Hakutulokset

  1. U

    Joulukuiset 2018

    Moikka! Tein positiivisen testin torstaina ja lauantaina varmistin vielä digillä, jossa luki "raskaana 2-3". <3 Tulossa on toinen lapsi, esikoinen täyttää tällä viikolla 1v5kk. Laskettu aika on menkoista laskettuna 27.12 tai oviksesta 29.12. Tikutin oviksen ja tunsin sen myös hyvin selvästi...
  2. U

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Ehkä minäkin uskallan liittyä joukkoonne. Sain keskenmenon tammikuun alussa rv 8+5, se oli aika kova paikka mutta nyt uudet tuulet puhaltaa. Yhdet menkat oli välissä ja torstaina sain haalean plussan testiin. Pitihän mun vielä varmistaa joten perjantaina tein digin jonka mukaan raskaana ollaan...
  3. U

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Uskaltaisinkohan minäkin liittyä tänne. Plussasin 6.12 ja nyt on menossa rv5. Pahaa oloa ei ole vielä esiintynyt mutta väsymystä senkin edestä :) Raskauslaskurin mukaan laskettu aika olis 13.8. Eka neuvola varattu ja se on tammikuun puolella. Minäkin olisin kiinnostunut liittymään myös...
  4. U

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Pahoitteluni taas hiljaisuudestani. Tuntui, että ajatukset pyörivät liikaa vauvajutuissa, joten sen takia pidin taukoa kaksplussasta. Ja se ilmeisesti auttoi koska viikko sitten sain plussan testiin.:love: Neuvolakin on jo varattu.. Jännää. :) En ikinä olisi uskonut, että tästä kierrosta...
  5. U

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Me ei päästy tähän plussa-aaltoon mukaan vaan eilen alkoi yk 2. Nyt taas ovista ootellaan ja toivotaan, että tästä kierrosta tärppäisi :) Onnea kaikille plussanneille!
  6. U

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Tervetuloa kaikille uusille! Täällä alkoi eilen yk 2. Nyt siis taas ootellaan ovista :) Pillerit lopetettuani mulla halut kasvoi selvästi, aina kun mies vain vihjasi asiasta niin heti lähdin leikkiin mukaan.. :LOL:
  7. U

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Täällä piinailut menossa..nyt 27/29-30. Huomenna ehkä testaan.:) Oon melko varma ettei tärppiä ole käyny kun mitään oireita ei ole... Väsymystä on ilmassa mut luultavasti se johtuu vain töihin palaamisesta kesälomalta :)
  8. U

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Täällä piinailut menossa. Menkat alkaa ehkä su-ma jos alkaa. Mulla ei ole juuri mitään oireita, joten en usko että olisi tärppi käynyt. Väsymystä on ollut jonkin verran mutta se luultavasti johtuu vaan työhön palaamisesta kesäloman jälkeen :) Saa nyt nähdä milloin testaan ekan kerran.;)
  9. U

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Saankos minäkin liittyä teidän seuraan :) Enimmäkseen olen seuraillut vauva haaveissa 2016 ketjua ja sinne pari viestiä kirjoitellut. Ehkäisyn jätin pois kesäkuussa ja nyt alkoi varsinainen yritys eli yk1 :) Jännää. Tänä aamuna bongasin oviksen. Aamupäivä meneekin mukavasti tän ketjun viestejä...
  10. U

    Vauva vuodelle 2016 <3

    En ole minäkään tänne pariin kuukauteen kirjoitellut. Ehkä nyt aktivoidun kun yrityskin alkoi :) Kesäkuussa jätin ehkäisyn pois ja viime kierto jäi käyttämättä kun molemmat oltiin koko ajan reissussa. Samalla tuli huomattua, että kierto on suht sama kuin ennen pillereitäkin. :) Nyt alkaa siis...
  11. U

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Onnittelut kaikille plussanneille! Itsellä kirjoittelu on vielä melko vähäistä kun yritys alkaa vasta parin kuukauden päästä. Huomenna alkaa viimeinen pilleriliuska ja sit odotellaan normimenkat ennen kuin aletaan yrittämään :) Luen kuitenkin teidän kuulumisia joka päivä ja enköhän itsekin...
  12. U

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Unelmoida, 26, 7-8/15, 1.lapsi :) Kiitos kun Mooimama jaksoit tehdä listan ja päivitellä sitä. :)
  13. U

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Kaipa minäkin voisin liittyä joukkoon kun kerran oikea ketjukin löytyi. Olen seuraillut eri ketjuja jo vuoden ajan mutta en ole mitään kirjoitellut kun ei ole ollut ajankohtaista. Nyt kuitenkin vihdoin on vuosi mennyt ja meillä alkaa yrittäminen heinä-elokuussa. :) Pillerit jätän pois jo...
  14. U

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Pitäisiköhän itsekin liittyä joukkoon. Olen jo puolitoista vuotta kuumeillut ja seuraillut kaksplussaa :) Viime kesänä miehen kanssa sovittiin että nyt heinä-elokuussa saa yritys alkaa :) Jätän pillerit jo kesäkuun aikana ja kumilla mennää niin kauan et kierto normalisoituu. Jännää, odottaa ensi...

Yhteistyössä