Hakutulokset

  1. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ei vaan osaa lopettaa testaamista... :unsure: [/url Tällainen vaaka"viiva" tuli sitten pc:hen sen kuivuttua, livenä tossa on vaan jännästi punaista mun mielestä! Ei ole ennen sattunut viallisia testejä, mutta kertahan se on kai ensimmäinenkin o_O
  2. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Joo, melkeinpä sen verran oli väliä, kun ei ollut käynyt mielessäkään, että sen voisi avata... (n)
  3. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ei voi olla näin vaikeaa...
  4. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Äh, tuli sama kuva kahteen kertaan... Onnistuiskohan nyt toi tän päiväinen:
  5. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Oon tainnut seota kokonaan, kun luin noista digien purkamisista, niin pakkohan se oli kokeilla... o_O Eli tässä ensin pari viikkoa sitten tehty, tulos: ei raskaana. ] Ja sitten tänään tehty, tulos myöskin ei raskaana! ] Aika iso ero noissa mun mielestä, vai onko se vaan se kun toi toinen on...
  6. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täällähän oli ihania uutisia, tuhannesti onnea Theranille ja muille plussanneille!!! Itsellä vähän kaksijakoiset fiilikset, kun tein tuon edellisen testailuputken päätteeksi digin tuloksella ei raskaana.... Masensi ja mietitytti, vaikka varsinaisesta yrityksestä ei edes ollut kyse. Päässä...
  7. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onpa paljon tullut ihania viivoja tänne :LOL: Onnea ja tarrasukkia kaikille plussanneille! Theran, mäkin nään niiiin selkeesti tossa viivaa, että oiskohan... Toivotaan parasta! Mulla alkoi eilen vähän-niinkuin-menkat, niukahkoa ja ruskeaa vuotoa... En oikeen enää tiedä mistä tässä on kyse...
  8. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos teille :-) Olisi ovis voinut olla myöhemminkin, mutta alkaa tuo aikaikkuna sitä edeltävien puuhastelujen suhteen sulkeutua, joten en oikein usko enää... Mutta ehkä seuraavalla kerralla sitten! Onnea plussanneille ja plussaisia tuulia meille haaveilijoille :-)
  9. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tässä kuvaa tän aamuisesta One Stepistä, eipä siinä taida paljon näkyä... Alkaa pikku hiljaa toivo hiipua, vaikka outoja masu-tuntemuksia yms. on edelleen!
  10. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Peukuttelen täällä kaikille haaleillekin plussille, ja mäkin oon näkevinäni tuossa Pupelaattorin kuvassa hentoa viivaa :-) Muuten tää oma odotus ja pohdinta on aika piinaavaa, oon mökillä ja ehkä vasta perjantaina pääsen digin ostoon... Yksi One Step olis vielä jäljellä, jos sen huomenna...
  11. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos :-) Tuo on kyllä ihan totta, että tässä alkaa luulemaan, että heti pitäisi näkyä, vaikka oikeasti kannattaisi odotella ihan rauhassa!
  12. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Niin toivotaan, kyllä kai muuten noilla päivillä jo testit paremmin näyttäisi! Viikonloppuna teen ehkä vielä digin, jos ei mitään oo tapahtunut siihen mennessä :-)
  13. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kp24 nyt, mutta mistä, niin paha sanoa, kun kierto ollut niin epäsäännöllinen. Dpo on vähän arvailua, mutta max. 12-14. Muistan heränneeni tuossa kohdin yöllä viiltävään kipuun, kuvittelin ainakin, että olisi ovulaatiosta... Ei olisi kovin suunniteltua tämä, mutta hyvinkin toivottua, joten vähän...
  14. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    En ole tätä aijaata testannut, joten katsotaan onnistuuko... Tää eka olisi eilinen pc: Ja toinen tänpäiväinen One Step (parin tunnin pidättämisellä):
  15. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mimmi92, mä en oo aiemmin ollut raskaana, mutta multakin on tippunut kesän aikana muutama kilo... Luulen, että tää on kyllä vähän harhakuvitelmiin tarttumista, mutta eihän sitä koskaan tiedä... :-) Theranille ja Tammitytölle halauksia, olen vieressä elänyt tollaisen tilanteen, ei ole helppoa...
  16. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Niin, ja toivotaan vahvistumista kaikille muillekin haamuilijoille :-)
  17. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tänään taas haamu tai viivanpaikka, riippuu kuinka paljon käyttää mielikuvitusta... :-) Mutta kertokaa oonko mä nyt ihan sekaisin, kun kuvittelen, että mulle ois viimeisen viikon sisään ilmestynyt haalea linea negra alavatsalle....?! Lueskelin kyllä, että muutkin hormonaaliset muutokset vois...
  18. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Niinpä meriemilia :LOL: Toi epäsäännöllinen kierto vaikeuttaa laskemista, että milloin pitäisi alkaa, ja siksi hinku ehkä testailemaankin, et jos kuitenkin jo näkyisi...
  19. E

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Taustalla olen kiinnostuneena lukenut kokemuksianne :) Nyt mulla olis omana ongelmana testatako (lisää) heti vai myöhemmin...? Peittohommista olisi nyt 13 päivää, oviksesta ei tietoa, koska sen ei olisi pitänyt olla vielä, mutta toisaalta kierto on ollut epäsäännöllistä (yleensä kyllä pitempään...

Yhteistyössä