Hakutulokset

1. B

Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

:flower:9.5.15:flower: MEITÄ ON JO 49 ODOTTAJAA! nimi / ikä / monesko lapsi / sairaala / tyttö vai poika (-olo tai -toive) 30.10. Nokke 31 kolmas TYKS 1.11. sannni 24 kolmas HYS Vilmuska 26 toinen TYKS Suski 21...
  2. B

Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

itse pidän facebookia jopa anonyympimpänä kuin tätä kaksplussaa. vaikka täällä käytetäänkin nimimerkkejä eikä oikeita nimiä. kuitenkin kuka tahansa voi lukea näitä juttuja.. vaikkei tietäisi toki kenestä on kyse tuntuu oudolta että joku voi lukea :D mutta toisaalta mitäs väliä. kaikki menee...
  3. B

väsyttää ihan sikana... puhhh. pahoinvointi on helpottanut mutta edelleen iltaisin oksennan yleensä kerran. nukkumista vaikeuttaa pissalla ravaaminen, limaisuus kurkussa (aiheuttaa kakomista) ja aamuyön nälkä. nt-aika 29.4. naikkarilla :) toivottavasti edelleen beibillä kaikki hyvin...
  4. B

moikku kaikki! listaa taas päivitin. voi harmi lennis! tiiän kyl miltä toi tuntuu, alkuvuodesta koin saman. mutta onneksi se ei tarkoita että olisi ollenkaan huonot mahikset jatkossa :)! pahoinvointi alkaa olla poissa! viime päivinä oon voinut syödä jo lähes normaalisti enkä oo moneen...
  5. B

moikku! listaa päivitetty, mutta inkaliinan laskettua aikaa en löytänyt? raskauspahoinvointi on viimepäivinä muuttunut 24/7 huonosta olosta ja monta kertaa päivässä oksentelusta perinteisempään aamupahoinvointiin. aamu lähtee käyntiin sappinesteiden yskimisellä lavuaariin... hieman kyllä...
  6. B

moikku!! päivitin listaa, pahoittelut poistuneille :( MelodyPop tuli mieleen, onko häntä näkynyt? mulle tosiaan kuuluu ihan hyvää, pahoinvointia on ollut tosi paljon ja oksennan päivittäin, mutta nyt tuntuu jo että se saattais pikkuhiljaa helpottaa. tai siis kyllä mä tänäaamunakin oksensin...
  7. B

Moikka, siis edellisessä viestissä saattaa todellakin olla virheitä... ilmoitelkaa niistä niin korjaan :) Ja nyt kun lista on heti ekalla sivulla, en tiedä onko mielekästä siirtää sitä eteenpäin ketjussa? vai voisiko ehkä tämän ketjun aikana vain tehdä muokkaukset ensimmäiseen viestiin...
  8. B

:flower:19.4.15:flower: MEITÄ ON JO 46 ODOTTAJAA! nimi / ikä / monesko lapsi / sairaala / tyttö vai poika (-olo tai -toive) 30.10. Nokke 31 kolmas TYKS 1.11. sannni 24 kolmas HYS Vilmuska 26 toinen TYKS Suski 21...
  9. B

Marraskuun mussukat <3

MOIKKAA! anteeksi hiljaiseloni :) käytän niin vähän tietokonetta ja puhelimella tää sivusto on niin vaikee.. sori... mutta kaikki siis loistavasti täällä!! <3 käytiin ultrassa ja sikiöltä löytyi reipas syke <3 tänään 9+0! mä vähän ravasin noi kahden viikon viestit ja nappasin ylös uudet ja...
  10. B

Marraskuun mussukat <3

moikkelis! täydensin tota listaa, mutta laitan sut Jomppe75 sitten seuraavalla kerralla, ettei mee ihan sekaisin systeemit.. ;) mutta onnea! pahoinvointi on kyllä täällä ollut todellista piinaa... pahoinvointirannekkeet jeesaa jonkin verran, mutta oksennan silti päivittäin 12-16 aikoihin...
  11. B

Marraskuun mussukat <3

:flower:25.3.15:flower: MEITÄ ON JO (kaiketi) 36 ODOTTAJAA! nimi / ikä / monesko lapsi / sairaala / tyttö vai poika (-olo tai -toive) 30.10. Nokke 31 kolmas TYKS 1.11. sannni 24 kolmas HYS Vilmuska 26 toinen TYKS Suski...
  12. B

Poika tyttöjen vaatteissa

Lisään vielä yhden esimerkin: hoidan pientä 2-vuotiasta poikaa, joka rakastaa kaikkea kimaltavaa, vaaleanpunaista ja suloista. Poika myös tykkäsi ihailla itseään peilistä, kun laitoin hänen päähänsä (pojan pyynnöstä) söpön hiuskoristeen. Pojalla on isosisko, jota ja jonka tavaroita kovasti...
  13. B

Poika tyttöjen vaatteissa

Mielestäni vaatetus on niin yhdentekevä asia ihmisen elämässä, että jos lapsi nyt ylipäätään on pukeutumisesta kiinnostunut niin onkohan sillä nyt väliä vaikka poika haluaisi punaiset kumisaappaat ja keltaisen kesämekon yllensä. voi voi. Katsoisin että pukuleikit myös kuuluvat lapsuuteen ja...
  14. B

Marraskuun mussukat <3

nyt on lisätty ja valitettavasti myös poistettu jengiä! :hug: en ole muuten ihan varma onko listalla vielä joku sellainen, joka ei enää haluaisi siinä olla? vai eikö ole vain kirjoitellut vähään aikaan. mulla on saattanut mennä jonkun km ohikin... oireista: ihan hirvee olo kokoajan :'D enkä...
  15. B

Marraskuun mussukat <3

:flower:19.3.15:flower: MEITÄ ON JO (kaiketi) 32 ODOTTAJAA! nimi / ikä / monesko lapsi / sairaala / tyttö vai poika (-olo tai -toive) 30.10. Nokke 31 kolmas TYKS 1.11. sannni 24 kolmas HYS Vilmuska 26 toinen TYKS Suski...
  16. B

Marraskuun mussukat <3

Sitten omia kuulumisia ;) eilen alkoi raju oksentelu. olin ollut vähän skeptinen tästä raskauspahoinvoinnista, koska edellisessä raskautumisessa etoi vain vähän ja väsytti. mutta eipä se kunnollinen raskaus ollutkaan! joten vaikka oksentaminen on pirun inhottavaa, tuli oudolla tavalla...
  17. B

Marraskuun mussukat <3

:flower:15.3.15:flower: MEITÄ ON JO (yli) 26 ODOTTAJAA! nimi / ikä / monesko lapsi / sairaala / tyttö vai poika (-olo tai -toive) 30.10. Nokke 31 kolmas TYKS 1.11. sannni 24 kolmas HYS Vilmuska 26 toinen TYKS Suski 21...
  18. B

Marraskuun mussukat <3

ei oo pahoinvointia mullakaan... tietenkään kaikki ei niitä saa, mutta olin ihan varma että sitten kun oon oikeasti raskaana niin yrjö lentää. oikeastaan olo on ollut parempi kuin talven tuulimunan aikaan. eilen tuli vähän ruskeeta limaa pikkareihin, mutta ei onneksi jatkunut.. toivottavasti...
  19. B

Marraskuun mussukat <3

lisäsin uusia listalle :)! ohhh sinne meni överipirteys ja maanantai alkoi megaväsymyksellä. ei meinaa silmät pysyä auki ja nälkä tulee vartin päästä ateriasta... nice! lisäksi oon ihan turvonnut kasvoista ja mahasta öhh ei oo viehkee olo. myös närästää ja on ihanasti ilmavaivoja.... mitähän...
  20. B

Marraskuun mussukat <3

Onnea kaikille plussanneille :) haluaako Pinkkikupla ja sannao listalle? En ollut varma kun ei ollut niin selkeästi tiedot.. Itse kävin torstaina ja lauantaina hcg-arvokokeissa ja oli ihanasti noussut! <3 to oli 1350 ja la sitten jo 3280! edelleenkään en ole varma millä viikoilla tai...

Yhteistyössä