Hakutulokset

  1. M

    synnytyksen kesto???

    synnytys kesti 18 tuntia ja ponnistus vaihe 1.5 tuntia,mutta tytöllä oli kait pää huonossa asenossa niin sen takia sit venähti toi ponnistus.Imukupilla sitten saatiin lapsi ulos
  2. M

    Mitähän voisi olla??

    Mustikka itsessään on muista marjoista poiketen ummettavaa sorttia, eli ei tartte olla allerginen kun jo lyöpi mahan kovalle pienestäkin määrästä, jos on siihen taipumusta. Itse en aikuisiälläkään voi mustikkaa siksi syödä.
  3. M

    Onko ihminen ja eläin samalla viivalla?

    kyllä eläimet ovat saman arvoisia kuin ihmiset.Mulla on aina ollut koira ja en voisi elää ilman karvaisia ystäviämme,on ollut myös kaloja,gerbiili josta allergian vuoksi jouduin sitten luopumaan ja ompas tullut pelastettua yksi kesä kissakin,Reetu kisu ei ole kyllä meillä vaan sai kodin...
  4. M

    G: Minkä rotuisia koiria teillä on?

    meil on Tanskandoggi uros 3v. ja tää kaveri onki aika itsepäinen tapaus :'( ei voi puhua muista dogeista ja meitin pojasta samana päivänä on niin erikoinen tapaus
  5. M

    Lasten huostaanotot

    \ sillon kun olin lastenkodissa siellä oli paljon lapsia jotka olisi halunneet tulla adoptoiduksi, mutta kun vanhemmat pitää kynsin hampain kiinni omastaan. vaikka oli huostaanotettu pitää vanhempien luovuttaa lapsi kokonaa ja antaa lapsi adoptioon siis vanhemmilla on silti tässä suhteessa...
  6. M

    Lasten huostaanotot

    parempi se huostaanottokin kuin elää huonossa kodissa. on se onni että nykyään huostaanotetaan helpommin kuin ennen. itse jouduin elämään liian kauan "kotona" ennen kuin huostaanotettiin. huostaanotoissa ei mielestäni ole mitään "vikaa". vaan ns vanhemmissa, mitä lie i.diotismia litkineet...
  7. M

    Mitä maitoa 1-vuotiaalle?

    \ meillä kans juuaan luomuu.alotettiin ihan tavallisella sinisellä maidolla mut herra alko haisee niin kovin ni koitettiin sitte luomuu..ja luomusta ei tuu mitään, minäkin jopa voin juoda sitä.tulee ittellenikin maha kipeeks tavan maidosta, mut luomuu voi juoda vaik kuin monta purkkii...
  8. M

    pullosta eroon

    toisaalta mun juttu ei nyt varmaankaan auta sua mitenkään mutta meil vaa jäi pullo ittestään pois...poika oli 1v ku lopetti yösyömisen, ja siitä lähtien ei olla pulloo tarttettu eikä poika oo sitä kaivannukkaa...saa nähä miten meillä menee toi tutista vierotus...se voiki sit olla kahta...
  9. M

    maitoallergia tav. maitotuotteisiin siirryttäessä?

    \ Kannattaa kokeilla luomua.meijä pojalle ei sovi ihan tavallinen maito, poika alkaa haisemaan TOSI pahalle ja maha menee kovaks jo ihan pienestäkin määrästä..luomua ollaan sit vallan käytetty, mäki jopa voin sitä juoda ilman et maha tulee kipeeks.. :D
  10. M

    äidinmaidon luovutuksesta

    Täällä olisi yksi MANSIKKI,jolta maitoa tulee ja paljon. Lypsämään joudun usein,kun tyttö ei syö kun 5 min toisesta tissistä 3 tunnin välein. Oisinkin kysellyt kokemuksia luovuttamisesta? Paljonko pitää tulla ylimääräistä,että kannattaa luovuttaa? Jos joku on luovuttanut,kertoisitko? Tiiän,et...
  11. M

    ripuli

    Onko muita joiden lapsella ollut allergiaa, jonka oireena pelkkä ripuli , ei ihottumaa eikä kuivaa ihoa. Mille ollut allerginen? Kysely koskee rintamaidolla olevia vauvoja.
  12. M

    mikä korvike maitoaltistuksen ajaksi?

    Mitä oireita sun kolmekuisella on?
  13. M

    miten on

    1v neuvolassa sanottiin että pitäisi tuttipullo jättää pois, kuulemma kun tutista imee ni maito kerääntyy hampaisiin ja aiheuttaa reikiä...mutta sitte mietittiin kaverin kanssa sitä, en tajunnut kysyä neuvolasta, että entäs tissi sitte? jos vielä imettää 1v ja yli ni samanlaillahan se maito...
  14. M

    Minkä ikäiselle vielä korviketta?

    meillä justiinsa oli 1v neuvola, neuvolassa katottiin vähä pahasti että annan vieläkin korviketta herralle...sen takii korviketta ei suositella yli 1vuotiaille ku siinä on liikaa valkuaisaineita, jos oikein muistan...vannomaan en mee, mut muistaakseni se oli tuo valkuaisaine... :whistle:
  15. M

    Kavereita Itä-Helsingistä 4-v tytölle ja -82 äidille

    Eli siis 4- vuotias tyttö ja 23-vuotias äiti kaipaa seuraa. Asutaan Vuosaaressa. Tällä hetkellä opiskelen viimeistä vuotta joten aikaa jää lähinnä viikonloppuisin. Myös illalla olisi kiva käydä kävelemässä. Yksin kun ei tule lähdettyä. Etenkin toi 4- tyttö kaipaa leikkikaveria. Perheen ainut...
  16. M

    IHANA PILATES!!

    \ mä löysin huutonetistä, lita hakuun pilates niin varmasti löytyy, 10e:stä lähtien!
  17. M

    KUORRUTUKSIA

    löytyiskö lisää? :attn:
  18. M

    KUORRUTUKSIA

    \ oi KIITOS!kiva ku joku ees laittoi! :flower:
  19. M

    KUORRUTUKSIA

    Eli jos tähän kerättäis parhaat kuorrutukset, jotka on oikeasti hyviä ja "kovettuu" hyvin,esim. mokkaruuduille,kuivakakuille... KIITOS ETUKÄTEEN! :flower: B) niin ja mulla ei valitettavasti oo mitään hyvää kuorrutusta itellä.. :ashamed:
  20. M

    KUORRUTUKSIA

    Eli jos tähän kerättäis parhaat kuorrutukset, jotka on oikeasti hyviä ja "kovettuu" hyvin,esim. mokkaruuduille,kuivakakuille... KIITOS ETUKÄTEEN! :flower: B)

Yhteistyössä