Hakutulokset

  1. P

    Miltä teidän jääkaapissa näyttää just nyt?

    No mä en ole ainakaan järjestänyt tuota kaappia :D Onhan tuolla muovipussiakin, tai tollasta läpinäkyvää.. mä en oikein tajua minkä näkösiä ihmisten kaapit sit on..
  2. P

    Miltä teidän jääkaapissa näyttää just nyt?

    Elikkä, miltä sun jääkaapissa näyttää juuri nyt? :) Ideana on kuvata jääkaappi sellaisena kuin on ilman järjestelyjä ja kuvanmuokkauksia :D
  3. P

    Teidän itsenäisyyspäivän menyy?

    Mä teen lihapullia ja perunamuusia, sit on salaattia ja kasviksia muitakin. Herkkujakin, suklaata ja lakuja, vanukasta yms. Lemppariruokia kokkaan mulle ja miehelle, ei mitään tosi fancya kuitenkaan :D
  4. P

    Mitä kuuluu Itsenäisyyspäivänne viettoon?

    Ollaan miehen kans kotona ja syödään hyvin, teen perunamuusia ja lihapullia yms. Illemmalla katsellaan Linnan juhlia =) ei sen erikoisempaa.
  5. P

    G: Mitä teillä syödään tänään?

    Juustopekonipastaa
  6. P

    HuOmenta !!!

    Huomenta =) Katsottiin myöhään miehen kans telkkaria ja yöunet jäi tosi lyhyiksi kun en enää neljän jälkeen saanut unta vaan pyörin reilun tunnin sängyssä ennen kuin luovutin ajatuksen nukkumisesta. Paras sunnuntaiaamun aloitus on kiireetön aamu, ihana aamupala ja hyvin nukuttu yö takana...
  7. P

    oksensin verta rv12+6

    Mä soittaisin päivystykseen koska raskaana tai ei niin veren oksentaminen ei ole ok.
  8. P

    Ruokahaaste vko 48

    Juustoinen pekonipasta Tein ison määrän joka riittää pitkäksi aikaa mutta ohjetta pienentämällä saa vähemmän :) 3 pss sarvimakaronia suolaa & rypsiöljyä makaronien keitinveteen 5 pkt pekonia 2 x 2dl kuohukermaa mustapippuria rouheena oltermanni juustoraastetta n. 150g Valkosipulin...
  9. P

    G: aamupalasi?

    Pelkkä lasillinen kokista. Taidan jättää aamupalan väliin ja syödä kohta suoraan lounaan kun tässä vaiheessa päivää jo mennään..
  10. P

    Perjantain persekuvaketju!!!

    Freiya , todellakin on edistystä tapahtunut tuohon ekaan kuvaan kun vertaa. Aika täydellisen näköinen takamus sulla on kyllä vaikkei mulla taida sisäistä lepakkoa löytyäkään :laugh:
  11. P

    No kiva. Ton homojupakan takia nyt sit teinin kaverin vanhemmat

    En voi muuta sanoa kans kuin että sääliks käy tuollaisia ihmisiä. Ahdasmielisiä ja pitävät itseään jollain "paremmuus"-alustalla vaikka itse ovat suvaitsemattomuudessaan niitä pahimpia. Aivopesevät lapsia jo pienestä asti ja tekevät hallaa jopa lapsen henkiselle kehitykselle..
  12. P

    Mitä mieltä ootte, pitääkö lapsensa surmanneen äidin päästä lastensa hautajaisiin

    Mun mielestä ei kuulu missään nimessä päästä. Nainen riisti täysin viattomien pienten lastensa elämän, lapset eivät äitiään sinne haluaisi.
  13. P

    Uusi palstalainen esittäytyy

    Aikamoinen tahti päällä, ei voi muuta sanoa :whistle:

Yhteistyössä