Hakutulokset

  1. Phoenix

    Moderoitiinko se mun linkki pois?

    maksetuista mielipidekyselyistä siis, vaikka kukaan ei ole penniäkään siinä keneltäkään vailla :(
  2. Phoenix

    Mitä tekis kangastateista?

    Tulipa poimittua pari kiloa kangastatteja, ja haluaisin tehdä niistä jotakin muuta kuin "perinteistä" paista voissa ja hauduta kermassa -kastiketta. Vinkkejä? =)
  3. Phoenix

    *** Lauantain biisipino ***

    Pitikös se minun tää lista nyt aloittaa ku ei ala muuten näkyä? :D Toiveena on, että biisin pitää olla positiivinen tai muuten hyvällä tavalla hauska :) Aloitan tällä: Cheek - JippiKayJei http://www.youtube.com/watch?v=pzGNWayhrZw
  4. Phoenix

    Toisen onni :)

    Olipa tosi mukava lukea että "vispilällä" ja monella muullakin on elämä muuttunut paremmaksi kuluneen vuoden aikana :) Vaan kertokaapa te "ei varmasti onni jatku kauaa" -tyypit, mitä teille antaa(?) tuon tyyppinen kommentointi ja asioiden negatiivinen vatvominen? Mukavampaa on ainkin omasta...
  5. Phoenix

    Kauanko aikaa tatteja pitää kuivattaa kiertoilmauunissa?

    Pellillisen laitoin siivutettuina n 30 asteiseen kiertoilmauuniin joskus kolmen aikoihin. Meneekö tuossa se 6 tuntia, mikä oikeilla kuivureilla vai kauemmin? Aika ylläri oli, kun löysin punikkitatteja tuosta ihan läheltä :)
  6. Phoenix

    Mediamaksun vastustajat, nimi tänne

    Löytyihän tuosta asiasta jo adressi, eikun allekirjoittamaan. http://www.adressit.com/mediamaksu
  7. Phoenix

    TOSIHELPPO hyväkarppiateria :)

    paketti sikanautajauhelihaa (hox, sianrasva on terveellisempää kuin naudan) pussi pakastevihanneksia (esim. Lidlin kesäkurpitsa-oliivi ja mitäsiinäoli :xmas: ) paistamiseen öljyä mausteeksi vaikka pippuria, paprikaa / chiliä, soijakastiketta, valkosipulia ja yrttejä :) Jos on enemmälti...
  8. Phoenix

    Mitä mieltä kuvasta? :)

    http://farm3.static.flickr.com/2501/3956270974_2667b2d6fa.jpg "räiskin" yks ilta kameralla taivasta kohti ja tällainen skene löytyi. ei oo photoshopattu kuin vähän värejä kirkkaammaksi :)
  9. Phoenix

    Oviverho?

    Moikka, onko joku nähnyt vielä jossakin myynnissä muovihelmistä oviverhoa? Haussa olisi kaksi kappaletta läpikuultavilla punaisilla helmillä varustettua verhoa. Saa olla minkä muotoisia tahansa. Mut mistä löytyis?
  10. Phoenix

    2+ Motoristit pinoon :)

    Ihan muuten vaan B) Ja mikä fillari? Mulla V4 500cc Honda
  11. Phoenix

    Kämppä kaverille? (Oulu ja ymp.)

    Kaverilla olis tarve edulliselle RT-kaksiolle tms. Kokenut melko kovia eikä jaksais keskittyä nyt asiaan... Olisko kellään vinkkiä vapaista asunnoista? Netti on jo pengottu läpi :(
  12. Phoenix

    Home ja lämpöily

    Tulipa mieleen, onko kellään kokemusta, voisko lämpöily ja home olla yhteydessä toisiinsa? Mulla on ollu kunnostettavana 100v lipasto, jota on säilytetty piiiiitkän aikaa hometalossa, tosin eristämättömässä tilassa. Viime torstaina rappasin siittä maaleja irti pidemmän tovin ja siitä lähtien...
  13. Phoenix

    Tahtoisko joku Oululainen lähtä kaveriksi lenkille? =)

    Mahtava ilma ja kaverit jumittaa jossakin, tai sitte ovat jo ulkoilemassa :D Haluaisko joku lähtä ulos ja tutustua? Pääsen kyllä autolla minnepäin Oulua vaan :)
  14. Phoenix

    Herneet

    Kokkikolmonen iski... :D Ostin nuita kuivattuja herneitä joulupöytään ku kaupassa ei ollu enää pakastettuja :D Mut maku on kaukana pakastetuista :D Saako niistä mitenkään etes jotakin sinne päin? :xmas:
  15. Phoenix

    Rva.x tänään täällä?

    Jos olet, niin please, kerro mikä on se onnemme salaisuus? On-Off -systeemi on ihan liian rankkaa molemmille, mut kun ei oikein erossakaan osata olla :(
  16. Phoenix

    G: Moniko tekee kaikki jouluruoat itse alusta loppuun?

    :wave: Ja ihan sen takia, että on edullisempaa ja paremman makuista :)
  17. Phoenix

    G: Erikoisia ja pakastettavia jouluruokia? =)

    Hei! :) Laittaisitteko pinoon ideoita vähän erikoisemmista jouluruoista, joita voipi pakastaa? Tällä hetkellä mun menu sisältää vasta nauris- ja lanttulaatikon, herneet, perunat ja luumupossufileen.
  18. Phoenix

    Apuva! Paha moka / unohdus!

    Koko viikonloppu menee helevetin kalliilla, ja maksetulla kurssilla... ja minä tollo unohdin, että isän 60-v synttärijuhlat on huomenna! Maanantaina olis vasta virallinen juhlapäivä, joten jotaki toivoa on tuo tilanne pelastaa, mut mitä hemmettiä mä keksin lahjaksi tällä aikataululla, joka...
  19. Phoenix

    Päätin alkaa yrittäjäksi, onko täällä muita? :)

    Sain tarpeekseni työnantajani hommista jo ajat sitten ja tuskinpa ilman mammalomia olisin siellä näin kauaa edes roikkunut... :/ Maanantaina meen starttirahapalaveriin ja sitä ennen pitäisi kirjoitella liiketoimintasuunnitelma paperille :) Onko täällä muita palkallisesta elämästä yrittäjäksi...
  20. Phoenix

    Poliittinen kysymys: EI MUUTEN OO PAKKO AVATA! ;)

    Miks äänestätte Vasureita? Esim. Kemi on vasuri/demarivaltainen kaupunki, ja on mm. joutunut lomauttamaan työntekijöitä kun ei saa muuten taloutta kuriin. Sitäkö te haluatte? http://www.kemi.fi/kanslia/vsuhde.htm http://www.kemi.fi/hallinto/Tunnuslukuja%202007.pdf Verratkaapa vaikka...

Yhteistyössä