2+ Motoristit pinoon :)

BTW, suositelkaapa toista Hondaa tällaselle persjalkaselle kuskille? Tuo mun keksintö on tosiaan VF-500 ja jouduin reilut 3cm kaivamaan penkin pehmusteita pois että jalat yltää maahan. Tekis vaa mieli tehokkaampaa konetta, mut kyykyistä on kyllä aika hankala löytää :( Customi ei oo mun juttu, vaikka komeita ovatkin...
 
Yksvaan
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
BTW, suositelkaapa toista Hondaa tällaselle persjalkaselle kuskille? Tuo mun keksintö on tosiaan VF-500 ja jouduin reilut 3cm kaivamaan penkin pehmusteita pois että jalat yltää maahan. Tekis vaa mieli tehokkaampaa konetta, mut kyykyistä on kyllä aika hankala löytää :( Customi ei oo mun juttu, vaikka komeita ovatkin...
Minkä pituinen olet, kälyni ajeli 600 cebarilla ihan vaivatta, oisko 163 cm?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Alkuperäinen kirjoittaja minäsinämetehe:
Yamaha virago 535
Voi ei, exällä oli ja kamala ajettava (kyykyn jäljiltä)
Kyykky ja customi on NIIIN eri juttu. Mulla oli aikoinaan myös Virago harjoittelupyöränä ja helppohan se on ajella ja mukavakin pienemmässä ajossa. Pidemmässä matkassa kaipaa katteita suojaksi jos on kyykkänöihin tottunut. Toisaalta tällaisella lyhyellä kuskilla sormet puutuu kyykyllä ajettaessa turhan nopskaan.
Molempi parempi? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
BTW, suositelkaapa toista Hondaa tällaselle persjalkaselle kuskille? Tuo mun keksintö on tosiaan VF-500 ja jouduin reilut 3cm kaivamaan penkin pehmusteita pois että jalat yltää maahan. Tekis vaa mieli tehokkaampaa konetta, mut kyykyistä on kyllä aika hankala löytää :( Customi ei oo mun juttu, vaikka komeita ovatkin...
Minkä pituinen olet, kälyni ajeli 600 cebarilla ihan vaivatta, oisko 163 cm?
Lyhempi... :D 157 :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja MrsCabDriver:
Kyykky ja customi on NIIIN eri juttu. Mulla oli aikoinaan myös Virago harjoittelupyöränä ja helppohan se on ajella ja mukavakin pienemmässä ajossa. Pidemmässä matkassa kaipaa katteita suojaksi jos on kyykkänöihin tottunut. Toisaalta tällaisella lyhyellä kuskilla sormet puutuu kyykyllä ajettaessa turhan nopskaan.
Molempi parempi? =)
Tottumiskysymys... :) Mä ajelen tuolla kyykkyhondalla satoja kilometrejä (juhannuksena 2 pv 1400km) ilman ongelmia. Tosin ei oo mikään kikseri, ajoasento on aika lähellä esim. erkka 6:sta
 
Yksvaan
Hei, jos sormet puuttuu, vaihtakaa kytkinkahvat!
Itse olen tosi pienikätinen, mutta kun vaihtaa ne sellaisiin "matalampiin" malleihin, tai miten niitä vois kutsua, niin jo helppaa!
 

Yhteistyössä