.

@frisof onnea!

@Huldaliini mulla kans aktiivinen työnhaku päällä ja oon ajatellut sen niin, että kaikella on tarkoituksensa. Ollaan nyt puoli vuotta oltu kokonaan ilman ehkäisyä eikä mitään vielä oo tapahtunut. Eli nyt jos tärppää niin sitten se on vaan niin ja totuushan on että työntekijällä on se laki puolellaan. Raskaus ei oo syy irtisanomiselle ja periaatteessa kukaan ei saisi sun yksityisasioita udella vaikka olisit kuin maha pystyssä. Eli uudessa työssä tehdään sit vaan työmme hyvin ja toivotaan että koeaika on ohi siinä vaiheessa kun tarvii tehdä ilmoitus perhevapaasta :censored::LOL:

Ite oon nyt tikkujen lisäksi ottanut greippimehut ja vadelmanlehtiteet yms "poppakonstit" käyttöön ja oon sormet ja varpaat ristissä että nyt pliiiiis!?
Pari päivää mullakin näkyi jo haalee viiva, mut tänään ei näkynyt mitään(n)
Saas nähä mitä huomenna...yleensä on myöhään ollukki (~kp16) tuntemukset, mut toivottavasti nyt löydän sen.
 
Onnea plussanneet:love:

Nyt alkoi mulla piinaa taas, oviksen tikutus jäi kesken kun eilen oltiin myöhään juhlissa, mutta olojen mukaan huomenna dpo1(y) Onnistuneet tallettelut jäi tosin vaan yhteen kertaan dpo-1, mut sekin voi riittää(n) mies tiesi oviksesta ja tressas liikaa, vaikka yritettiin aina kun mahdollisuus oli pupuilla, no oli ainakin läheisyyttä :ROFLMAO: Greippi mehu tässä kierrossa mukana, koitin sitä lipittää vähän liikaa, että ei ois niin märät paikat:whistle: mut paskan marjat:ROFLMAO: Vielä nyt toive jouluvauvaan, mä niin toivon. Jos ei, niin sitten vuosi 2020 saa luvan tuoda pikku nyytin:love:
 
@Minic juu raskaus ei oo syy irtisanomiselle, mutta koeaikana kaikki on mahdollista.. jos itselle käy "huono" tuuri niin saisin uuden työn joka alkaisi toukokuun alussa ja plussa tulisi testiin 2 viikon päästä :ROFLMAO: Mutta katuisin jos en olisi tuota työtä hakenut vaan siksi että voin ehkä tulla raskaaksi.
Toivottavasti sullakin tärppää uuden työn kanssa, toki se raskaus olisi se eka asia jota kaikille toivon :)
Meillä tosiaan tehtaillaan urakalla jouluvauvaa, mieskin sitä haluaa kovasti :rolleyes: oliko teillä vielä mahis jouluvauvaan? :)
 
@Huldaliini
Joo meille tulis tästä kierrosta la17.12. eli olis tsäänssit :love:

Oma tilanne alkaa olla semmonen että toivon melkein mielummin sitä uutta työtä nyt heti ja vauvaa jaksan sit odottaa:LOL: Mut tottakai se vauva on oikeesti prio1 nyt.

Totta on että koeaika voi tapahtua periaatteessa mitä vaan, mut sitten taas toisaalta jos asia tehdään vaikeaksi niin ei semmoseen firmaan kannata jäädäkään. Jos nyt niin käy että tuun raskaaksi ensin niin kyllä varmaan työnhaku keskeytyy. En mä esikoisestakaan ollut työkykyinen kovin pitkään. Työ on fyysisesti rasittavaa ja mä oon nyt 12vuotta vanhempi :whistle:

Toivon sulle kaikkea hyvää molempiin! Pidä mut kartalla(y)
 
@Minic tottahan se on että ei sellaiseen firmaan haluaisi edes jäädä missä ollaan valmiita irtisanomaan raskauden takia, mutta ei se kauheasti naurata saada kenkää koeajalla ja sitten olla raskaana sekä työtön. Mutta välillä on otettava riskejä elämässä.
Varmasti tuun huutelemaan tänne kuinka käy raskauden ja työn kanssa :)
 
@Wintersun Eli mää oon viimeinen listalla, niin oon viimeinen kuka täällä roikkuu... :LOL: Pitäkää nyt ees mulle seuraa ens kuussa :LOL:
Mihin tuo greippimehu ja vadelmanlehtitee auttaa? Ja kuinka paljon niitä pitää juoda, nyt kaikki keinot kehiin :LOL:

En muista yhtään mut jotenkin ne piti auttaa ja oon molempia käyttänyt edellisen kierron alkupuolelta asti 1lasi/muki per päivä :LOL: odotan ihmeitä nyt(y)
:ROFLMAO::LOL::ROFLMAO:
Alkaa ketjuttaa jo vaikka ihan normaalin rajoissa mennään. Mulla on kellontarkka kierto, selkee ovulaatio, säännöllinen seksielämä ja en oo ekaa kertaa raskautumassa. Ja puoli vuotta jo odoteltu ihmettä. Joo tiedän että mulla ei oo vielä mitään hätää, mut jos on esikoinen tullut pillereitä syödessä ja satunnaista seksiä harrastamalla niin kyl mä odotin et tää olis helpompaa :ROFLMAO:
Pyydän anteeksi purkautumistani teiltä jotka ootte odottaneet jo paljon pidempään. En edes voi kuvitella mitä käytte läpi:(
 
@Wintersun Eli mää oon viimeinen listalla, niin oon viimeinen kuka täällä roikkuu... :LOL: Pitäkää nyt ees mulle seuraa ens kuussa :LOL:
Mihin tuo greippimehu ja vadelmanlehtitee auttaa? Ja kuinka paljon niitä pitää juoda, nyt kaikki keinot kehiin :LOL:
Oon ymmärtänyt, että greippimehu paksuntaa limakalvoja ja edistää hedelmöittymistä. Join itse tässä plussa kierrossa lasillisen joka aamu.
 
@Minic Kyllä määkin oon hokenut joulukuusta asti, että no tulee jos on tullakseen ja kuitenkin ajatellut, että olenhan kuus kertaa ennenkin tullut raskaaks (neljä lasta ja kaksi tuulimunaa), miksi en nyt tulis... kyllä tää kieltämättä pistää miettiin, että tekeekö ikä tän vai miksi se ei nyt onnistu... Tiedän, että monella on paljon paljon pitempiä yrityksiä takana, mutta toki epäilee oma kroppaa, että onko jokin vialla ja kaiken maailman sairaudet on käynyt mielessä. Nyt tilasin ovistikkuja, että näkee ees ovuloinko.
 
@Wintersun Täällä on peukut pystyssä, että lääkäri soittaa tänään ja kertoo hyviä uutisia (y) Huomasin muutes, että tuon meidän listan päivämäärä heittää yhdellä päivällä. Elän välillä niin tuon listan mukaan että aloin jo epäillä omaa kalenteriani :LOL:

@Huldaliini ja @Minic Tsemppiä työnhakuun teille (y) Mun tilanne on sellainen, että aloitin viime kuussa uudessa työpaikassa, ja nyt oon itse asiassa ens kuussa vaihtamassa taas paikkaa... Koeaikaa tiedossa siis vielä muutama kuukausi, mutta ite en oo antanut sen vaikuttaa vauvahaaveisiin. Onhan siinä riski olemassa, mutta koen sen aika pieneksi kuitenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Huldaliini ja Minic
No pitihän se arvata etten malttanut odottaa testaamista... tänään kp 25 ja dpo10 ovis-oloista, mutta nega ainakin toistaiseksi. No haaleaakin haaleampi viivanpaikka tuli, aluksi mun mielestä "ihan punersi", mutta hetken päästä en enää osannut sanoa. Ja täällä oon nyt lukenut ettei ton merkin(rfsu) testit oo kovin hyviä haamujahtiin, jos helposti tulee viivanpaikkoja.
 
Heips taas pitkästä aikaa. Täällä käyminen välillä jääny vähemmälle ku ollu töitä jne..
Ei oo vielä vuoto alkanu nyt vissiin kp 31/28-32 (n) :) Toivottavasti ei alkaiskaa. :) Uudessa puhelimessa ei oo Flo sovellusta niin ei oo muistanu välillä


Onnea plussanneille :love: Tsemppiä kaikille ❤ :love:
 
Viimeksi muokattu:
Hei, on täällä edelleen joitakin samoja kuin vuosi sitten :) en ole ehtinyt kirjoitella sitten viimekesän, mutta projekti on jatkunut. Oli jo vähän sellainen meininki että tulee jos tulee. Nyt on kuitenkin se tilanne että edelliset menkat olleet helmikuun alussa. Ihmeellistä rintojen nipistelyä ollut useita viikkoja. Äsken tein ovistestin ( ei ollut nyt muuta kaapissa) ja sieltä tuli vahvat kaksi viivaa. Tämäkin oli vain tunnin pidätetty iltaliru. Kuva testistä liitteenä. Mitä mieltä voisko vihdoin olla tärpännyt? Meillä siis ennestään jo kaksi lasta 02/15 ja 03/17. Tarvis kyllä raahautua r-testi ostoksille pikimmiten. Viikkoja voisi olla jo peräti 7+2
 

Attachments

@Wintersun toivottavasti tänään soittavat! :love:

Omaa: kp 30/30, ei oikein mitään tuntemuksia, en usko enään tähänkään kiertoon. Viime letrokierto venyi 34 päivään, joten testailen vasta ens viikon alussa mikäli tarvetta on.

Jotain positiivistakin kuitenki, tällä viikolla päästää muuttamaan uuteen taloon :) Vielä muutamia sähkötöitä ja listan laittoja ja sitten saisikin tehdä käyttöönottotarkastuksen :ROFLMAO:
 
Alavatsaan särkenyt ja vihlonut eilisestä asti joten eiköhän pian ala vuoto :( Flo:n mukaan tänään tai huomenna pitäisi alkaa, aiemmin näytti huomista mutta eilen kun päivitin alavatsakivun niin muuttui että tänään alkaisi vuoto. Olo on kyllä juuri sellainen että en raskaana ole ja vuoto alkaa hetkenä minä hyvänsä. Tekisi mieli heittää hanskat tiskiin, en jaksaisi enää yrittää :cry::poop: Ehkä täytyisi pitää pieni tauko ja tehdä jotain muutoksia elämässä jotta saisi ajatukset muualle.
 

Yhteistyössä