Hakutulokset

1. Ninnu118

Syyskuiset 2019

Pitäisi kai mennä yksityiselle.. mutta tietävätkö sittenkään. Lääkäri sanoi että altistus tehdään vasta, kun aloittaa kiinteet..
  2. Ninnu118

Syyskuiset 2019

Oon jankuttanut allegiasta, mutta ei voi kuulema olla vaikka ruokavaliosta oon joutunut karsimaan paljon pois vatsakipujen takia.. ärsyttää
  3. Ninnu118

Syyskuiset 2019

Meillä taitaa vain rasvaus jatkua aika pitkään ettei tule takaisin. On tuo iho jäänyt niin ohueksi
  4. Ninnu118

Syyskuiset 2019

@Veeja onhan ne melkoiset pullat :D siitäkin syystä tuo ihottuma tosi vaikea , kun jäi osaksi poimuihin
  5. Ninnu118

Syyskuiset 2019

Meillä oli vauvalla staphylococcus aureus. Voin sanoa, että en ole koskaan tiennyt että voi olla tollasta. Meillä toiseen reiteen alkoi tulla reilu kk sitten pienenpieniä vesikelloja, jotka isoni eikä mikään auttanut. Lääkärissä rampattu, kunnes pihkavoide pelasti tilanteen! Lääkäri määräsi vain...
  6. Ninnu118

Syyskuiset 2019

Meille oli tullut kilo kuussa painoa huh. Tää vauhti jos jatkuu, niin melkoinen michelin tulee. Nyt kolmas kk peräkkäin kilo kuussa. Uh. Nyt 60 cm 6,1 kg :love:
  7. Ninnu118

Syyskuiset 2019

Lääkäri selitti meille, että mitä tummempaa kakka on, sen kauemmin se on ollut suolessa. Vihreä kakka kertoo kuulema siitä, että se on tullut nopeasti suolesta ulos. Että tiiä näitä nyt sitten. Tiesittekö, että lääkäreillä on olemassa kakkakartta? Kuulitte oikein. Siinä on kaikki kakan värit...
  8. Ninnu118

Syyskuiset 2019

Meillä ei ole minkäänlaista rytmiä vielä. Nukkuu miten sattuu . Toki yöllä nukkuu syö nukkuu syö.
  9. Ninnu118

Syyskuiset 2019

Täällä kuulema pitää aloittaa muut ruoat 4 kk iässä. Mä en viittinyt väittää vastaan , muttakun tämä meidän ukkeli vastaa muutenkin kehitykseltään vasta 2 kk ikäistä, niin ei käy mielessäkään. Mutta eihän sitä tarvitse neuvolassa kaikkea puhua. Meillä kakkonen oli täysimetyksellä 10 kk ja oli...
  10. Ninnu118

Syyskuiset 2019

Mitä teille ohjeistettu kiinteiden aloituksesta? Meille sanottiin, että 4 kk iässä. Ei kyllä aloitettu vielä, eikä ole tarkoitus niin kauan kuin maito riittää
  11. Ninnu118

Syyskuiset 2019

@Lukka meille tulee meille tulee 16. Hääpäivä :love: Hurjaa se on kyllä ajatella että on oltu näin kauan, kun ei se tunnu siltä . Mies on mua reilu 6v vanhempi. Just tokasi, että alkaa olla melko papparainen . Hah. Mies parhaassa iässä :love:
  12. Ninnu118

Syyskuiset 2019

On tosi harvinaista herkkua, että ihmiset ylipäätään on yhdessä pidempään. Joten on aivan ihanaa kuulla, että on muitakin pitkiä suhteita omaavia Meille tuli 17 vuotta yhdessä oloa :love: Silti se tuntuu eiliseltä kun alettiin olemaan. Tosin en kaipaile sitä alkuaikaa yhtään, on menty pitkä...
  13. Ninnu118

Syyskuiset 2019

Meillä myös teinistä kestänyt suhde.. vai öö mites se niinkuin menee jos mies ei enää ole silloin ollut teini ? (n):D
  14. Ninnu118

Syyskuiset 2019

@Lukka Samasta syystä kuin tekin. Neljännelle otettiin se eka annos ja virhe oli. Ei syönyt viikkoon, tuli kauheat ihottumat ja huusi koko viikon. En luota siihen rokotteeseen yhtään eikä ole turvallinen . En voi suositella sillä kokemuksella mikä meillä on.
  15. Ninnu118

Syyskuiset 2019

Ei mekään otettu ja kysyivät sitä tosi monta kertaa. Kuin eivät olisi halunneet sitä vastausta
  16. Ninnu118

Syyskuiset 2019

Meillä oli tänään neuvola ja kaikki kunnossa. Vauva oli 57,2 cm 5,2 kg :love: Siitä ne kasvaa. Ikää nyt 4 kk
  17. Ninnu118

Syyskuiset 2019

Meillä vauva on joka aamu märkä maidosta vaikka yritän suojata harsolla ym. Kiva varmaan pienen nukkua märissään ☹️ Ja mulla riittää kestot päivisin jajos ei, niin vaihtaa usein
  18. Ninnu118

Syyskuiset 2019

Mä käytän kestosuojia. Suosittelen (y)
  19. Ninnu118

Syyskuiset 2019

On yksilöllistä, kuinka kauan palautuminen vie. Kokonaan synnytyksestä ja imetyksestä palautuminen vie yht. 2v! Ja kyllä ei alakerta ole enää saman näköinen kuin ennen synnytystä. Ja toki ” aukko ” on suurempi myös. Jos sua vaivaa, niin voithan käydä näyttämässä sitä lääkärille, repaletta...
  20. Ninnu118

Syyskuiset 2019

Selma Matilda Selma Unelma Selma Annika Selma Kristiina Selma Sofia Selma Siiri Sofia Selma Olivia (n):)

Yhteistyössä