Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei himotestaajat, oon tässä kierrossa tikuttanu ovista, sen sain näkyviin kiertopäivillä 15 ja 16 noissa testeissä joissa on vahvin viiva. Huvikseni testasin vielä päivien päästä tänään, kun oli yksi tikku jäänyt. Kuvan alimman testi on siis tänään kp21 ja tuohan on aika vahva haamu! Miksiköhän se vieläkin on noin vahvistunu, kun ovishan on jo ollu ja menny. :eek:o_O
 

Attachments

15+5. Olisi muuten mennyt yhteistuhkaukseen mutta mua ahdisti ajatus että mun poika olisi joukkohautaan laitettu. Saatiin ruumiinavauksen jälkeen haudata omaan hautaan. Ei löytynyt mitään syytä. Ainoa selitys vois olla että se bakteeri mikä oli pojassa ja istukassa olisi tappanut. Mutta ei se varma ole.
 
Hei himotestaajat, oon tässä kierrossa tikuttanu ovista, sen sain näkyviin kiertopäivillä 15 ja 16 noissa testeissä joissa on vahvin viiva. Huvikseni testasin vielä päivien päästä tänään, kun oli yksi tikku jäänyt. Kuvan alimman testi on siis tänään kp21 ja tuohan on aika vahva haamu! Miksiköhän se vieläkin on noin vahvistunu, kun ovishan on jo ollu ja menny. :eek:o_O
Kuva ei näy.laita kuva aijaa.com ja linkki tänne niin meki nähään se
 
Sadeyes varovaisesti onnittelen <3!

Theran halaus!! Me taas ollaan valittu yhteistuhkaus siksi ettei mulla ollu voimia ekalla kertaa järkätä mitään hautajaisia. Ja sit kun niitä sattui useampia ajeltiin että kaikki menisi sitte samoin.. Vaikka toissakerta oli kyllä vaikein ku vauva oli jo suht iso.
Rankkoja juttuja. Mäkin lasken usein että missä mentäis jos näin ei olis käyny. Voimia.

Musikk4, joskus kierrossa voi tulla kaksi LH piikkiä joista toinen on hieman vaimeampi oviksen jälkeen. Mut kannattaa varmuudeksi puuhailla :)!!
 
Mimmi92, mä en oo aiemmin ollut raskaana, mutta multakin on tippunut kesän aikana muutama kilo... Luulen, että tää on kyllä vähän harhakuvitelmiin tarttumista, mutta eihän sitä koskaan tiedä... :)

Theranille ja Tammitytölle halauksia, olen vieressä elänyt tollaisen tilanteen, ei ole helppoa jatkaa sen jälkeen eteenpäin :-(
 
Sadeyes varovaisesti onnittelen <3!

Theran halaus!! Me taas ollaan valittu yhteistuhkaus siksi ettei mulla ollu voimia ekalla kertaa järkätä mitään hautajaisia. Ja sit kun niitä sattui useampia ajeltiin että kaikki menisi sitte samoin.. Vaikka toissakerta oli kyllä vaikein ku vauva oli jo suht iso.
Rankkoja juttuja. Mäkin lasken usein että missä mentäis jos näin ei olis käyny. Voimia.

Musikk4, joskus kierrossa voi tulla kaksi LH piikkiä joista toinen on hieman vaimeampi oviksen jälkeen. Mut kannattaa varmuudeksi puuhailla :)!!
Tammityttö kuin myös. Voimia ja halaus. Se oli aluksi mulle että menee yhteishautaan mutta loppujen lopuksi se oli prosessina helpottava. Sain sen tehdä viimeisenä asiana lapseni eteen. Olihan se hautaaminen ja ruumiin hakeminen ym. Rankkaa ja ymmärrän sua mikset jaksanut. Tuo tuntui minusta meidän kohdalla oikealta tavalta surun käsittelemiseen. Rankkoja juttuja kaikkinensa.. :(
 
Kaikille lohduttaneille kiitos. Toki suru on läsnä mutta muuttanut muotoaan. Näin vuosipäivinä se kourasee tietenkin enemmän mut helpottaa koko ajan enemmän.

Toivotaan että sen vauvan mentävän aukon sydämessä saan täytettyä jonain päivänä. <3
 
Mie tein tänään r-testin, kun tänään olisi menkkojen pitänyt alkaa, jos kierto olisi normaali (viime kuussa menkat oli yli 10pv myöhässä), ja tälläista testi näytti. Tätä kuvaa kaveri muokkaili, että sai paremmin näkymään, mutta en tiedä, onko tuo vain viivan paikka mikä siinä näkyy vai voisko se olla jo haamu.. No nyt jos malttaisi odottaa tiistaihin tai keskiviikkoon ja tekisi uuden testin.. Jännää!❤
 

Attachments

Mie tein tänään r-testin, kun tänään olisi menkkojen pitänyt alkaa, jos kierto olisi normaali (viime kuussa menkat oli yli 10pv myöhässä), ja tälläista testi näytti. Tätä kuvaa kaveri muokkaili, että sai paremmin näkymään, mutta en tiedä, onko tuo vain viivan paikka mikä siinä näkyy vai voisko se olla jo haamu.. No nyt jos malttaisi odottaa tiistaihin tai keskiviikkoon ja tekisi uuden testin.. Jännää!❤

Ei näy! :(
 
Heippa kaikille!
Useita vuosia täällä palstalla pyörineenä uskalsin tulla kysymään teidän mielipidettä arvon naiset. Porukka on omista "aktiiviajoista" pitkälti vaihtunut täällä ja hyvä niin!
Tänään mulla kp 33/29-32. Viime kierto oli sellainen, jossa siirsin menkkojen alkua primoluteilla muutaman päivän eteenpäin. Vuoto alkoi kp 35. Mahtaako nuo keltarauhashormonit vaikuttaa ovulaation ajankohtaan seuraavassa kierrossa, liekö kellään tietoa? Koska nyt siis meneillään tuo kp33 ja havahduin siihen että menkat on myöhässä pari päivää..
Testi näytti tältä: http://aijaa.com/chJ8nB

Mietin siis, että onkohan ovis ollut oletettua myöhemmin koska viiva on noin haalea? Menkoista laskettuna olisi tänään rv 4+2-4+4. Siihen nähden tuo viiva on (aikaisempien kokemusteni mukaan) melko heikko. Taustoista sen verran, että meillä on 2 lasta ja kuopusta yrittäessä useita keskenmenoja. Olen tälläkin kertaa varautunut siihen mahdollisuuteen, että tämä jää pelkäksi tähdenlennoksi. Seesteinen olo, ei turhaa panikointia..mihin olenkin sortunut niin monta kertaa aiemmin.

Kovasti plussatuulia kaikille!
 
haamuilijoille viivojen Vahvistumisia. :)

minalo kyllä siellä haamu on. :giggle::)
älä turhaan Vertaile aiempiin viivoihin kun jokainen viiva on yksilöllinen ennenkuin vahvistuu kunnolla.
peukut pystyssä. ja toivottavasti teille tulisi kolmas lapsonen. (y)(y) :love:



Täällä mennään kai dpo 8 tai 9 kpt ?/28-32

oletan vuodon alkavan dpo 15...:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Neiti Näpsän äiti kiitos ja tosiaan toivotaan parasta! (y) Sitä vaan eräänlaisena vanhana konkarina vaistoo nää jutut aika hyvin ja jotenki väkisin vertailee kokemuksia. Seurasin sun taannoista odotusta. Oon tosi tosi pahoillani keskenmenosta. Se veti mielen matalaksi minultakin. :( Yhä ja edelleen uskon ja toivon että saisit lopultakin sen pysyvän plussan! :giggle:
 
Kiitos vaan. :love:
Kyllähän mä oon asennoitunut siihen ettei toista meille tule.
välillä kyllä mietinkin miksi tekisin/haluan lisää lapsia kun periaatteessa on hyvä näinkin. Lisäksi tunnen olevan vanhakin jo :whistle::p:D
mutta mutta..
tietenkin toivon että joskus mutta. en uskoo_O

ajattelinkin aloittaa selibaatin kun täytän 35
ja mun tuurilla kun haarat on kiinni niin PAM! :eek: :D
vuodet opettaa epäkuuloiseksi ja skeptiseksi.


mutta ymmärrän kyllä sinun ajatukset.
pitää yrityksen ja odottelun jälkeen ajatukset seikkailee laidasta laitaan.
ja väkisinkin tulee vertailtua aiempia kertoja.

(y)(y):love:
 
Juuu, kuulostaa hyvältä! Mikset siis kokeilisi heti tuota selibaattijuttua? ;):p:D Ja minäkin ymmärrän tuon skeptisyyden ja toivon menettämisen tunteen. Kyllä sitä lähes 4 vuoden yrityksen aikana ehti ajatella yhtä jos toista.
 

Yhteistyössä