Hakutulokset

  1. B

    Joulukuiset 2019

    aika aikasin mentiin, riskillä, 6+5. vastasi myös 6+5, mutta onneksi myös syke näkyi selkeästi jne. :)
  2. B

    Joulukuiset 2019

    Moikkaa! Ryhdyin toiseksi ylläpitäjäksi fb-ryhmään, eli mulle voi myös laittaa viestiä! Meidän kuulumisia: käytiin torstaina varhaisultrassa, syke näkyi selvästi ja viikot varmistuivat. LA edelleen 6.12. Eli tänään 7+0. Kohtu ilmeisesti todella edessä, piti hulluna taitella asentoa, ennenkuin...
  3. B

    Joulukuiset 2019

    6.12. Blue-bell, toinen, NKL Joo, aktiivisempi olen tuolla fb ryhmän puolella. Sinne perhe-arteen mekin mennään. En ole vielä varannut varhaisultra-aikaa kylläkään. Neuvola sit rv9+0. Bluebell ja beibu 5+1.
  4. B

    Joulukuiset 2019

    @PiKKuiNeN- mä laitoin viestiä myös! ...vaikka siis nää mun testit on tämän näköisiä: https://aijaa.com/M4yGDw (Välissä yks erilainen on apteekin)
  5. B

    Joulukuiset 2019

    muakin kiinnostais joku ryhmä. facebook tai whatsapp. facebookia en kovin aktiivisesti käytä, mutta voisi se olla silti kätevämpi kuin tämä foorumi.
  6. B

    Joulukuiset 2019

    Kirjoitin eilen väärin pari asiaa, siis oon tehnyt Rfsu testejä ja yhden apteekin oman. Apteekin testi olikin kyllä vähän vahvempi positiivinen ja tänä aamuna sentään rfsu testikin hiljalleen tummunut. Edelleenkään ei vaan ole tosiaankaan täysin vahvoja. Täytyy vain luottaa... Nyt loppui...
  7. B

    Joulukuiset 2019

    Oon nyt 4 liuskatestiä tehnyt, toosi hitaasti tummenee viivat... on kyllä siis ihan selkeästi punertavat, mutta edelleen mun mittarilla "haamuja". Tänään pitäisi olla kuitenkin rv4+0, esikoisesta oli tässä vaiheessa jo ihan kontrolliviivan vahvuinen, tuulimunasta en muista, mutta pelkään että...
  8. B

    .

    On ok <3 täytyy vaan toivoa parasta, ei tässä muuta voi!
  9. B

    Joulukuiset 2019

    No mä vasta plussasin eilen, mutta vauva tulossa kunnes toisin todistetaan! Esikoinen ehtisi juuri täyttää 4 vuotta, jos tämä toinen lapso syntyisi laskettunaan eli 6.12.
  10. B

    .

    :love:oli se apteekinkin testi jonkinlainen plussa. Ei todellakaan täysvahva, mutta selvä tulos kuitenkin! Tässä jo kuivuneesta kuva (unohdin kuvata heti: https://aijaa.com/FfxI0V Voimia kaikille, joilla vuotoja tai muuta ei toivottua <3
  11. B

    .

    kiitos tsempeistä <3 ihana toi 2019 äitiyspakkaus... kumpa saisin sen :D eli oikeasti pysyisipä tämä mahdollinen vauvanalku matkassa <3 huomisaamulle ostin apteekin oman testin. jännittää! (tein kyllä päivällä toisenkin sellaisen rfsu liuskan, kun niitä oli kaapissa ja myös se iltapäiväpissoilla...
  12. B

    .

    Kiitos, @Wintersun @quinque @Päppyrä <3 Joo, täytyy varmaan huomenna tai ylihuomenna testata jollain muulla. Noita pahamaineisia rfsu testejä on vielä muutama kaapissa. Viimeksi kun oon ollut raskaana, en tainnut muistaa ollenkaan edellisten menkkojen alkamispäivää, että saatoin tietty testata...
  13. B

    .

    Huomenta! Se on kp28 ja oletettu dpo13 tänään, tein aamupissasta raskaustestin ja ihan sairaan haalea haamu/viivanpaikka taas tuli. Se vähän huolettaa että kun menkkojen tänään tai tässä lähipäivinä pitäisi alkaa, että eikös pitäisi sitten jo olla ihan selkeä positiivinen jos se positiivinen...
  14. B

    .

    No pitihän se arvata etten malttanut odottaa testaamista... tänään kp 25 ja dpo10 ovis-oloista, mutta nega ainakin toistaiseksi. No haaleaakin haaleampi viivanpaikka tuli, aluksi mun mielestä "ihan punersi", mutta hetken päästä en enää osannut sanoa. Ja täällä oon nyt lukenut ettei ton...
  15. B

    .

    No jos olisin nyt raskaana, laskettu ois 6.12. Vähän on vihlonut päivittäin vasemmalla, mitä ikinä se voiskaan tarkottaa. Joka tapauksessa, menkkojen oletettu alkamisaika ois 26.-28.3. Vielä hetki.
  16. B

    .

    @Utuliina kiitos, mainio! @hitvetti mustakin selvästi näkyy viivaa, mutta ymmärrän ettei tee vielå mieli kertoa puolisolle. Esikoisesta tuo ei todellakaan uskonut edes mun silmiin jo ihan selviä plussia :D Vai vielä 10 päivää pitäisi jaksaa odotella ennen testailua ;) saas nähdä maltanko...
  17. B

    .

    Kysymys! Milloin on jo teoriassa mahdollista testata ja tutkia oisko haamua testissä :D tietty kun menkkojen tulisi alkaa, mutta jos on hätähousu?
  18. B

    .

    Mulla siis kp 17, en tiedä tarkalleen koska oli ovulaatio (jos edes oli), mutta lima käytännössä vettä tosta kp15 alkaen, sen perusteella päättelin että vois olla oviksen tienoilla. Taustaa sen verran, oon ollut kahdesti raskaana, yks km viikolla 12 ja sen jälkeen yks lapso vm 2015. Nyt alkanut...
  19. B

    .

    moikkes! hyppään kyytiin, josko vielä ehtis 2019 vuodelle napata. yk 1 menossa vasta, kp16, eli näinä päivinä pitäis onnistaa jos onnistaa. kaikkea hyvää kaikille <3
  20. B

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    uusi ketju luotu päivityksineen :)

Yhteistyössä