Hakutulokset

1. B

* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

heeeippa..! edellinen ja ensimmäinen raskauteni todettiin varhaisultrassa (9+ viikoilla) vuodenvaihteessa tuulimunaksi, se sitten yritettiin sieltä tyhjentää ensin lääkkeillä -ei irronnut- ja lopulta toissamaanantaina (19.1.) nukutuksessa tyhjennettiin kohtu... :--( no nyt kun on jo...
  2. B

** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

no heipä hei! ajattelin tätäkin ketjua seurailla, hauskaa lukea kuulumisia myös muissa vaiheissa olevilta :) itse olen alkuviikkojen oireeton odottaja..! isot onnittelut kaikille ja etenkin jsk14, minäkin toivon parastasi! väsynyt mutta onnellinen alkuraskaudesta, blue-bell ja pieni hippu 5+3
  3. B

Elokuun Epelit 2015 *Joulukuussa*

hö, jaksamisia ja voimia Rödluvan ja HooKoo :--( kamalan kurjia juttuja! täytyy kyllä sanoa että ihan vähän on alkanut ahdistaa raskaustestien viivojen heikkous... tietysti raskaus on edelleen hyvin alussa, mutta tänään tein neljännen testin ja viiva oli edelleen reippaasti tarkistusviivaa...
  4. B

Raskaana vai ei? Milloin te olette plussanneet / tehneet testin

illusia83: jep tein vielä pari testiä lisää ja alan itsekin uskoa! kiitos onnitteluista, toivotaan parasta!
  5. B

huomenia kaikille! ihanaa miten aktiivinen ketju tämä on :) etenkin näin alkuvaiheissa, kun tekisi mieli kertoa jokaiselle tuntemalleni ihmiselle mitä on viimein tapahtunut <3 (no okei parhaat tyttöystäväni tietävät jo, kun oon niin mahdoton hölösuu. ne on kyllä ihmeissään tää tulee olemaan...
  6. B

Oletko nähnyt muita miehiä suihkussa kuin oman miehesi ?

meillä on kyllä kavereiden ja sukulaisten kesken tapana sekasaunoa ihan viikoittain..? viimeksi lauantaina olin saunassa (myös suihkussa näin hui) kahden miehen kanssa, joista kumpikaan ei ollut aviomieheni.
  7. B

ahaa siis ennen neuvolakäyntiäkin meinaatte käydä ultrassa? sain sydämelliseltä neuvolantädiltä varmistuksen, että jos niissä testeissä jotain näkyy niin kaiketi olen raskaana! ihan huisii! ehdottaisitteko kuitenkin vielä lisätestien tekemistä? ne hiukan haaleat testit mietityttää kuitenkin...
  8. B

1. olen uusi foorumilla, eli jos unelmani ovat totta -ensimmäistä odotan. ja ensimmäinen raskaus. ja ensimmäinen seksikerta ilman ehkäisyä. 2. en ole käynyt lääkärissä vielä, mutta 2 positiivista raskaustestiä tehty... tai yksi ns. "haamu"?? eli tosi hailakka viiva tuli toissapäivänä ja tänään...
  9. B

Raskaana vai ei? Milloin te olette plussanneet / tehneet testin

Kääk! En tiedä koska mulla oli ovulaatio, mutta jätettiin ehkäisy pois edellisten menkkojeni (1.-6.11.) jälkeen. Toissapäivänä e h k ä plussasin, mutta viiva oli tosi heikko? Tänään tein toisen testin ja viiva oli jo paljon punaisempi... En silti tiedä uskallanko ilakoida!? Olen tehnyt...

Yhteistyössä