Hakutulokset

1. B

Marraskuun mussukat <3

:flower:5.3.2015:flower: nimi / ikä / monesko lapsi / sairaala / tyttö vai poika (-olo nyt tässä vaiheessa) 1.11. sannni 24 kolmas HYS 2.11. janlind 28 kolmas SatKS Lillamii 28 toinen SEKS 3.11. MelodyPop 33...
  2. B

Marraskuun mussukat <3

Hei ihanaa onnea kaikille uusille plussanneille, lisäilen teidät listaan ihan kohta :))!! Tänään yritin käydä inisemässä kättärillä jos voisin saada varhaisultran sieltä kun mukamas en tiennyt onko plussa edelleen tuulimunan jälkeisiä vai jo uusi raskaus... :D (todellisuudessa tiedän että...
  3. B

Marraskuun mussukat <3

onnea heidip*!! :) toivotaan että kaikki menee hyvin, lisäsin sut listalle! Neuvolantäti(mikä on korrekti nimitys tälle :D?? neuvolavirkailija????) sanoi puhelimessa, että uskotaan sitä digitestiä ja että sen mielestä olisi menossa 4+jotain viikot, mutta tänään soitin neuvolan kehoituksesta...
  4. B

Marraskuun mussukat <3

päivitän tohon listaan nyt jonkin aikaa, sitten kun jää pahasti jälkeen laitetaan uusi :) niin ja parannusehdotuksia saa antaa, jotan sarakkeita lisää?
  5. B

Marraskuun mussukat <3

mun mielestä on kivaa olla myös täällä foorumilla :) saattavat nyt jotkut lukea sitten tuplapostauksia sorry siitä! voin tehdä listan mielellään! :flower:aloitetaan! marraskuun mussukat maaliskuussa!!:flower: nimi / ikä / monesko lapsi / sairaala / tyttö vai poika (-olo nyt tässä...
  6. B

Marraskuun mussukat <3

toivoisitteko listaa, vai ollaanko kaikki siis siirtymässä fb puolelle? :)
  7. B

Esikoinen vuodelle 2015

kiitos :) meillä sama juttu, sekä mun että miehen vanhempien ensimmäinen lapsenlapsi! mutta he tietävät kaikki kyllä että yritetään, koska ehdittiin paljastaa uutiset talvisesta raskaudesta juuri ennen keskenmenoa :/ en tiedä sitten koska tästä kerrotaan. varmaan omalle äidilleni aika pian.
  8. B

Marraskuun mussukat <3

mulla ei oo mitään oireita. mun mielestä jopa vähemmän kuin viimeksi. vähän pelottaa, koska ajattelin että "nooh siksi ei ollut oireita kun oli tuulimuna..." mutta kai ne sieltä vielä tulee jos on tullakseen, en aio stressata oireettomuutta. kuvittelin että rintoihinkin olisi tullut muutoksia...

Yhteistyössä