Hakutulokset

  1. Ä

    vauvauutisia

    onnea!
  2. Ä

    Kuka uskaltaa harmaantua?

    Mua haittaa harmaat niin paljon,että haluan ne piiloon.Enkä maksa itseäni kipeäksi vaan kotona värjätään ja,kun värjää vain juurikasvun,niin yhdestä väriainepakkauksesta riittää kolmeen värjäyskertaan.Näin minua neuvoi oma parturikampaajani.Ja kuten edellä joku sanoi:Ehkä joskus tulee aika,että...
  3. Ä

    onko liian

    Ei tietenkään ole,jos itse tykkäät otsatukkaa pitää.Eihän se sitte muille kuulukkaan,kuin sulle.Oon ite nyt 46v.ja pidän otsatukkaa välillä ja saparoita.Jotkut voi ajatella,että liian vanha pitämään saparoita,mutta siinäpähän ajattelevat.Eihän otsatukan yms.pitämisessä ole mitään ikärajaa...
  4. Ä

    haluaisin vielä vauvan, mutta...

    Rohkeasti yrittämään vaan.
  5. Ä

    Sittenkin...

    Voi miten hienoa!Onnittelen lämpimästi serkkuasi!
  6. Ä

    Syrjintää

    Voi olen iloinen puolestasi.Lämpimät onnitteluni sinulle!
  7. Ä

    myoomat

    Mulla on ollut 1 myooma varmaan yli 10v.Ei se oo mitenkään oireillu.Lapsenkin tein vielä 4.5v.sitten.
  8. Ä

    täälläpä onkin oikeasti yksi mummo ja äiti! onko muita?

    Täällä iso-äippä Etelä-Pohjanmaalta.Mun omat lapset:1.tyttö s.1978,2.Tyttö 1980(hänen lapsensa:poika s.2000 ja tyttö s.2005)3.tyttö s.1982(hänellä poika s.2002)4.poika s.1989 ja Hännänhuippuna oma rakas iltatähtemme tyttö joka syntyi 2002.Ja itse täytän lähiaikoina 46v.
  9. Ä

    Raskaanako?

    Minulla ei ollut mitään raskausoireita ennen testiä,mutt silloin,kun menkkojen oisi pitänyt alkaa oli juuri samanlaisia tuntemuksia,kuin on menkkojen alkaessa ja ajattelin,että menkat alkaa taas,mutta raskaanahan sitä oltiin.
  10. Ä

    Kun olit teini-ikäinen...

    Hurriganes,Vicky,Alwari Tuohitorvi,Badding,Sammy Babizin,Danny(Armi myöhemmin)Muska,Bay City Rollers,Osmond,Gary glitter ym.
  11. Ä

    Onko muita noin 43-v. lasta toivovaa tai saanutta?

    Minä sain viidennen lapseni 4 vuotta sitten kesällä.Tyttäreni on nyt siis 4v.ja itse täytän marrask.46v.Lapsen saadessani olin 41v.7kk.Muut lapseni ovat nyt 28v,26v,24v ja 17v. Lapsenlapsiakin on 3.Poika,joka täyttää ensi keväänä 7v.Toinen poika,joka on oman tyttäreni kanssa saman ikäinen ja...
  12. Ä

    Teini-ikaisten poikien aidit

    Pakko liittyä sen verran keskusteluun, etten voi kun kummastella.... Siis, että se on vain ja ainoastaan tytön "vika/halu" jos sattuu tulemaan raskaaksi?? Haluaa TEIDÄN pojaltanne ainoostan rahaa?? Meilläkin on poika, täyttää just 16 vuotta, enkä TODELLAKAAN syyttäisi ainoastaan tyttöä jos niin...
  13. Ä

    Huhuu, Uki-Rauma

    ja lähiympäristö!! Löytyiskö uusia ystäviä 31 vuotiaalle viiden lapsen äidille? :) Laita vaikka yy:tä?
  14. Ä

    jonkun moka joka saa sinut...?

    Näin lähiaikoina taitaa olla se että kirjoitin KOKO aloituksen täyteen virheitä... :/ :/ :/
  15. Ä

    kirjeystävä!!!

    Mullekkin voi kirjotella... Olen 4 tytön äiti (+yhden pojan "vara" äiti). Ikää 30v. Lisäksi perheeseen kuuluu mies ja iso liuta kaikenmaailman elukoita! Minuliina@luukku.com
  16. Ä

    1974

    Länsi-rannikolla asustellaan. Tytöt 11v, 6v, 2v3kk ja 9kk. Olen syntynyt marraskuussa -74, mieheni hiukan vanhempi.
  17. Ä

    kysyn vain, en yleistä...

    Minä sain ensimmäisen lapseni aika nuorena, olin 19v. Mielestäni silloin jo asetettiin kovat paineet nuorelle synnyttäjälle, äidille. Piti olla ns super-äiti ja silti sai kuulla kommentteja siitä miten "toikin nyt osaa vahinko lastaan hoitaa"... Eikä lapsi tosiaan ollut vahinko, olin...
  18. Ä

    Tapaatteko samanikäisten äitejä/vanhempia?

    "Mistä saan uusia ystäviä, aitoja ihmisiä, normaaliin kanssakäymiseen.....? " Tällaisia ihmisiä minäkin kaipaisin. Monesti lasten ikä on kanssakäymistä rajoittava tekijä. Ymmärrän sen hyvin, kun itsellänikin on n. vuoden vanhan lisäksi kaksi aikuista lasta. Tekemiset ja olemiset tapahtuvat...

Yhteistyössä