Hakutulokset

1. B

Esikoinen vuodelle 2015

<3<3<3<3!!... mut voi siirtää plussanneisiin! marraskuinen esikoinen2015 tulossa, jos tällä kertaa pysyisi loppuun asti mukana! blue-bell ja hippu 4+5
  2. B

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

moikkuuu! mä en oo ovistestei tehnyt ikinä niin en osaaedellisiin sanoa mitään:) muuta kuin että toivon parasta! mutta omanapa: JESSSSS digillä raskaana 2-3 vko! ostin sen kun rfsuilla oli niin heikot viivat eikä mulla ollut viikoista hajua. mutta päätin nyt että odotan nyt vaikka 4+4...
  3. B

tietämätön

ymmärtääkseni raskaustesti näyttää positiivista vain silloin kun on positiivinen! pitäisikö sulla olla kierron loppupää vai keskeltä?
  4. B

Marraskuun mussukat <3

ja siis TODELLA PALJON ONNEA KAIKILLE <3!!! toivon niiin paljon että tämä olisi a) totta oikeasti ja b) että kaikilla pysyisi matkassa loppuun asti. ainoa oireeni (josta myös keksin tehdä r-testin) on että vasen nännipihani muuttui tummanruskeaksi XD
  5. B

Marraskuun mussukat <3

moi ja hui! oon niin hullu, että haluan ilmoittautua joukkoon vaikka on vielä todella aikaista. oikeastaan mulla ei ole viikoista mitään hajua, mutta todennäköisesti ollaan tosi alussa koska testiviivat olivat eilen ja tänään vielä tosi hailakoita. (hätähousuisissa testailijoissa oltiin...
  6. B

niin ja.. jos plussaus nyt pysyisi vain ja vahvistuisi mielellään, niin mitä missä raskaustestissä on mielestänne paras hintalaatusuhde? entäpä onko mitenkään mahdollista päätellä mitkähän raskausviikot mulla voisi olla meneillään kun ei ole kuukautisia ollut tm jälkeen...
  7. B

oohh no kai sen toivonkipinän voisi antaa syttyä! kahta viivanpaikkaa tuskin samassa paketissa voi olla? sitä paitsi kuivuttuaan ovat minusta punertavia haamuja..! kuvassa kuivuneet eilinen klo 16-17 tänäaamuinen klo 9 rfsuja voih niin paljon tsemiä kaikille joilla vaan kestää :((( on...
  8. B

ohhoh... oletteko muka tosiaan sitä mieltä :D itse en meinannut nähdä mitään! edellisen kerran kun tein testin niin se oli kyllä PAAALJON vahvempi ;) (siis edel. raskaudessa) pitää venata pari päivää ja tehdä oikein hormonikylläisestä aamupissistä seuraava :D ooohhh
  9. B

Esikoinen vuodelle 2015

voih miten harmi cypress :((( tosiaan se voisi helpottaa jos yrittäisi olla ajattelematta koko helkkarin asiaa! mä en taas tiedä mikä mun kropalla oikein on... kaavinnasta siis 38 päivää, pari päivää tuli tuhrua kaksi viikkoa sitten, äsken tein r-testin jonka tulos joko viivanpaikka tai hyvin...
  10. B

hmm tein sitten kaupan halvimman testin. kello oli siinä 16-17 välillä eli ei todellakaan mikään aamupissa, ajattelin vaan että jos on oikeesti jo kp38 niin sais näkyä mihin aikaan tahansa. no siis nega tuli, TAI erittäin hailakan hailakka haamunen TAI viivanpaikka. kuvasta ei taida näkyä...
  11. B

Esikoinen vuodelle 2015

kp 37/28.... KOHTA KYLLÄ TESTAAN TAAS :D toisaalta odottelen vieläkin niitä tyhjennyksenjälkeisiä menkkoja... kumpi kampi? mites cypress, kuuluuko jotain? blue-bell
  12. B

MUUTEN mitäs mieltä teidän puolisot on tästä himotestailusta :D? edellisessä (tuulimuna olikin) ja ensimmäisessä raskaudessa tein yhteensä 5 (VIISI VAIN, mut okei kaikki positiivisia) testiä kolmen viikon ajan ja mies pilkkas silti!! nyt on menossa kp37-38, mutta siis tyhjennyksestä niin ei voi...
  13. B

Tuulimunaraskaus

Enkeli30: mulla kesti vuoto kaavinnan jälkeen noin viikon, pari päivää vuoti ihan kunnolla ja loppuviikko sellasta tuhrutusta.. nyt kiertopäivä 37, kauankohan niitä uusia kuukautisia saa oikein odotella? tietysti vähän salaa toivon, että tulisin raskaaksi heti perään... lääkärithän...
  14. B

kiitos vastauksista! :flower: kiiltokuva: hyvä kuulla, ettei sinullakaan tuon kauemmin kestänyt! toivottavasti kierto alkaisi pian mullakin. häiritsee vain, kun mulla oli kp13-14 pientä vuotoa, mutta ei mitään kunnollista. blue-bell
  15. B

Tuulimunaraskaus

mulla oli kanssa alkuvuodesta tuulimunaraskaus... :( se oli tosi hirveetä koska mulla ei ollut mitään epäilystäkään! ultrassa möllötti musta tyhjä pussi. oli mun eka raskaus ja kysyin vaan "onks se nyt varmaa...?" mutta olihan se. elokuussa olisi pitänyt olla kesävauva mutta ei sitten :¨( no nyt...
  16. B

Lukka: kemiallinen taitaa tarkoittaa kemiallista raskautta, jossa munasolu hedelmöittyy, muttei kiinnity..? eikö vaan? mutta mitäs noi luget ovat :D? kaavinnasta 32 päivää, menkkoja ei kuulu... mutta ymmärtääkseni voi mennä seitsemänkin viikkoa että luonto palauttaa kropan kierron...
  17. B

moikku! ihana lukea noin innokasta odotuksen odottelua :)) itsellä tuulimuna tyhjennettiin 25pvä sitten, nyt odotellaan uusia kuukautisia... en tiedä koska pitäisi tulla :s eilen tuli jotain pientä verituhrua, mutta ei muuta. tekisi mieli testata hehehe kun on tuolla tuo yksi polttelemassa...
  18. B

Esikoinen vuodelle 2015

jaahans... mulla vähän sama kun sulla cypress! nyt siis menossa kiertopäivä 25/? laskettuna tyhjennysajankohdasta. eilen tuli pikkuhousuun ruskeaa tuhrua, mutta niin vähän ettei edes toiselta puolelta pikkaria näy. eikä sen koommin ole kuulunut mitään. tein viime viikonloppuna raskaustestin...
  19. B

* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

hmm nyt on mennyt 20 päivää eli n. 3 viikkoa tuulimunan tyhjennyksestä... ehkäisyä ei olla käytetty, mutta ei nyt ihan pupuina olla sekstailtukaan ;) olisi mielenkiintoista tietää olikohan mulla ovulaatiota vielä? vai tuleeko se vasta kun on menkat tullu? pitäisi kyllä kaiketi tehdä raskaustesti...
  20. B

Esikoinen vuodelle 2015

heippuli! ilmoittaudunpas minäkin tänne :) meillä takana tuulimuna eli TM, joka alkoi ensimmäisestä yrityksestä marraskuussa'14. nyt 19.1. kohtu tyhjennettiin ja sitten ois uusi versio esikoisesta haaveissa... en tiedä miten tää kierto tästä palautuu, aikaisemmin ollut aika perus 6/30...

Yhteistyössä