntuisia! Onhan mulla ollut iät ja ajat ilmaa mahassa, hassua kun ei ennen tältä ole tuntunut jos ovat ilmavaivoja. Toivon vain että asia selviää pian kun käyn verikokeessa! Mutta kiitos teille jotka olette viitsineet kommentoida ja kertoa mielipiteenne tilanteesta! :)
  7. E

    Voisinko olla raskaana? Potkuja ja vatsan kasvua, silti menkat ja testi nega.

    Mulla oli kyllä pientä pömppöä mutta ei se aivan näin iso pömppis ollut vaan on nyt lähiaikoina kasvnut jostain syystä! Pitänee varata varmuudeksi sinne verikokeisiin se aika!
  8. E

    Voisinko olla raskaana? Potkuja ja vatsan kasvua, silti menkat ja testi nega.

    Niin tähän piti vastata, en imetä kun imetys ei onnistunut, kuukautiset olleet siis ihan alusta asti ja tulleet heti säännöllisesti kun alkoivat.
  9. E

    Voisinko olla raskaana? Potkuja ja vatsan kasvua, silti menkat ja testi nega.

    Jos saatte tämän kuvan näkyviin, kertoisitteko mielipiteenne näyttääkö vatsani lihomiselta, turvotukselta vai raskausvatsalta eniten? Lihominen epätodennäköistä kun en ole paljoa syönyt enkä herkutellut.
  10. E

    Voisinko olla raskaana? Potkuja ja vatsan kasvua, silti menkat ja testi nega.

    Käynkin tänään heti ostamassa tuon clearbluen!
  11. E

    Voisinko olla raskaana? Potkuja ja vatsan kasvua, silti menkat ja testi nega.

    Kiitos vastauksista! Noita haamupotkuja olen ajatellutkin, mutta voiko niitä tosiaan tulla pari viikon ajan joka päivä? Luulisin olevan enemmänkin satunnaisia, ilmaakin mulla helposti aina kertynyt vatsaan mutta ei se koskaan tältä ole tuntunut. Ja yhdelle kommentoijalle tiedoksi en olettanut...
  12. E

    Voisinko olla raskaana? Potkuja ja vatsan kasvua, silti menkat ja testi nega.

    Mulla on nyt semmoinen tilanne siis, että ensin aloin ihmetellä kun alkoi vatsassa melko alhaalla tuntumaan kuin vauvan potkuja, sellaisia miltä ne tuntuivat melko alussa raskautta. Laitoin ne ilmavaivojen yms. muiden kuplimisten piikkiin vaan, mutta niitä on nyt tuntunut parin viikon ajan ja se...

Yhteistyössä