Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

ihmettelen tätä mun kiertoa kyllä... onkohan sitten pitkittinyt en tiedä... 4.7 näytti plussaa ovis testi mutta menkkoi ei vaan kuulu ei olleskaan ja tästä on kuitenkin jo 3 viikkoa. 15.7 tuli liikenteessä ollessa menkka/ovis kipuja että jospa se sillon vasta irtos onko se ees mahdollista :O joten jos olis niin menkat alkaiski vasta ens viikkolla?
 
Juu kyllä mäkin taisin nähä vilauksen viivanpaikkaa tossa mun omassa toissapäiväsessä, ja oli eka viivanpaikka joka on tullut noihi raskauskeijun liuskoihin. Tänään aamulla unenpöpperössä unohdin lilluttaa tikkua aamupissassa, joka oli hyvä juttu niin ei tarvii joka päivä pettyä siihen negaan, huomenna taas kokeillaan! :D
 
Pitkästä aikaa tulin ihan kirjautuun tänne. Oon välillä käyny puhelimella lukemassa ja olin tosi ilonen Pisamapeikon puolesta enkä voi muuta sanoa ko että itkujen itku miten kävi. Ja Theranilla oli minusta ihan selevä haamulainen ja pitiki alakaa sitte menkat. Ja Tammityttö, halit sulle:(On kyllä ollu harvinaisen paljon masentavia uutisia. Mie niin toivon että syksyä kohti alakaa paukkua kunnon pysyviä plussia.

Mie oon ollu nyt kohta 2kk töissä, vauva on täyttäny 1 vee eikä oo menkat alakanu vieläkkään! Suorastaan kyrsii ko ei voi alottaa ees kunnolla yrittämistä. Kuukausi sitte mie olin jo ihan varma että on tärpänny, mutta eihän se ollu. Ja oon harventanu testaamista oikein tosissaan ko se masentaa niin vietävästi aina. Eikä sitä koko ajan onneksi ehi miettiinkään tuota raskautumista ko pitelee töissä niin kiirettä. Paitsi että tännään tajusin että ehkä nyt taas pitäis testata. Ei oo kahvi maistunu yli viikkoon oikein. No aamukahvit mennee kevyesti, mutta päivällä ei tee yhtään mieli (niinkö pikkukakkosta oottaessa), ja se on kyllä tosi erikoista mulle. Ja ällövarotus! On alakanu tulla kakatessa verta jostain tuolta bäkkäriltä (niinkö pikkukakkosta oottaessa).... Niin ja kumma juttu oli eilen ko join saunasiiderin niin se ei menny yhtään päähän! Oon tainnu neljä siideriä juua tässä kevvään ja kesän aikana, siis en enempää ko yhen per ilta, ja joka kerta menny päähän ko metrinen halako. Ja tietenki taas on odotukset korkealla, vaikka koitan kuinka itelleni vakuuttaa että pelekkää kuvitelmaa. Enkä ees viitti ostaa testiä koska en halua pettyä.

Vaikken niin aktiivisesti täällä hyörikkään, niin oon kuitenki hengessä mukana.. :geek:
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Pupelaattori; testiä kehiin ja kuvia tänne. Voihan sulla vaan olla peräpukamat... ;) ja mitä alkoon tulee viinapää kehittyy samoitten maksa tai no maksa huononee mut kuitenki tee testi niin selviitilanne
selvii tilanne. Oma tilannw on vähän auki menkat myöhässä 9päivää testit negoja ollut enemmän ja vähemmän
vähemmän. Kolmatta yritetää miehen kanssa. Ennestään kaks pientä ikä eroo 11kk
 
Pupelaattori kiva kuulla susta. Harmi että ei ole tärpännyt.
jospa se olis nyt? :rolleyes: toivotaan kovasti!(y)

Tänään tuli kaksi vuotta siitä kun meidän enkelipoika syntyi. Suru on läsnä mutta muuttanut muotoaan. Täytyy käydä haudalla huomenna kun palataan kotiin.
 
Melinda, no se on ihan varmasti just niin että mulla on jotku hiivatin pukamat... :ninja: Enkä testaa ennenkö napa nousee pystöön :whistle: Mieki tässä sitä kolomatta oottelen...

Theran hui, en pysty ees kuvittelleen mimmosta on käyä oman lapsen haualla, voimia teille :(
 
Eilinen viivanpaikka muuttuis haamuksi!! :eek: Tässä kävi niinkun Melinda taisi sanoa; eli kun maksettiin se etelänmatka niin murphyn laki että sitten se plussa tulee! JA menkoista laskettuna laskettuaika on minun syntymäpäiväni! :ROFLMAO:

Olen luottavaisin mielin koska ei ole muita oireita kuin valkovuodottomuus, sitä on aina ennen menkkoja runsaastikkin. Keskenmenoissa ollut pahoinvointia ym, mutta tämän meidän ainokaisen lapsen kohdalla ei ollut mitään oireita koko raskausaikana.

Tässä kuvat, toiseen lisätty kontrastia, kp on nyt 28/28-33 (edellinen kierto oli 33päivää)


 
Eilinen viivanpaikka muuttuis haamuksi!! :eek: Tässä kävi niinkun Melinda taisi sanoa; eli kun maksettiin se etelänmatka niin murphyn laki että sitten se plussa tulee! JA menkoista laskettuna laskettuaika on minun syntymäpäiväni! :ROFLMAO:

Olen luottavaisin mielin koska ei ole muita oireita kuin valkovuodottomuus, sitä on aina ennen menkkoja runsaastikkin. Keskenmenoissa ollut pahoinvointia ym, mutta tämän meidän ainokaisen lapsen kohdalla ei ollut mitään oireita koko raskausaikana.

Tässä kuvat, toiseen lisätty kontrastia, kp on nyt 28/28-33 (edellinen kierto oli 33päivää)


Mitä mä sanoin? :eek: juu haamulainen näkyy toivottavasti vahvostuu
 
Sadeyes toivottavasti haamulainen vahvistuu. :) melinda kannattaa tehdä se digitesti munki mielestä. :)

Täällä kp 7 menossa. Ekat luomumenkat kierukan jälkeen oli ihanan kivuttomat, normaalia lyhyemmät ja niukemmatkin. Sitä ihmettelin kovasti kun vuoto oli kirkkaan kirkkaan punaista, jopa Liman sekasta eikä hyytymiäkään tullut ollenkaan. Ja muuttui tuhrutteluksi sitten jo kp 3 illalla. Eilen oli juhlat ja join 7 annosta alkoholia mutta ei noussut päähän yhtään. Yleensä jo eka siideri kilahtaa päähän. Täällä kun joku oli puhunut siittä ettei noussut myöskään. Rintojen aristelu loppui kyllä jo kp 3 ja aamulämmöt on normaalit. No kp 23 alan tikutteleen ovista. Odottavan aika on pitkä. :D
 
Sadeyes: onneks olkoon, toivotaan että vahvistuu!<3

Tänään jälleen lillutin tikkua, tosin heräsin aamuyöllä pissalle niin aamupissa ei kauaa kerennyt rakossa olemaan. Negaa sieltä pukkaa, ei tullut edes viivanpaikkaa.
On kyllä pakko sanoa että ei oo mitään käryä mun kp:stä tai dpo:sta. Lopetin ne pillerit tosiaan kesken liuskan. Tyhjennysvuoto loppui reilu kaksi viikkoa sitten. Olis kyllä enemmän kartalla kierrosta jos olisin edes sen liuskan syönyt loppuu. No, malttamaton kun olen! :D mut niinhän sanotaan että hedelmällisimmät kierrot on heti hormonaalisen ehkäsyn jälkeen. Mun muistaakseni edellisessä raskaudessakin tärppäsi heti ekasta, vaikka silloin lopetin myös liuskan kesken.
 
Ja hei, mulla on nyt tää alavatsa vaivannut reilu viikon jo.

Välillä kun vaihtaa asentoa niin tuntuu vihlaisuja, vatsinkin vasemmalla puolella alavatsaa, sit tuntuu sellanen kupliva tunne koko ajan. Ja kun painelen vatsaa Niin varsinkin munasarjoissa tuntuu kaamea kipu ja kohdun alueella kans kamala paine ja kipu. Oisko raskausoireita vai kuvittelenko vain.

Ja mun nännit oli tosi arat viikon ajan, ja nyt se ylättäen loppu?
 
Tänään taas haamu tai viivanpaikka, riippuu kuinka paljon käyttää mielikuvitusta... :) Mutta kertokaa oonko mä nyt ihan sekaisin, kun kuvittelen, että mulle ois viimeisen viikon sisään ilmestynyt haalea linea negra alavatsalle....?! Lueskelin kyllä, että muutkin hormonaaliset muutokset vois tosin tehdä sen :-?
 
miss_piggy
Theran :cry:

Millä viikoilla teidän poika syntyi? Sori jos kyselen mutta mulla on vissiin mennyt vähän ohi kun en ole alusta asti ollut tässä ketjussa. Selvisikö teillä koskaan syytä että miksi syntyi ennen aikojaan?

Ei oo toki pakko vastata jos tuntuu ettet halua :notworthy:

).( Täällä kp 17. Ovistesteissä viivat alkanu ehkä tummumaan. Jännäks menee minkä mittanen tää kierto on kun se eka pilleritön kierto oli sen 48 päivää ja toka oli 39 päivää (y)
 
Essuliini mä ihmettelin pari päivää sitten ihan samaa! Tuli esikoisesta vasta ihan loppuraskaudessa näkyviin, ja hävisi mun mielestä jossain vaiheessa kokonaan. Nyt tossa alavatsalla sellanen on. Luulen kyllä että kun muutamia kiloja tippunut, niin nahka mennyt jotenkin kasaan, eli ei ollutkaan vielä kokonaan kadonnut..
 

Yhteistyössä