Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei minäpä täällä taas. Tunne raskaudesta pysyi edelleen takaraivossa ja tein uuden testin tässä iltasella. (Kun netissä lueskellut, että joillain ihmisillä, harvoilla, näyttää negaa todella pitkälle ja kaikki muutenkin vaikuttanu normaalilta ja sit ne onki ollu raskaana) Ja testissä näkyy kontrolliviiva ja joku ihmeellinen hento VINO viiva. Onko kellään tullut tuollaista vastaan?
(Voiko se liittyä siihen, että leikkasin testin kahtia? o. O)
http://aijaa.com/fhqK2C
 
Hei minäpä täällä taas. Tunne raskaudesta pysyi edelleen takaraivossa ja tein uuden testin tässä iltasella. (Kun netissä lueskellut, että joillain ihmisillä, harvoilla, näyttää negaa todella pitkälle ja kaikki muutenkin vaikuttanu normaalilta ja sit ne onki ollu raskaana) Ja testissä näkyy kontrolliviiva ja joku ihmeellinen hento VINO viiva. Onko kellään tullut tuollaista vastaan? http://aijaa.com/fhqK2C
Mulla ei kuva näy
 
Dikru tuo vino viiva on väärässä kohdassa testiä. Jos nyt saman viivan näen. Uskoisin, että testin leikkaaminen on haitannut värin tasaista liukumista ja siksi tullut tuollainen. Henk koht en leikkaisi testejä!
 
Täällä on monella kyllä jännät paikat. :)

Joku tais miettiä oman viivan vahvuutta niin mun kuopuksesta tuli haaleampi viiva kuin kontrolli ja nyt se haalea viiva menee eskariin. Tosin lakkasin silloin testaamasta kun sen toisen viivan sain.
 
Moikka! Ilmoittaudun mukaan keskusteluun. Meillä alkoi yritys tässä kuussa 2. Lapsesta.

Ensimmäinen on vm 2013 ja kohta 2v. Esikoinen tärppäsi 1 yk:sta, ja jännää miten kauan tässä menee. Olen kylläkin henkisesti valmistautunut selvästi pidempään yritykseen. Toivoisin tosin että tärppäisi pian, koska kärsin ensimmäisen lapsen saamisen jälkeen sanoinkuvailemattomista/ halvaannuttavista ovulaatiokivuista ja en todellakaan tiedä miten pärjään niiden kanssa jos yritys kestää monta kuukautta. Minulla ollut siis pillerit käytössä vajaan vuoden koska ne ovat kai paras apukeino ettei ovulaatiota tulisi. Lääkkeitä olisi tarjolla, ja ne auttaa vähän- ei silti edes kokonaan, ja osa lääkeistä on sellaisia mitä en uskalla ottaa, jos häiritsee ovulointia tai kiinnittymistä. Paracetamolilla mentiin viime ovis ja voin kertoa että olin erittäin lähellä etten vaatinut että mies vie mut päivystykseen. Olin niiiin kipeä! Olivat kuin pahimmat synnytyskivut konsanaan.

Mulla on tänään kp 24/28 ja dpo 8.

Ostin ensimmäistä kertaa niitä liuskaraskaustestejä ja tein eilen ja tänään piruuttani yhdet. Tämän päiväsessä tuli viivanpaikka. Huomenna pitää tehdä aamupissasta ja varmaan joka aamu on se niin jännää puuhaa!!
Esikoisesta sain ekan haamun 3+4, mutta jossain ultrassa kyllä sanottiin että raskaus olisi 3 päivää edellä. Silloin en tiennyt ovis päivää. Tuurilla mentiin.

Mutta siis plussatuulia kaikille!!
 
No hö! Älä nyt silti vielä luovuta. ;) On vielä sullakin aikaa saada se plussa. Joskus se vaan antaa odotuttaa itseään. :love: (tarkoitin tätä kiertoa että voi vielä se plussa yllättää :D )

Muoks. Mulla kun on ollut noita vihreäpäisiä r-testejä..:ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
No mut taidan kokeilla tuota.

Mä olen miettinyt näiden kahden ja puolen vuoden aikana samaa että tuo meidän yhteinen lapsi taitaa olla onnekas sattuma.
Ei toki ole noin kauan yritetty kuin te.
Mutta mun sisko yritti yli 10v. Hoidoilla ja ilman. Sitten luovutti.. Ja pam.. Nyt heillä on yhteinen tytär.
 
testaile vaan niin tiedetään jatkossa onko hyvä.

kyllä mä veikkaan että te saatte yhteisen nopeampaa kuin me saadaan toinen.
mä en enään oikeastaan pode edes mitään vauvakuumetta. eikä ns. yritetä vaikka tikutan välillä ovista. ja harrastamme seksiä useasti.
sitä kun harrastaa ihan vaan omaksi iloksi. :whistle::whistle:

enään en oleta että mitään tulosta tulee.:sick:
 
Eikös toi uittaminen ole nykyaikana halvempaakin verrattuna muihin harrastuksiin.:p

Mieluummin mä mahdolliseen plussa testiin uhraan jokusen kympin kuukaudessa kuin aktiiviseen harrastuksiin useampaa satasta. o_O:rolleyes::D


ja eikös sulla kierto heitä vasta puolta väliä niin älä luovuta! KUN nyt kumminkin plussat tässä kierrossa. :love::D

Kohta mä yksin pyöritän tätäkin ketjua kun odottelen lähetystä saapuvaksi. Kun muut vaan plussaa:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
No mä poltin ennen tupakkaa (en raskauden aikana).. sitä kalliimpaa harrastusta saa etsiä.:rolleyes:
joo mulla ovis varmaan ensiviikolla. :love: ja tänään tosiaan tilasin raskauskeijusta 30kpl herkkiä ovistestejä. :ROFLMAO:

mä mietin tässä että kauheasti ei samoja nimiä täällä enää pyöri. Mikä on hyvä että on plussannut suurin osa. (y)
 

Yhteistyössä