Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Cristal :eek: joulukuusta asti olen tunnollisesti lukenut kaikki viestit, muistan että jossain vaiheessa täällä oli aika kireä tunnelma ja viestitys. Voinhan toki laittaa taas aamusta kuvan niin näkee muutkin kiertopäivät ja viivojen vahvuuden niihin nähden. :) Tosiaan, himotestaajathan on kyseessä :ROFLMAO:

Dikru mun silmään tuo viiva näyttää nyt pystymmältä ja että on oikealla kohdalla (tosin en edellisestä testistäsi ole varma oliko se näkemäni viiva se mitä tarkoitit). Itse luottasin vähemmän tuohon clearblue plussaan, olen lukenut niistä huonoa ja itsekkin sen todennu esikon raskauden kohdalla näyttävän paljon haaleammin kun esim apteekin oma. Tosin rfsu on myös kettumainen testi niin sanoppa sitten... :unsure: Mitkä kiertopäivät sulla oli? Jos on aikaista niin ostasin kyllä PC:n. Tosin nekin antaa sitä viivanpaikkaa nykyään (ennen ei). :cautious:

Allun kuvat ei näkynyt mullekkaan, en ole itseasiassa saanut yhtäkään kaksplussaan suoraan ladattua kuvaa auki, kökkö uudistus.
 
  • Tykkää
Reactions: Cristal3
Sadeyes : Siis hauskintahan tässä on se, että yhdyntä, josta olisin voinut raskautua tapahtui n. 2 kk sitten. (siksi silloin yhdessä viestissä kirjoitin siitä, että olen lukenut netistä, että joillakin näkyy vasta rv11-13 plussana. Itse olisin laskujeni mukaan rv12)
Sekin oli vain siksi, että en yhtenä viikonloppuna siitä samaisesta kuukaudesta e-pillereitä ottanut. Mutta silti se tunne raskautumisesta jäi tuonne takaraivoon. Joten oli pakko vielä kokeilla, jotta saisi varmistuksen. Mutt eihän tuo kyllä mihinkään suuntaan mitään varmistanut, kun ihmeellisiä viivoja vaan ilmestyi :D o. O Eli suunniteltuhan tämä ei ollut, mutta kyllä me tervetulleiksi pikkanen toivotetaan, jos hän on tullakseen. Tänään kun uskalsin asian rakkaalleni kertoa, kun tuota liuskaa näytin.
 
Viimeksi muokattu:
Kurjaa että joku on sanonut noin. :unsure: Mun mielestä tämä on just se paikka mihin niitä kuvia saa laittaa.
Munkin mielestä tää on just se oikeestaan ainoa oikea paikka mihin niitä kuvia pitääkin postailla :D

Täällä oon taustaillut jo pidemmän aikaa, nyt menossa mulla siis toinen letrozolkierto ja kp7. Ultra on kp16. En oo tässä keskustelussa paljoo päivittänyt kun en oo testaillutkaan ja kierrot venyy vaan aina..
 
Viimeksi muokattu:
Heiluttelen kättäni täältä....
Mahdottoman paljon tullut tekstiä tänne ja uusiakin mukaan :)

Lomamatka tehty, lääkekuurit syöty ja nyt odotellaan tyhjennys vuotoa :) Kuuri loppui sunnuntaina ja 1-3pv sisällä pitäis alkaa.
Sen verran reissussa ollessa vielä tuli lääkäriltä viestiä, että minulla onkin sitten diabetes ja siihen aloitettiin lääkehoito.
Eli mahdollisesti keskekenmenojen syy saattaa olla siinä.
Hyvä, että asiat selviää, niin jospa tässä joskus saisi sen nyytin syliin, ennen kuin on iän puolesta liian myöhäistä :)
Hyvä että selviää. Pidän peukkuja että nyytti tulisi teillekin. :)
 
miss_piggy
Kauhiasti tekstiä täällä heti ku ei oo pariin päivään käyny :D En ehi kaikkia lukea, mutta onnea taas vaan plussanneille :) Mulla nyt kp 20, jotain ovistuntemuksia tässä on ollut jo pari päivää mutta testi negaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Sadeyes
Tikru ei näy mun laitteilla mitään testeissä :unsure:

Dikru ou... Pillereidenhän teho hyvin pitkäkestoinen, jos unohtaa pillerin tai toisen välistä niin raskauden mahdollisuus on, mutta se on älyttömän pieni :unsure: En ole kuullut tuollaisesta että vasta joskus rv 12 näyttää plussaa, jännä tietää että sekin on mahdollista! Mutta tosiaan yhdellä parhaalla ystävälläni kaikki pissatestit oli puhtaita negoja mutta vasta verikokeella selvisi että oli raskaana rv 17 paikkeilla jos taas muistan oikein. Mutta hyvä se on varmistua ja aina jollekkin se osuu! Huomenna testaa uudesti ja kannattaa kokeilla toista merkkiä!

Nyytikkii kiva kun päivität, pelästyin tosiaan sillon kun ultrasivat ja löysivät niitä kystia jotka paljastuivatkin pco:ksi, tsemppiä sullekkin vielä erikseen ja toivottavasti saatte pian esikoisenne! :love: Olemme suht samaa ikääkin, minä 25v.
 
Miuta nyt kauheesti jännittää, että onko kaikki hyvin, vaikka sain tuloksen raskaana 1-2 vko, mutta kun liskatestin viiva on niin kauheen haalea, on se sunnuntaista tummunut, mutta tosi vaalea silti ja menkkojen olisi (ehkä) pitänyt sunnuntaina tai maanantaina alkaa (en tarkkaan tiedä, koska edellinen kierto oli yli 40pv!! Mutta yleensä on ollu se n.30pv). Ja esikoisesta alkoi plussa näkymään vasta kun menkat oli viikon myöhässä.. Mutta jännittää silti niin paljon! Perjantaina pitää tehdä uusi testi, joskl viiva olisi vahvistunut <3
 
Kp24 nyt, mutta mistä, niin paha sanoa, kun kierto ollut niin epäsäännöllinen. Dpo on vähän arvailua, mutta max. 12-14. Muistan heränneeni tuossa kohdin yöllä viiltävään kipuun, kuvittelin ainakin, että olisi ovulaatiosta... Ei olisi kovin suunniteltua tämä, mutta hyvinkin toivottua, joten vähän jännittää :)
 
Kp24 nyt, mutta mistä, niin paha sanoa, kun kierto ollut niin epäsäännöllinen. Dpo on vähän arvailua, mutta max. 12-14. Muistan heränneeni tuossa kohdin yöllä viiltävään kipuun, kuvittelin ainakin, että olisi ovulaatiosta... Ei olisi kovin suunniteltua tämä, mutta hyvinkin toivottua, joten vähän jännittää :)
Jospa se ovis on ollut myöhemmin. :)
 
Se kun moni saa plussia jo dpo 9 eteenpäin luo sellaista mielikuvaa että pitää jo näkyä. Moni saa kuitenkin plussan vasta kun menkat myöhässä. Joten jos menkkoja ei näy niin voi johtua salamatkustajasta mutta testit vaan ei vielä näytä. Toivotaan että olisit raskaana. :)
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy

Yhteistyössä