Hakutulokset

  1. N

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    Hei vaan! Olen tässä kevään aikana tiputellut painoa pikkuhiljaa ilman mitään ns. "kuureja". Olen seuraillut teidän saavutuksianne jne. ja nyt voisin itsekin asettaa itselleni tavoitteen ja aloittaa todenteolla painon pudotuksen. Tarkennan vain ruokavaliotani vielä entuudestaan ja aloitan...
  2. N

    Hyvät talvihanskat? Reimatec, Rasavil vai mikä?

    Hei! Mä kokeilin Reimatecin talvirukkasia n. 4 vuotta sitten. Ostin ja maksoin niistä muistaakseni 30 euroa (tyhmääää :headwall: ). Ne oli kyllä niin todella huonot ja niissä ei hinta-laatu-suhde ollut yhtään kohdallaan. Pojalla jääty jo pienellä pakkasella kädet ja veinkin ne takas kauppaan ja...
  3. N

    Mitä aamu- ja iltapalaksi n. 1v?

    Meillä olen antanut meidän 1 vuotiaalle puuroa ja lisännyt kaupan valmissoseita sekaan. Ne kun ei aina kuitenkaan maistu niin sitten olen tehnyt itse marjapuuroja eri marjoista ja tavallisen sokerin tilalla olen käyttänyt hedelmäsokeria (niin, kuin niissä kaupan hedelmäsoseissakin käytetään)...
  4. N

    Vaatteiden värit

    Tytöllä kaikkia värejä, mutta pojalle en ihan vaaleanpunaista/ pinkkiä käyttäis. Tosin se vois olla aika tyylikäskin, jos yhdistäis vaaleanpunaisen normaalin ryhdikkään teepaidan (ilman mitään hileitä/ perhoskuvia) ja mustat permuudasortsit pojalle ja vaikka mustan tai peessin kalastajanlakin...
  5. N

    Carenan matkarattaat

    \ Olen samaa mieltä yleensäkin matkarattaista, vaikka niissä olisikin isot pyörät.....ne on ihan syvältä ainakin talvella. Talvella kuule ihan perusrattaat ovat kaikista asiallisimmat ja niitäkin on monellaisia. Ja sitten vielä tuli juuri tuosta istuma-asennosta mieleen, että yleensäkin...
  6. N

    lidelin vaippa???

    Meillä tällä hetkellä ainoastaan Lidelin vaipat käytössä. Ovat todella hyviä. Meidän neidin peppu ei tykännyt Liberoista eikä Pamperseista...Cien vaipoista ei tullut mitään reaktiota ja hyvä näin sillä ovat paljon edullisimpiakin. Neidillä oli nimittäin todella herkkä iho ja on vieläkin, sillä...
  7. N

    *KESTOVAIPAT*

    Hei! Tarvitsisin vähän vinkkejä/ apua kestiksien kätöstä. Olen kahdella ensimmäisellä lapsellani käyttänyt ainoastaan kertiksiä ja nyt olis kova halu kokeilla kestiksiä tällä tulevalla vauvalla. Mitä kestiksiä suosittelette ja miksi? Oisko parempi satsata All in one -vaippoihin vai kasata itse...
  8. N

    Synnytysten kestot pinoon

    Synnytysten kokonaiskestot ensimmäisistä suppareista laskien Ensimmäinen 1h 30 min, ponnistus 20 min Toinen 2h 30 min, ponnistus 6 min Kolmas 1h 45 min, ponnistus 5 min<br><br>
  9. N

    mokkapalojen ohje

    Mokkapalat 30 annosta, 1 annos sisältää 174 kcal 2 munaa 3 dl sokeria 4.5 dl vehnäjauhoja 4 rkl kaakaojauhetta 2 tl leivinjauhetta 2 tl vanilijasokeria 150 g sulatettua rasvaa 1.5 dl maitoa Kuorrutus: 4 rkl kylmää vahvaa kahvia 4 rkl sulatettua rasvaa...
  10. N

    Kukko, pupu, noita vai joku muu?

    Hei vaan! Mikäs teillä tuo nuo pääsiäismunat? Meillä laitetaan pesä kukolle sängyn alle ja sitten se käy yön aikana sitten munimassa sinne =) Poika ihmetteli joskus, et miten ne kukot osaa munia, mutta sanoinkin et eihän ne kukot muni kuin pääsiäisenä......se onkin pääsiäisen taikaa B)
  11. N

    TIESITTEKO ETTÄ

    Kyllä on tyhmää arvostella mitä toiset VAATII JA MITÄ ON VAATIMATTA!!! Kuulkaa eiköhän se ole aikas usein niin, että tuskimpa kukaan hirveää kipua mielellään nautiskelee muuta, kuin masokistit!! Itse olen vääntänyt kaksi lasta luomuna maailmaan, koska olen ns. syöksysynnyttäjä enkä ole mitään...
  12. N

    millä rv esikoinen syntyi?

    Ensimmäinen 40+6 ja toinen 39+1 :)
  13. N

    syöksysynnytys

    Hei! Mulla ensimmäiseksi synnytyksen kokonaiskestoksi merkattiin 1h 30 min ja siitä ajasta ehdin olla sairaalassa 55 min, kun vauva oli syntynyt. Toisen synnytyksen kokonaiskestoksi merkattiin 2 h 30 min, josta sailaassa ehdin olla n. 1 h ajan. Kummatkin synnytkset ovat alkaneet...
  14. N

    toinen lapsi ja palkkaus

    Itselläni on kaupungin virka ja meillä se maksetaan.
  15. N

    Kiroilusta

    Kokeileppa päinvastaista reaktiota ja alat nauraa ja sanot, et;" :laugh: :laugh: haa sanoit väärin...se on perhonen (jos lapsi sanonut, vaikka #&%£$!*) ...tavallaan nolaat nauramalla. Meil ei ole ollut tälläistä ongelmaa, vaan poika aina kysyy multa, et saanko/ saako lapset sanoa vaikka...
  16. N

    Narraako teidän lapset?

    Ai narraako...vielä kysyt :laugh: Vastaus on: KYLLÄ B) Siitä tämä muori ei kyllä tykkää :kieh:
  17. N

    Ryhmäpäiväkoti

    Ryhmäperhepäivähoito on perhepäivähoidon muoto, jossa kolme perhepäivähoitajaa hoitaa 12 lapsen ryhmää kunnan tarjoamissa tiloissa. Lapset ovat iältään 1-5 -vuotiaita.
  18. N

    toinen lapsi ja palkkaus

    Hei! Olen nyt äitiyslomalla ja sen jälkeen pidän kuukauden kesäloman duunista jonka jälkee olen hoitovapaalla hetken ennen, kuin minulla alkaa taas uusi äitiysloma (olen anonut hoitovapaan niin, että loppuu juuri ennen, kuin äitiysloma alkaa). Minulle ainakin työnantaja maksaa 3 ensimmäisen kk...
  19. N

    Muu mies kuin lapsen biologinen isä synnärillä?

    No tottakai miehesi saa tulla synnytykseen ja vierailla siellä vuodeosastolla isänä ja saattehan te perhehuoneenkin, jos haluatte. Ei siellä sairaalassa siviilisäätyjä kysellä. Eihän siinä vaiheessa ne isätkään, jotka elävät muijansa kanssa avoliitossa ole vielä käyneet tunnustamassa isyyttä...
  20. N

    vauvan navasta

    \ Juu ja pelkällä vedelle.

Yhteistyössä