Hakutulokset

  1. Ninnu118

    Joulukuiset

    Jostain luin, että mitä pahempi huono olo, sitä pahempi magnesiumin ja kivennäisaineiden puutos elimistössä. 1 litra vettä, johon liotetaan 1 tl puhdistamatonta merisuolaa ( jossa ei ole mitään ylimääräistä mm.Paakkuuntumisenestoa tms ) Tää juodaan päivässä. Toki voi lisätä vettä, jos tuntuu...
  2. Ninnu118

    Syyskuiset 2023

    Jos en olisi saanut neuvolatädin kautta lähetettä niin tiedän ettei lääkäri olisinsitä tehnyt. Lääkäri on meillä kuin Jumala ja tekee ihan tahallaankin kiusaa asiassa kuin asiassa.. jäis jo eläkkeelle!
  3. Ninnu118

    Syyskuiset 2023

    Raha on ainoa asia, mikseivät mittaa. Tai siihen vedotaan. Minä sain ferritiini mittauksen, kun vaadin neuvolatätiä laittamaan lähetteen sinne. Vähän hannas vastaan, mutta hyvät perustelut vaan kehiin ja vaatia ei pyytää
  4. Ninnu118

    Siteet vai tampoonit? Nuoren tytön menkat

    Meillä nuori käyttää samaa kokoa kuin itse käytän. Mutta on S, M, L ja XL kokoa. nämä olleet parhaita https://www.sininkestokauppa.fi/product-page/pupus-kestoside
  5. Ninnu118

    Siteet vai tampoonit? Nuoren tytön menkat

    Kestosuojia ostettu. Parhaat eikä ole tullut ohivuotoja ☺️
  6. Ninnu118

    Raskaana 9+5 ja pelko tuulimunasta ilmaantunut

    Ei minulle ainakaan ja ehti viikolle 10 ennenkuin lääkkeellinen keskeytys tehtiin
  7. Ninnu118

    Syyskuiset 2023

    Potilasasiamieheen voi ottaa yhteyttä ja sopia sairaalamaksun maksamisesta osamaksuina.
  8. Ninnu118

    Raskaana 9+5 ja pelko tuulimunasta ilmaantunut

    Minulla oli tuuliuna noilla viikoilla . Ei ollut mitään mistä olisin tiennyt jonkun olevan vialla. Raskaustesti oli heti selkeö plussa , vasta ultrassa ei havaittu kuin vesipussi ei muuta.
  9. Ninnu118

    Lokakuiset 2023

    Tämähän on ihan mahdoton tilanne . Voimia!Meillä Kävi näin myös ja viikolla 14 selvisi, että vauva oli jo 2 viikkoa sitten menehtynyt. Lopullinen syy selvisi, hänellä oli turnerinsyndrooma ja näistä vauvoista vain harva syntyy elossa ja silloinkin heillä on pulmia
  10. Ninnu118

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Minäkin varasin neuvolan vain niin että kirjoitin siihen lisätietojenttään että vain sen raskaustodistuksen takia varaan neuvolan. Ainakin itsellä neuvola käynnit ollut sellasta ihme jankkaamista ja lähinnä utelua ym.
  11. Ninnu118

    Haaveena vauva 2023

    Mulla näky km jälkeen plussa 5 viikkoa
  12. Ninnu118

    Haaveena vauva 2023

    Eikös siinä positiivinen ole ☺️
  13. Ninnu118

    Haaveena vauva 2023

    minulla on kaksi ekaa vuoden ikäerolla. Tykkäsin. Menkat alkoi heti ekasta ja tärppäsi pian toinen sitten. Vauva ajasta en muista kamalasti, mutta ollut suuri ilo kun tulivat lähekkäin 😍😍 En imettänyt ekaa kauan ja keho kesti paremmin kuin ekassa. Ekassa oli paljon migreenejä ym. Toinen raskaus...
  14. Ninnu118

    Haaveena vauva 2023

    Hyvinvoi kertoa kiinnittymisestä. Lämmöissä tulee kaksi piikkiä. Eka ovulaation tapahtuessa ja toinen kiinnittymisessä ☺️
  15. Ninnu118

    Haaveena vauva 2023

    Tuossa käyrässä on nyt näkyvissä mahdollisesti munasolun kiinnittyminen eli noin viikon sisään pitäisi alkaa raskaus oireet mikäli olet raskautunut ❤️
  16. Ninnu118

    Syyskuiset 2019

    https://pikkutipu.fi/product/1738/sanetta-yopuku-sydan-valkoinen-56---80cm Sieltä on ainakin saanut käännettävillä hihoilla ja joissakin tutan on kanssa
  17. Ninnu118

    Syyskuiset 2019

    Meillä päivät aika erilaisia. Ei pysty tuollai kirjaamaan. Nukkuu 8-9 asti ja sitten vähän aikaa hereillä ja taas nukkuu. Paljon nukkuukin vielä. Ja tissiä syö vain
  18. Ninnu118

    Syyskuiset 2019

    Meillä ei käännytä vatsalleen. Joten en olisi huolissaan. Tänään oli meillä neuvola 7,5 kg 65 cm. Aika tuhti paketti tämä on :)
  19. Ninnu118

    Syyskuiset 2019

    Mulla lähtee hiuksia myös joka harjaus ihan järkyttävät määrät..
  20. Ninnu118

    Syyskuiset 2019

    Me käydään vauvauinnissa. Muuten kaikki kerhot ja muut lopetettu täältä kokonaan, niin eipä nää ketään meidän kylillä. Tiiä missä kokoontuvat. Lapsiperheitä kylätäyn vaan ketään ei näy missään (n)

Yhteistyössä